Äsh kun mua rassaa toi meidän hammashoito

Tai lähinnä tää oikoja..
Neidille laitettiin se helixi suuhun ristipurennan takia mikä on tytöllä lievänä, normaalisti tuota kojetta siis pidetään suussa puolisen vuotta.
No meidän piti saada koko höskä pois suusta jo ennen koulun alkua, vaan kun hammaslääkäri perui aikoja sitä mukaan kun niitä soitettiin niin koko laite saatiin suuhun vasta koulun alkaessa.
Ja taas sama, tehdään muotteja ja tunketaan kumilenksuja suuhun ja perutaan ajat sieltä päästä ja kaikki lenksujen laitot uusiksi taas.
No nyt piti olla tarkastuskäynti marraskuussa, se peruttiin, joulukuulta peruttiin ja nyt huomenna pitäs olla aika ja katselin just et on puhelu tullut, ylläripylläri hammashoitolasta joten kai ne taas tän peruu..
Ei muuta mutta on kiva tsempata neiti aina reippaaksi ennen käyntejä ja sitten ei olekkaan mitään ja aina sama uudelleen..
Ja toisekseen, kohta nää pitäs jo saada poiskin mutta kun ei niitä ole ees missään vaiheessa tarkistettu ni mistä niistä ees tietää onko ne yhä oikein ym..
Mua vaan oikeesti nyppii tää ja tekis mieli olla vastaamatta koko puhelimeen kun se soi etten sano jotain tosi epämiellyttävää.
 
vieras
Työntekijäpulaa varmasti. Meillä on melkein puolitoista vuotta mennyt aikaa odotellessa, tavalliselta hammaslääkäriltä sain sitten kuulla, että yksi oikojan vakanssi on ollut vuoden täyttämättä, kun edellinen lähti, jolle ollaan jonossa.
 
xx
Olen hammashoitoalalla ja tuo ap:n kuvailema juttu on valitettavan yleistä.
Johtuu monista sairaslomista yleensä, ja sijaisia ei saada. Kaikki kärsii, potilaat ja työilmapiiri. Ja hoito kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mä olisin pyytänyt jo eri lääkärille aikaa :kieh:
Vaan kun tässä kylässä ei ole kun tämä..
Ja sekin aika useesti kipeenä :kieh:
Toki hammashoitajia on mutta tää yhden ainoa oikoja vaan et ei auta :/
ahaa...no sitten..
täällä sentään on 2 oikomishoitoon perehtynyttä lääkäriä tuossa kunnallisessa hammaslääkärissä...tai ainakin viimeksi oli...

:|
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Työntekijäpulaa varmasti. Meillä on melkein puolitoista vuotta mennyt aikaa odotellessa, tavalliselta hammaslääkäriltä sain sitten kuulla, että yksi oikojan vakanssi on ollut vuoden täyttämättä, kun edellinen lähti, jolle ollaan jonossa.
Juu no tänne ei olla edes hommaamassa lisää työvoimaa..
Ei ole kunnalla varaa kun toi uusi peruspalvelukeskus Oiva syö kaikki mahdolliset roposet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Olen hammashoitoalalla ja tuo ap:n kuvailema juttu on valitettavan yleistä.
Johtuu monista sairaslomista yleensä, ja sijaisia ei saada. Kaikki kärsii, potilaat ja työilmapiiri. Ja hoito kanssa.
Mä en edes tajua miten voi olla näin huono säkä meillä..
Siis tää on nyt vuoden aikana vissiin sitten kahdeksas kerta kun aika perutaan..
Sitten lykätään aina parilla kuukaudella eteenpäin..
Ei muuta mut neidilläkin tulee nyt jo toi puoli vuotta täyteen rautojen kanssa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mä olisin pyytänyt jo eri lääkärille aikaa :kieh:
Vaan kun tässä kylässä ei ole kun tämä..
Ja sekin aika useesti kipeenä :kieh:
Toki hammashoitajia on mutta tää yhden ainoa oikoja vaan et ei auta :/
ahaa...no sitten..
täällä sentään on 2 oikomishoitoon perehtynyttä lääkäriä tuossa kunnallisessa hammaslääkärissä...tai ainakin viimeksi oli...

:|
Oi vau :D
Tosiaan täällä on vain yksi ja se saa kunnan mielestä nyt riittää..
Terveyden huollosta on aina tosi hyvä pihistää jos rahaa tarvitaan :headwall:
 

Yhteistyössä