rei
Mitä mieltä ohjelmasta? Ja parista?
Minusta ihana, toisilleen sopiva pari ja se isä oli ihanan symppis .
Minusta ihana, toisilleen sopiva pari ja se isä oli ihanan symppis .
Ootko muka oikeasti tuo morsmaikku...Alkuperäinen kirjoittaja jee:Kiitän isäni puolesta
Et saa :xmas: Mä kun en oo raskaana, ni mä en voi vedota niihinAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ihanan oloinen pari Mä paruin silmät päästäni kun se isä lopulta pääsi saattamaan tyttärensä alttarille... saanko taas vedota raskaushormoneihin?
Ei tartte edes vedota noihin hormoneihin. Mullakin tuli kyynel samasta syytä ja en ole raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ihanan oloinen pari Mä paruin silmät päästäni kun se isä lopulta pääsi saattamaan tyttärensä alttarille... saanko taas vedota raskaushormoneihin?
Peesailen ja jatkan nenän niistämistä ja kyynelten kuivailua...Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Et saa :xmas: Mä kun en oo raskaana, ni mä en voi vedota niihinAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ihanan oloinen pari Mä paruin silmät päästäni kun se isä lopulta pääsi saattamaan tyttärensä alttarille... saanko taas vedota raskaushormoneihin?
Otti. Ymmärrän. Vaimolla oli kauniimpi sukunimi =).Alkuperäinen kirjoittaja mija:ottiko mies vaimonsa sukunimen? mä missasin.
Oli se kauniimpi. ihana pari, toivon heille kaikkee hyvää. (katajanoksa)Alkuperäinen kirjoittaja .:Otti. Ymmärrän. Vaimolla oli kauniimpi sukunimi =).Alkuperäinen kirjoittaja mija:ottiko mies vaimonsa sukunimen? mä missasin.