Ahdistaa ilkeä naapuri, miten saa sen muuttamaan pois?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten olla "laillisesti" niin inhottava naapuri että se päättää muuttaa pois? Se on vuokralla ja minä omistusasunnossani. Samassa rapussa asutaan ja siitä on päästävä eroon. Ahdistaa ihan mennä ulos asunnosta kun kuitenkin aina törmää siihen.
Vinkkejä mitä voisin tehdä?

vierailija
Miten olla "laillisesti" niin inhottava naapuri että se päättää muuttaa pois? Se on vuokralla ja minä omistusasunnossani. Samassa rapussa asutaan ja siitä on päästävä eroon. Ahdistaa ihan mennä ulos asunnosta kun kuitenkin aina törmää siihen.
Vinkkejä mitä voisin tehdä?
Jokaisella on oikeus olla ja eläö normaalielämää.se ei kuulu sulle.kenestäkään ei tarvitse pitää,mutta toimeen on tultava.kuvitteletko,että naapurin pitää miellyttää sinua?sori,mutta vaikutat rasistiselta kukkahattutädiltä.voithan vuokrata asuntosi ja muuttaa itse muualle.

vierailija
Jokaisella on oikeus olla ja eläö normaalielämää.se ei kuulu sulle.kenestäkään ei tarvitse pitää,mutta toimeen on tultava.kuvitteletko,että naapurin pitää miellyttää sinua?sori,mutta vaikutat rasistiselta kukkahattutädiltä.voithan vuokrata asuntosi ja muuttaa itse muualle.
Ei se niin ihan mene. Tämä ilkeä naapuri huutaa lapsilleni, seuraa, juoksee perässä ja kiljuu. Vahtii jokaista liikettä, syöksyy aina kellarista kun joku on menossa rappusia alas. Vahtii ja tarkkailee ettei kukaan vain pääse ripustamaan pyykkejä pyykkitupaan. Se on hänen mielestään vain hänelle. Todella ahdistava, huutava, ilkeä naapuriämmä. Yli 60-vuotias.
Hänen mielestä pitäisi kotiin tullessa mennä ensin kellariin ja riisua siellä ulkokengät ja jättää ne sinne. Ei saisi kävellä ulkokengillä rappusissa. Ja pyöristäkin tulee liikaa likaa, niitäkään ei saisi viedä pyöräkellariin.

Jos jollain on keinoa joten saada se muuttamaan pois niin kertokaa kiltit, ei tätä kestä. Me asutaan sen yläpuolella eli voidaan juosta tms mutta ei kai se riitä.

Mä en muista saiko isännöitsijä puuttua ihan kaikkeen jos se matami ei tuhoa taloa eikä häiriköi öisin, mutta taloyhtiön pj vois olla hyvä taho, jolle soittaa.
Uskon että hänelle on muutkin valittaneet ko.leidistä.

vierailija
Epäilen, että kyseessä on kaupungin vuokrakämppä. Siellä näitä ammatikseen ilkeitä eniten asuu.

Ise asuin aikoinaan kaupungin vuokra-asunnossa 3 vuotta. Samassa talossa asui todella ilkeä mummo. Kukaan ei koskaan hänen luonaan käynyt. Hän vaan istui parvekkeella tupakoimassa ja kyylämässä. Ja kaikesta mistä voi teki numeron.

Vaikutti tuolloin jo sata-vuotiaalta ja suoraan sanoen toivoin, että kuolisi pois. Oli niin kamala ja ilkeä, olen varma, että joskus lapset sai mahataudin hänen tarjoamistaan karkeista.

