Ah mikä ihana yö!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Ei ollu taas unista tietookaan! Mahaki oli kipeenä ja seki osaltaan vaikutti ku kauhulla ootin et tuleeko taas paha kipukohtaus. Makasin sängyssä silmät selällään puol yötä, välillä kävin kattelee telkkaria jne. Kolmen jälkeen katoin vikan kerran kelloo! :| Ja senki jälkeen viel valvoin ties kuinka kauan..

Ja voi ihana mikä fiilis oli aamulla ku tyttö herätti! Joka hemmetin paikkaa särki ja joka paikka ihan jäykkänä. Tuntu jo ku alakertaan mentiin että helpoiten pääsis portaat alas heittäytymällä ku tuntu ettei koivet tai lantio taivu yhtään minnekään. Ja nyt särkee niiin hienosti.

Tänään pitäs käydä Biltemasta hakeen matkalaukku ku ei eilen ehtiny ja alkaa pakkaileen kamoja. Jännityksellä ootan lauantaita et kuin kipee mä oon sen 6,5 h junamatkan jälkeen.

sulla nivelreuma? kuulostaa ihan mun vaivoilta kun reuma äityy häijyksi. sänkystä ei meinaa päästä ylös. ja pytylle meno ja pois yhtä tuskaa kun polvet ja lonkkanivelet tuskallisen jäykät ja kipeet.

Alkuperäinen kirjoittaja onko:
sulla nivelreuma? kuulostaa ihan mun vaivoilta kun reuma äityy häijyksi. sänkystä ei meinaa päästä ylös. ja pytylle meno ja pois yhtä tuskaa kun polvet ja lonkkanivelet tuskallisen jäykät ja kipeet.

oi sä kerroitkin jo. jaksamisia!

Alkuperäinen kirjoittaja onko:

On multa kokeet otettu mutta ei ainakaa siel näkyny. Fibro tekee noita nivelkipuja ja jäykkyyttä, samoten ku yliliikkuvat nivelet.

Kivut pahenee aina heti ku on surkee yö takana.

Kiitos! :flower: Sulle kans jaksamisia! :)

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja saako kysyä:
Mikä sulla on?

Fibromyalgia ja endometrioosi.

Huh, kuulostaa tosi kenkulta :/ Jaksamista ja toivottavasti löytyy jokin hyvä apu helpottaa sun oloa.

Kiitos! Hoitojen suhteen oon aika umpikujas tällä hetkellä, endon takia oon laparoskopiaan taas menossa, fibron kans oon täysin ihmeissään.. :|

Yhteistyössä