Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:http://www.youtube.com/watch?v=60XtKt9j0hA&feature=related
Tämmönen tyttö.
ihan kiva ääni tytöllä on mutta kauheeta kauhomista tuolla vasemmalla käellä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:http://www.youtube.com/watch?v=60XtKt9j0hA&feature=related
Tämmönen tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no eläs ny... ku tukiainenhan justiinsa blogissaan sanoi ettei hän oo luxusluokan ilotyttö...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Kuka on Sofia Sida?
Markus Pöyhosen ex ja wannabe-laulaja/julkkis... Sitten pitäisi enää muistaa Markus Pöyhönen![]()
Kaks niin idioottia ihmistä, että oksat pois. Samaan kategoriaan tän Tukiaisen kanssa
no eläs ny... ku tukiainenhan justiinsa blogissaan sanoi ettei hän oo luxusluokan ilotyttö...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Kuka on Sofia Sida?
Markus Pöyhosen ex ja wannabe-laulaja/julkkis... Sitten pitäisi enää muistaa Markus Pöyhönen![]()
Kaks niin idioottia ihmistä, että oksat pois. Samaan kategoriaan tän Tukiaisen kanssa
Mitä vikaa Markuksessa on?
Blondi. tyhmä ku saapas. No.. se on tietty vaan mun mielipide, mut en tosiaan ole ikinä pitänyt kovinkaan fiksuna tyyppinä
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Kuka on Sofia Sida?
no eläs ny... ku tukiainenhan justiinsa blogissaan sanoi ettei hän oo luxusluokan ilotyttö...![]()
Juuh. Seitsemän sentin ilotyttö. eikös sen verran maksanut ne treffit sen kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no eläs ny... ku tukiainenhan justiinsa blogissaan sanoi ettei hän oo luxusluokan ilotyttö...![]()
Mitäs mun murulle kuuluu?
Etpäs arvaa kuka mä oon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no eläs ny... ku tukiainenhan justiinsa blogissaan sanoi ettei hän oo luxusluokan ilotyttö...![]()
pastori?![]()
tai... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Aika naiviilta vaikuttaa.. "Kun muillakin niin miksei mulla?"- asenne on niin.. lapsellinen.
Mutta onneksi vaikn ja ainoastaan hän itse kärsii noista!
Valitettavasti oon aika paljon törmännyt nuoriin ihmisiin, joilla tää asenne on mennyt niin pitkälle, että siitä kärsii koko yhteiskunta, ei vain ihminen itse. Esim. ei olla hankittu koulutusta aikanaan, eikä sitä hankita nyt, kun "olisi tyhmää kun kaikki muut on nuorempia koulussa". Ja haetaan töitä, mut ei mennä tehtaaseen, jossa sitä työtä olisi tarjolla kun "on kova melu". Ainoastaan vaate- ja sisustusmyyjän työ kelpaisi. Jne. jne. Ylipäätään joillain on sellainen asenne, että itse pitäisi saada kaikki, joutumatta tekemään mitään sen eteen.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no eläs ny... ku tukiainenhan justiinsa blogissaan sanoi ettei hän oo luxusluokan ilotyttö...![]()
pastori?![]()
tai... :xmas:
Alkaa b:llä :xmas,en vaan jaksan kirjautuu ku kävin tuolla kirpan puolella=)
Alkuperäinen kirjoittaja hej:Koko ketjua en nyt ehdi lukea, mutta kysyn teiltä että jos on ulosottovelkoja yms., niin onko se sitten hyväksyttävämpää jos niiden takia menettää yöunet ja häpeää velkojaan jne. jne..
Näin minulla...
Alkuperäinen kirjoittaja hej:Koko ketjua en nyt ehdi lukea, mutta kysyn teiltä että jos on ulosottovelkoja yms., niin onko se sitten hyväksyttävämpää jos niiden takia menettää yöunet ja häpeää velkojaan jne. jne..
Näin minulla...
Näin minulla...