Ärsyttävin palstalainen?

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Siis miksi ei kukaan ole muistanut mua?!? :'( |O :xmas:
koska milanna ja hrenetäi on nyt in... viimeksi kun näitä ketjuja tehtiin se olin minä, toista nikkiä en muista :LOL:
On tää varsin hämmentävää, kyllähän minäkin aina näistä ketjuista ainakin kerran löydyn.

Miksen nyt?
Sun kivikasvo-luonteeseen on jo totuttu.
B)
Luulis kyllä et munkin kirjoittamaan paskaan on tällä jo totuttu,mut näyttää se silti vielä joitain ärsyttävän. :saint:

 
Ai niin... en nyt muista nikkejä, ja onko sillä väliäkään, vaan he ärsyttävät, jotka osaavat AINA asettaa sanansa kaunihisti/viileästi, hermostumatta/eivät IKINÄ huuda/ tekevät kaiken alusta asti itse ja vielä mainitsevat sen täällä.... Ja toisaalta, kukkia saavat minulta myös ne, jotka osaavat ne sanansa asettaa/niitä käyttää, mutteivät livo kenenkään ruskeaa reikäpuolta B)
 
harald haaraparta
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
et kai mua tarkoita? t:ellukka1 :( *räkä sen kun valuu* siis kun en palstaile enään omalla nikilläni.
en tarkoita sua, kyseinen henkilö on ihan mustalla nikillään täällä. viime keväästä tainnu nussia mun hermoja...
taidan olla minä :)... harald haaraparta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kukkanen2 on yksi... Ei halunnut perustella tiettyä asiaa, pakoili vain sanomalla "ei mun tarvi sulle selitellä". Uskontojuttu. ;/

Modet jotka eivät perustele tekojaan, kuten se A Sha--- joku. Eräässäkin ketjussa ei mennyt rasistiseksi, vaan mielipiteet riitelivät keskenään. A Sha jne päätti siirtää ketjun. Paska valinta modeksi, koska hällä joku ählämiukko miehenään. :/ Liian puolueellinen.
Mä oon seurannut tän A sha....moden juttuja ja tosi ylimielisesti tulee kommentoimaan ketjuihin. :x Mikäs se viimisin oli ku oli laittannu et"pysytääs sitten naiset asia linjalla ja blaa,blaa... :headwall:

 

Yhteistyössä