A
annamannamainio
Vieras
Olen yh-äiti ja tapasin talvella ihanan mieheh. Aluksi tuntui että sovitaan toisillemme täydellisesti ja rakastuin häneen korviani myöten. Hänelle maistui alkoholi jo silloin aika reippaasti mutta jostain syystä en noteerannut sitä, aluksi join itsekin hänen kanssaan. Sitten tulin raskaaksi, ihan liian aikaisessa vaiheessa suhteen pituuteen nähden. Tänään olimme juhlissa joissa hän tapasi ensimmäistä kertaa joitain ystäviäni. Mies veti aivan hirveät känniöverit, käyttäytyi moukkamaisesti ja kiukutteli minullekin.
Lähdettiin kotiin ja nyt se makaa tuolla eteisessä sammuneena.
Minua ahdistaa aivan kamalasti. Jos en olisi raskaana, niin varmasti lähtisin. Mutta koska olen, tuntuu että olen jumissa. Lisäksi minulla ei ole omaa asuntoa koska asumme hänen talossaan jonne lapseni on ilmoitettu kouluunkin ensi syksyksi. Tuntuu että olen sotkenut elämäni täysin ja tästä ei ole enää selviämistä.
Oma vika kai, että voikin olla ihminen tyhmä.
Lähdettiin kotiin ja nyt se makaa tuolla eteisessä sammuneena.
Minua ahdistaa aivan kamalasti. Jos en olisi raskaana, niin varmasti lähtisin. Mutta koska olen, tuntuu että olen jumissa. Lisäksi minulla ei ole omaa asuntoa koska asumme hänen talossaan jonne lapseni on ilmoitettu kouluunkin ensi syksyksi. Tuntuu että olen sotkenut elämäni täysin ja tästä ei ole enää selviämistä.
Oma vika kai, että voikin olla ihminen tyhmä.