Äskeinen SATUHÄÄT!!

  • Viestiketjun aloittaja rei
  • Ensimmäinen viesti
onnea heille
Rankemman kaavan kautta, mutta onneksi onnellinen loppu! Ei meinannut uskoa katsoessa, miten tuli aina vaan uutta vastoinkäymistä ja takapakkia. Mutta nyt varmasti liitto kestää kaiken, ja pari vaikutti aivan toisilleen luodulta!
 
pööö
Minua ahdisti kun se Riikka tuhtas kireissä farkuissa viimisillään raskaana.. ja kokoajan.. eikö yhtään löysempiä housuja löytäny!! Ihan alko itteäkin kiristämään..
Mutta mukava nuori nainen. Mies oli vähän valju ja tylsä.
 
mahtavaa
musta oli ihanaa,että odottava äiti voi pukeutua naisellisesti,vaikka viimeisillään,musta aivan 10 pariskunta,ei mitään haukuttavaa!Eka pari,joka ei ärsyttänyt,ja se pappa,ihana!
 
,
Alkuperäinen kirjoittaja pööö:
Minua ahdisti kun se Riikka tuhtas kireissä farkuissa viimisillään raskaana.. ja kokoajan.. eikö yhtään löysempiä housuja löytäny!! Ihan alko itteäkin kiristämään..
Mutta mukava nuori nainen. Mies oli vähän valju ja tylsä.
Juu, miehen vetelät veryttelyhousut jalkaan vaan ja 3 numeroa liian iso t-paita päälle!

Jos on sopusuhtainen vartalo, miksei sitä voi tuoda kauniisti esille raskaanakin. Kuten Riikkaa juuri teki.
Kaunis nainen!
 
yks vaan
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
Mun mielestä se morsian oli aivan ihana tyyppi :) Tosi kaunis ja hymyilevä ihminen. Tuli itse niin hyvälle tuulelle kun katsoi ohjelmaa.
Ei tietty niistä vastoinkäymisistä tullu hyvälle tuulelle mut muuten kun kaikki järjestyi.
 
vieras
Meillä oli yhtä paljon vastoinkäymisiä. Vitsit että tuli ihan omien häiden järjestely mieleen....mäkin sain puvun viime tipassa. Eikä vastoinkäymiset loppuneet edes häihin. Vaan jopa häämatkan lento peruttiin lentoyhtiön toimesta.
 
kiki
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
Mun mielestä se morsian oli aivan ihana tyyppi :) Tosi kaunis ja hymyilevä ihminen. Tuli itse niin hyvälle tuulelle kun katsoi ohjelmaa.
Peesi! ja kateellisena kattelin et miten voi näyttää niin hyvältä, kun synnytyksestä ei kauaa ollu.
 
pööö
Alkuperäinen kirjoittaja pööö:
Minua ahdisti kun se Riikka tuhtas kireissä farkuissa viimisillään raskaana.. ja kokoajan.. eikö yhtään löysempiä housuja löytäny!! Ihan alko itteäkin kiristämään..
Mutta mukava nuori nainen. Mies oli vähän valju ja tylsä.
Juu, miehen vetelät veryttelyhousut jalkaan vaan ja 3 numeroa liian iso t-paita päälle!

Jos on sopusuhtainen vartalo, miksei sitä voi tuoda kauniisti esille raskaanakin. Kuten Riikkaa juuri teki.
Kaunis nainen!
Sanoinko että oli ruma, EN.
Mutta synnyttämäänkin piti mennä kireissä lantiofarkuissa, se jotenkin ahdisti kun aattelin vaan että millanen olo varmaan oli. Vois sitä nyt vähän joustavammat housut varmaan vetästä loppuraskaudesta, ei mitään miehen verkkareita silti... daa.
 
vieras
Normaalein Satuhäät-pariskunta tähän asti. Miten se nainen on ehtinyt 27-vuotiaana hankkia akateemisen koulutuksen (no joo, ope, mut silti yliopiston käynyt) JA kolme lasta JA tehdäkin niitä open hommia vielä?

 
kiki
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Kivat häät, mutta morsion puku.....Niin mummomainen kuin olla ja voi. Nuori morsian, pukukin olisi voinut olla ajanhenkeen sopiva, nuorekkaampi.
Ihan kiva puku mun mielestä oli, eikös hällä ollu ongelmia sen puvun löytämisen suhteen?
 
kaksi hääohjelmaa eilen..
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Kivat häät, mutta morsion puku.....Niin mummomainen kuin olla ja voi. Nuori morsian, pukukin olisi voinut olla ajanhenkeen sopiva, nuorekkaampi.
Taidat nyt puhua siitä toisesta eilen tulleesta hääohjelmasta.. Riikalla ei todellakaan mikään mummomainen puku ollut..
 
helmi
Alkuperäinen kirjoittaja kaksi hääohjelmaa eilen..:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Kivat häät, mutta morsion puku.....Niin mummomainen kuin olla ja voi. Nuori morsian, pukukin olisi voinut olla ajanhenkeen sopiva, nuorekkaampi.
Taidat nyt puhua siitä toisesta eilen tulleesta hääohjelmasta.. Riikalla ei todellakaan mikään mummomainen puku ollut..
PEESI
 
pimu keski-Suomesta
nainen synnyttänyt 6vkoa aiemmin,katso peiliin ite synnytyksen jälkeen..upea kroppa!! Jokainen menee oman näköisenä synnyttämään,ketä se puristaa,onko oma elämä tylsä? Morsian puvussaan,kaikkea muuta kuin mummo,tai sit sulla upea mummo,paa puh.num mullekin.
Kroppa sopusuhtainen,ei mikään anorektikko,ihanaa!!!!!!!! lopettakaa lässytys,ja menkää peilin eteen,olen onnellinen heidän puolestaan:)
 
Ihana nainen :heart: Sellanen luonnonlapsi :D Ja eipä siinä kropassakaan haukkumista ole, 6vkoa aiemmin synnyttänyt, viimesilläänkin oli aikas hyvässä kuosissa... farkut jalassa!

Onnea heille, mielettömän ihana pari :hug:
 
muumis
Mua pisti silmään nainen joka oli häissä minihameessa paha virhe vieraalta.
Tosi ihana pari ihmettelin miten hääalue oli jaettu jos samassa paikassa toisetkin häät???
 

Yhteistyössä