Paras oli se kun muutama vuosi takaperin ostin torin kautta yhden pöydän naapuritalosta ja menin tuolta sitä hakemaan. No tää sama mummo istui parvekkeella tupakoimassa!!! Mikä pahan tappais!

vierailija
No itse miettisin ihan ensimmäiseksi, mikä mahtaa olla syy ilkeyteen? Sairaus, katkeruus, yksinäisyys..? Jos se on muuten vaan ilkee, niin mä olen kyllä tarvittaessa sen verran ilkee itsekin, että pitäisin sille kunnon puhuttelun. Tuskin se mitään auttais, mutta en antais tollasen määräillä mun tekemisisäni ilman sanomista varsinkin, jos ne ovat ihan taloyhtiön säännöissä sallittuja. Sitten ottaisin yhteyttä taloyhtiön hallitukseen ja vaatisin heitä tekemään asialle jotain.

vierailija
Ei se niin ihan mene. Tämä ilkeä naapuri huutaa lapsilleni, seuraa, juoksee perässä ja kiljuu. Vahtii jokaista liikettä, syöksyy aina kellarista kun joku on menossa rappusia alas. Vahtii ja tarkkailee ettei kukaan vain pääse ripustamaan pyykkejä pyykkitupaan. Se on hänen mielestään vain hänelle. Todella ahdistava, huutava, ilkeä naapuriämmä. Yli 60-vuotias.
Hänen mielestä pitäisi kotiin tullessa mennä ensin kellariin ja riisua siellä ulkokengät ja jättää ne sinne. Ei saisi kävellä ulkokengillä rappusissa. Ja pyöristäkin tulee liikaa likaa, niitäkään ei saisi viedä pyöräkellariin.

Jos jollain on keinoa joten saada se muuttamaan pois niin kertokaa kiltit, ei tätä kestä. Me asutaan sen yläpuolella eli voidaan juosta tms mutta ei kai se riitä.
Miksi tarvitsee välittää moisesta? Jos joku hullu juttelee kadulla itsekseen, jäätkö suustasi kiinni vai jatkatko matkaa?

vierailija
Näitä hulluja kyyläreitä riittää ihan jokaiseen taloyhtiöön. Olen pääkaupunkiseudulla asunut useammassa kerrostalossa, ei kaupungin kämppiä. Rivitalossa.
Jotkut ihmiset vaan kuvittelevat olevansa taloyhtiön poliiseja ja kyttääjiä, eivät siedä toisia ihmisiä ja normaaleja elämisen ääniä. Muiden elämä on kiinnostavampaa kuin heidän omansa.
Täll. ihmisten pitäisi muuttaa erakkomökkiin maaseudulle, mutta silloihan heillä ei olisi mitään kyylättävää eikä valittamista. Eli heidän elämäntehtävänsä ja tarkoituksensa tulisi loppumaan.
Joten he eivät koskaan muuta mihinkään, elävät 101 -vuotiaiksi kituuttaen ja valittaen ihan h...tin loppuun asti.

vierailija
Ole huolestunut kansalainen. ilmoita poliisille kummallisesta hajusta naapurin tädistä, epäilet että on joko asuntoonsa kuollut tai kasvattaa ja polttelee laittomia kasveja.
Tee huoli-ilmoitus terveysasemalle tai sossulle , jotta käyvät tutkimassa onko kyseisen mamman pää terve. En tiedä, voiko tehdä nimettömänä.

vierailija
Ihmiset huolettomasti kirjoittavat elämästään, yksityisasioistaan someen, ota selvää naisesta, yhteydet, harrastukset, auton rekkari, mahd. lapset , lapsenlapset ym ja käytä tietoja hyväksi niin kuin parhaaksi näet.

vierailija
Ihmiset huolettomasti kirjoittavat elämästään, yksityisasioistaan someen, ota selvää naisesta, yhteydet, harrastukset, auton rekkari, mahd. lapset , lapsenlapset ym ja käytä tietoja hyväksi niin kuin parhaaksi näet.
Eli taistele kyttäämistä vastaan kyttäämällä? Se hullu naapuri sai varmaan samat ohjeet aikanaan ja käyttäytyy sen takia nyt noin.

Yhteistyössä