Ah autuutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Siis meettekö jonnee hyvään paikkaan syömään jne :p

Mennään Foodiin syömään, kohtuuhintasta ruokaa sen olla pitää :whistle: Ja itseasiassa moni on siellä käyny aikasemminkin ja kehunu ruokia hyviksi :p
Sitten jatketaan varmaankin muutamaan karajoikabaariin ja ehkä yökerhoonkin :whistle:
Tai siis ainakin miun suunnitelma on tuo, en tiedä muista :laugh:

Kiva varmaan mennä palstatapaamiseen ja miettiä että onko toi tai toi harmaana vittuillut mulle ja olenko veetuillut noille. Hmmm, oikeestaa hyvin kiehtova ajatus! Taidan liittyä seuraans euraavalla tapaamisella. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Musta nikki harmaana:
Kiva varmaan mennä palstatapaamiseen ja miettiä että onko toi tai toi harmaana vittuillut mulle ja olenko veetuillut noille. Hmmm, oikeestaa hyvin kiehtova ajatus! Taidan liittyä seuraans euraavalla tapaamisella. :)

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Foodissa on kuulemma ISOT annokset. :p
Mini oli käyny syömässä ja syöny lautasen tyhjäks (kiltti tyttö ), niin tarjoilija oli sanonu, että söitpä paljon naiseksi!! :laugh:

Joo miekin oon kuullu et on isot annokset, ja hinnat ei päätä huimaa :)
Nooo, jos miun ei tällä kertaa sitten tarttis syödä vierustoverin jämiä :whistle: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Jos mäki sit ens kerral :'(

Ja jos vaikka päästäs lähemäs ni ei tarttis aina laskee aikaan ja kustannuksii tätä fakin välimatkaa :kieh:

Nii kerta :kieh:
Mä toivon että te jo tän vuuoden puolella olsitta takas täälä...

Nyt on vapaa vietetty ja kylläpä oli mukavaa :D
Käytiin Foodissa syömässä, siirryttiin Ale pupiin sitten osa läks Damascukseen ja osa Anneliin, sitten Timeen ja se yks osa edelleen D:ssä :D Sitten miun "kannattajat" läks kottiin ja jäin yssissein... Päätin sit lähtee käymään Londonissa, jonotin, makson 8? sisälle :o olin siä ehkä 15min ja pois eli turhaan tuli sekin reissu tehtyä, mutta kerrankos sitä... Sit hain Troijasta ruokaa ja oottamaan kyytiä kotiin...
Muksaa oli enivei... Seuraavaa kertaa ootellessa :D

Yhteistyössä