Ahdistaa... hemmetin mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuittu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuittu

Vieras
Mies oli kaverien kanssa ryyppäämässä lauantaina (ensin toi ne tänne syömään ja juomaan...) Eilen makas krapulassa ja illalla katos taas, tuli kotiin ties millon yöllä kännissä ja ilmeisesti muutakin nauttineena. Päivällä lähti hakeen saikkulappua terkkarilta ja sen jälkeen ei oo kuulunu...

Mä oon ihan hajalla ja hemmetin vihainen sekä pettynyt...
En tiedä pystynkö edes antamaan anteeksi.

Aikuinen ??? mies ja käyttäytyy, kuin kakara.

Tekis mieli itkeä ja raivota, mutta lapsen takia ei voi...

(huokaus...)

toi on oikeesti tosi perseestä. meillä mies (ei noin rajusti ees) on pari kertaa tehnyt vähän samalla tavalla ja mulla ahdistuskohtauksia ja paniikkihäiriö ja jos se tekee noin niin mulle tulee tosi tosi tosi paha olla... puhu jollekin kaverille. pyydä vaikka käymään. helpottaa se ahdistuskin, mä takaan sen!! se ei oo sun häpees jos aikuinen mies ei osaa käyttäytyä.

Pitkään oli ihan ok, kun edellisen kerran jälkeen juteltiin ja mä luulin sen todella tajuuvan, etten mä halua itselleni ja lapselle tuollaista elämää. Mennä saa ja jäädä sitte vaikka kaverille yöksi, mutta nyt tuntuu, ettei hänestä saa mitään otetta. Ei hyvällä, eikä pahalla...
Onneksi päästiin tänään lapsen kanssa vähäksi aikaa pois, koska mulla hajoo pää... Eikä se koskaan ennen oo töistä ollu pois tuommosen takia...
Tekis mieli lähteä lätkimään ja nyt sanoinkin, etten aio tuollaista katsella, mutta en tiedä onko minusta lähtijäksi. Ja eihän se aina tälläista ole...

Luulen, että pilveä olivat poltelleet ja kyllä soitin hänelle. On kylillä (mitä sitten tahtookaan sanoa...). Ei mitään selityksiä, saati milloin tulee, vai tuleeko ollenkaan... :(

Ei ole ketään, kenelle mennä tähän aikaan, koska tiedän, että murrun aivan kokonaan ja niin paljon, kuin olen sisälleni padonnutkaan...
Kunhan saan lapsen nukkumaan, niin painun suihkuun itkemään.

Yhteistyössä