Aftat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tietä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei tietä

Vieras
aapuuva, osaisikohan joku auttaa..
helkkarin kipeä afta suussa. Tai luulen että afta, ei ole aiempaa kokemusta.. millähän niitä hoidetaan vai onnistuuko millään? Onko jotakin lääkettä? raskaana oon joten jos jollain lääkkeellä, niin voi olla hankalampi juttu.
kiitoksia jo etukäteen :)

lähtee viikossa-kahdessa itsekseen pois. mutta apteekista saa ilman reseptiä Aftab "tabletteja". Sellaisia joka laitetaan aftan päälle niin se tarttuu siihen kiinni eikä sen jälkeen tunne sitä iiiihanaa kipua... Huono puoli vaan et se "tabletti" ei kestä kovin kauan. Joskus oon käynyt hammaslääkärillä ja hän laittanut jotain ainetta aftaan, jolla kyllä lähtee tajun lisäksi koko aftakin :$

googletapa aftab ja katso voiko käyttää raskaana. se on sellainen "lääketabletti", joka laitetaan sen aftan päälle. toisilla se tehoaa ja toisilla ei. muuten siihen ei taida olla mitään lääkettä. huolehdi hyvin suuhygieniasta, ja jos on sellaisessa paikassa ettei onnistu hampaiden pesu, käytä klooriheksidiinia esim. oralB

Noita Aftab tabletteja(jotka kiin. aftan päälle) voi ostaa reseptittä apteekista, mutta niiden käyttöä suositellaan välttämään raskauden aikana. varmista lääkäriltä.