Ahdistaa jotenkin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyh

Vieras
Ahdistaa tiedättekö kun mies ei vaan halua? Kyllä se mun kanssa seksiä harrastaa, mut siitä puuttuu se halu. Ei mun puolelta, mutta miehen puolelta. Jos pyydän viereen vaan hellittelemään niin se ikäänkuin varmistelee ettei tarvitse seksiä harrastaa, minä AINA sanon ettei todellakaan ole pakko eikä tarvitse sitä velvollisuudesta tehdä mutta... minkäs teet, pahalta se tuntuu.

Iskipähän taas vasten kasvoja kun pitkästä aikaa lähetin miehelle töihin viestin että haluan häntä tällä hetkellä niin paljon, niin vastaukseksi sain "ostanko kaupasta jauhelihaa?".

Prkl.

Auts. Mulla samantapaista ongelmaa, kun itselläni teki mieli vaikka joka päivä ja mies ei siihen pystynyt. Aluksi sain usein pakkeja ja huomasin, että mitä enemmän pyytelin niin sitä vähemmän sain. Nyt olen opetellut odottamaan miehen aloitetta niin silloin tiedän, että hänkin on varmasti halukas ja onhan se paljon imartelevampaakin. Ja se odottaminen kannatti, koska nykyään meillä on useammin seksiä ja se on paljon kiihkeämpää.

Varmasti ahdistaa jos tajuaa ettei ole haluttu ja mies panee vaan velvollisuudesta.Mä lopettaisin seksin siinä tapauksessa kokonaan ja lopettaisin samalla koko parisuhteen jos tilanne olis jatkuva.

Yhteistyössä