Työ ja kiire, kaikki. Pojan kanssa kaikkee tulossa ja mietin kaikkee joka yö enkä saa nukuttua. Haluaisin vaihtaa alaa mutta en tiiä mitä, opiskelu kenties mut miten pärjään taloudellisesti ja mitä opiskelisin jne. Ahdistaa tää elämä.Joo ittellä viel 2 viikkoo lomaa eli ei viel ahista mutta....
Mikä sinua ahdistaa? työ vai ilmapiiri ?
Mä meen nyt muutamiksi viikoiksi muualle töihin, oma työpaikka on vielä kiinni. Mut silti mä en haluu. Vaikka teenkin "vain" 6h päiviä niin aina pomot pyytää tekee ylitöitä ja sitä ja tätä. Mun työ omassa paikassa on ihan saatanasta ja syksyllä meno pahenee Mitäs sä teet työkses?Jep, sama fiilis.
Maanantaina paluu arkeen, ahdistaa, ahdistaa todella.
Työkaverit on ihan kivoja, ja työ itsessään silleen. Muttakun, se on niin stressaavaa ja kiireistä ajoittain, että ihan vituttaa jo valmiiks paljon.
Siinä ne päivät sit meneekin 8-16 mukavasti, trallallaaa! Mäkin haluun lottonumerot!!! :headwall:
Minkä alan töitä tee ap?
Okei, no, mä toivottavasti saan sentään omaan työpisteeseen mennä. Sitäkään kun ei koskaan tiedä etukäteen. Aina voi olla pari muuttujaa. Argh.Mä meen nyt muutamiksi viikoiksi muualle töihin, oma työpaikka on vielä kiinni. Mut silti mä en haluu. Vaikka teenkin "vain" 6h päiviä niin aina pomot pyytää tekee ylitöitä ja sitä ja tätä. Mun työ omassa paikassa on ihan saatanasta ja syksyllä meno pahenee Mitäs sä teet työkses?
Mä oon suurtalouskokki, ok kokki paskassa paikassa.
Millaseen työhön oot menossa?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26773593:Mä olen pitkin kesää naureskellut niille, jotka ovat ahdistuneet töihinpaluusta, kun itse vielä lomailen, mutta juu, tässä kun itsellä loman loppu lähestyy ja pitäisi aloittaa työt aivan uudessa paikassa ilman varsinaista pätevyyttä hommaan, niin alkaa tässä hymy hyytyä Keväällä olin vielä innoissani, mutta nyt olen sanoinkuvaamattoman kauhistunut.
Mä taas tiesin että ahdistus tulee, tää kesäloma ei oo ollut oikein rentouttavaa niin yhtä piipussa menen töihin kun aloitin loman.. Ainakin nyt tuntuu siltä. Tsempit sullekin vaan! Milloin alkaa työt?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26773593:Mä olen pitkin kesää naureskellut niille, jotka ovat ahdistuneet töihinpaluusta, kun itse vielä lomailen, mutta juu, tässä kun itsellä loman loppu lähestyy ja pitäisi aloittaa työt aivan uudessa paikassa ilman varsinaista pätevyyttä hommaan, niin alkaa tässä hymy hyytyä Keväällä olin vielä innoissani, mutta nyt olen sanoinkuvaamattoman kauhistunut.
Mäki haluun!!!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773621:Mun loma on myös lopuillaan ja duuniarki alkaa 1.8, mutta so what, mun duunissakin voi nukkua
Niin mitä haluut?Mäki haluun!!!
Työhön jossa voi nukkua. Mun työssä ei voi nukkua.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773638:Niin mitä haluut?
OpettajaksiMillaseen työhön oot menossa?
Mun duunissa voi, kunhan tarvittaessa herään puhelimen sointiiin, joka tapahtuu n. 2 krt kkTyöhön jossa voi nukkua. Mun työssä ei voi nukkua.
Ja mihin kaupunkiin?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26773655:Opettajaksi
Aika lähelle teikäläistäAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773658:Ja mihin kaupunkiin?
:O Keravalle?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26773682:Aika lähelle teikäläistä
No on sulla työAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26773657:Mun duunissa voi, kunhan tarvittaessa herään puhelimen sointiiin, joka tapahtuu n. 2 krt kk