M
Miä vaan
Vieras
Jepulis...Taas kävi näin...Pitäisi saada vain pari kiloa pois (painan nyt 54 kg, tavoite olisi 51/52 kg), mutta ei kun ei! Tilanne on siis tämä, että raskaana ollessani lihoin 23 kg (mikä on tällaiselle pätkälle PALJON), mutta sain laihdutettua ekat 19 kg ilman hampaiden kiristelyä ihan vaan vaunuilemalla, imettämällä ja syömällä oikein. Noh, nyt näiden loppujen kilojen kanssa olen "tehnyt töitä" jo puoli vuotta, mutta sorrun mässäilyyn (siis oikein kunnon mässäilyyn) aina viikonloppuisin, ja siksi paino sitten on jämähtänyt. Tänäkin iltana olen vetänyt rasiallisen suklaata, vaikkei pitänyt...Arkisin tilanne on hallinnassa ja liikun + syön hyvin, mutta viikonloppuisin...Syvä huokaus! Mistä itsehillintää?!?? Tilannetta ei suinkaan helpota, että mieheni on semmoinen "läpipasko", joka saa syödä mitä tahansa, eikä pahemmin urheile, mutta näyttää silti semmoiselta hyvintreenatulta. Lisäksi hän sanoo, että kroppani on täydellinen juuri tällaisena (mistä olen iloinen), mutta kun ein tunne itseäni "kotoisaksi" tässä vielä muutaman kilon "läskimmässä" vartalossani.
Ugh, olen puhunut. (Hipsii kaapille hakemaan Geishaa...)
Ugh, olen puhunut. (Hipsii kaapille hakemaan Geishaa...)