Ahdistaa. miten saan sen menemään pois.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hirveä ahdistus iskee välillä, hetkittäin, rintaa puristaa ja itkettää, epätoivon tunne. Paniikki ja kauhistus. Miten saan sen pois. olen yrittänyt ajatella mukavia ja positiivisia ajatuksia, yrittänyt kääntää asian joka ahdistaa positiiviseksi mutta aina se pyörähtää mielessäni taas ahdistavaksi. Kaiken lisäksi olen hyvin yksinäinen, olen pitkällä sairaslomalla(en ahdistuksen takia) eikä ole mitään mielekästä tekemistä jolla saisin muuta ajateltavaa.

Mikä sua sitte ahdistaa?
Parhaiten ahdistuksen saa hallintaan sillä että ei yritä saada sitä pois vaan ajattelee sitä.
Mua ahdisti 3kk 24/7 kun mies jätti ja koko tulevaisuus katosi samalla, oli se kyllä kamalaa. Mutta onneksi nyt takana

No eroon liittyy tavallaan. Miksi ahdistusta ja sen aiheuttajaa pitää ajatella kun se lisää ahdistusta. tämä on ihan kamalaa. alkoholia olen ottanut, tuntuu että se on ainoa keino joka auttaa.ja pystyy nukkumaan sen avulla, muttei ole hyväksi kyllä yhtään.

Alkoholi on petollista paskaa. Juuri itsekin saunakaljan tempaissut. Joskus ahdistusjakson tullessa ei löydä muuta keinoa. En suosittele. Kun pidempään ihan raittiina niin parempi vaikka käyttö hyvin pientä nytkin. Iloisella mielellä ei edes tee mieli juoda.

https://www.valonpolku.com/enkelikortit/

Sain avun enkeleiltä ja Jumalalta. Sinun tarvitsee vain hiljentyä ja pyytää poistamaan kaikki ahdistus ja negatiiviset tunteet. Pyydä tilalle rauhaa, rakkautta ja viisautta. Kiitä kolme kertaa: kiitos, kiitos, kiitos. Tee tämä aina, kun ahdistaa. Alkoholin käyttö lopeta. Se vain lisää ahdistusta. Tsemppiä Kaikille!