Ahdistaa.. en saa edes nukutuksi, kun eräs ihminen levittelee musta netissä kaikkea tietoa ja kuvia :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiusattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";24464686]Kiitos neuvoista ja tuesta. On vaan niin noloa mennä poliisin juttusille tälläsessä asiassa. En kehtaa tästä edes kavereilleni kertoa. Siskolle hiukan avasin tilannetta, ihan siltä varalta jos jotain kamalaa sattuu, mutta ei hänkään ymmärrä miten "vakavasta" tilanteesta on kyse ja kuinka tämä mua ahdistaa. Hävettää, kun olen johonkin ulkomaalaiseen paskaan luottanut ja kertonut hänelle jotain asioitani ja jopa antanut muutamia kuvia. Jos tästä selviän, niin ainakin sen opin, että en tutustu netissä kenenkä kanssa lähemmin.[/QUOTE]

Höh, kaikkihan me joskus rakastutaan ja ihastutaan ja siinä onnen huumassa tulee tehtyä vaikka mitä hölmöyksiä. Mutta virheistäänhän voi ottaa opikseen, heh-heh!
Jos sulla on joku läheinen ystävä, kannattais varmaan hänelle avautua enemmänkin, tai kerrot siskolle kaiken. Sitä paitsi se helpottaa, kun jonkun kans jakaa asian!

[QUOTE="juups";24464607]Onko sulla sen miehen kuvaa? Vie se poliisille ja myös kaikki muu todistusaineisto, niin ainakin tyypin mahdollinen suomeen pääsy hankaloituu.

Puhelinnumeron suljet heti, ja vaihdat salaiseksi. Sen jälkeen et enää vastaa mihinkään sen viesteihin, älä selittele mitään ja sano että et enää vastaa, lopetat vastaaminen kuin seinään. Sen miehen on mahdotonta löytää sua, sama kuin hakisi neulaa heinäsuovasta. Mutta tuo häiriköinti loppuu kyllä kun sä vaan katoat etkä anna enää mitään vastareaktioita.[/QUOTE]

On mulla hänen kuvia paljonkin ja tiedän hänen oikean nimen ja osoitteenkin. Hän on ne antanut, kun on pyytänyt/toivonut minua vierailemaan hänen luonaan. En kuitenkaan usko, että poliisi tekee tälläisessä tapauksessa oikein mitään. Eihän ne voi hänen nettielämäänsä kokonaan estää.

Mitä nää nettipoliisit on http://irc-galleria.net/user/-fobba-/blog/52098740 onko siis nuoria varten? Tuntuisi ehkä helpommalta ottaa sellaiseen yhteyttä kuin kävellä poliisiasemalle kertomaan tästä.

Ääh.. oon niin sekasin, että kirjotan mitä sattuu. Tarkoitin, että onko nuo nettipoliisit vain nuoria varten vai voiko tälläinen aikuinenkin kääntyä niiden puoleen.

Yhteistyössä