M
mamma
Vieras
Vanhempani asuvat n.300km:n päässä meistä. Isäni on ollut jo vuosikymmeniä sairas, paljon erilaisia sairauksia, ajan kanssa tullut aina uusia ja uusia diagnooseja...mitään sellaista sairautta ei kuitenkaan, joka olisi "välittömästi hengenvaarallinen", mutta on rapistunut ja rappeutunut ajan kanssa hyvin paljon ja taudit etenevät kokoajan.
Eilen sai taas uuden diagnoosin, parkinsonin tauti.
Huokaus.
Isän sairaudet ovat väsyttäneet sekä äidin, että isän itsensä ja he ovat niin sippejä, etteivät juurikaan jaksa ottaa vieraita vastaan, saati että jaksaisivat itse matkustella. Molemmat ovat 60-70ikävuoden välillä, eivät siis ihan kamalan vanhoja sinänsä.
Mutta minulla ahdistaa, minulla on ikävä äitiä ja isää.
Emme sinne varmaankaan pääse käymään.
Isä on niin huonossa kunnossa, että voi kuolla ihan hetkenä minä hyvänsä.
Itkettää.
Tahtoisimme lähdä heitä kovasti, mutta se ei oikein ole mahdollista..........:´(
Eilen sai taas uuden diagnoosin, parkinsonin tauti.
Huokaus.
Isän sairaudet ovat väsyttäneet sekä äidin, että isän itsensä ja he ovat niin sippejä, etteivät juurikaan jaksa ottaa vieraita vastaan, saati että jaksaisivat itse matkustella. Molemmat ovat 60-70ikävuoden välillä, eivät siis ihan kamalan vanhoja sinänsä.
Mutta minulla ahdistaa, minulla on ikävä äitiä ja isää.
Emme sinne varmaankaan pääse käymään.
Isä on niin huonossa kunnossa, että voi kuolla ihan hetkenä minä hyvänsä.
Itkettää.
Tahtoisimme lähdä heitä kovasti, mutta se ei oikein ole mahdollista..........:´(