Äh, pahoitin mieleni naamakirjassa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on 120 kaveria niistä 4 on sellaisia joita en oikeesti tunne. Mun mielestä toi naamakirjan idea on just se että on kiva kuulla kaikuja ihmisistä joihin ei muuten pitäisi mitään yhteyttä ja muistaa heitä vaikka syntymäpäivänä.
Suurimman osan kavereistani olen itse pyytänyt ja kaikille jotakin kirjoittanut. Kaikkein hauskinta on törmätä siellä johonkin tuttuun vuosien takaa, jota ei ehkä olisi ajatellut vuosiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Mulla ei ole kun 12 enkä pahoita siitä mieltäni, ihmettelen ylipäänsä miten jollain voi olla yli 100 kaveria, tunteeko ne yleensä edes kaikkia vai opnko ne kaverin kavereita mitä kummin kaimoja?
Mulla on jotain 180 tällä hetkellä. Joskus ajattelin nähtyäni jollain 100, että oho onpas paljon, mutta niin niitä vain kertyy:

-Vanhoja koulukavereita
-Nykyiset ja entiset työkaverit Suomessa
-Entiset työkaverit ulkomailla, kans. välisiä kavereita tosin on aika vähän, esim. saksalaiset ei juuri käytä naamista vaan niillä on omat sivunsa
-Harrastuskaverit, matkailu yhdistää, kukin matkustaa yksin mutta tapaamme miiteissä säännöllisesti & foorumeilla
-Opiskelukaverit, oon nyt tekemässä kolmatta tutkintoa lukion jälkeen joten kertyyhän niitä väkisinkin...
-Sukulaiset on yks aika iso porukka
-Läheiset ystävät
-Mies ja pari sen kaveria

Eivät siis oo välttämättä edes YSTÄVIÄ vaan kavereita ja vanhoja tuttuja, mutta kyllä minä ne kaikki tunnen henkilökohtaisesti. Kuvia on kiva katsella.

Yhteistyössä