Ärsyttävimmät palstalaiset

  • Viestiketjun aloittaja Ninni
  • Ensimmäinen viesti
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Emilyn ei oikeen mun jakeluun mee, mutta mä käyn täällä nykyisin niin vähän, että ei oikeen voi puhua enää ärsyttämisestä, kun mä oon jo sen jutuista niin pihalla, mutta jos joku pitää sanoa niin ekana tuli mieleen se....

Ja eräälle mustalle kannan snadisti kaunaa.
Apua, mulleko kannat kaunaa? Musta tuntuu, että moni tekee niin. Sen takia olis kivaa, jos sen vois vaik tullaa vaan sanomaan, että hei, silloin sä teit tälleen ja se loukkas. Jotta vois vaan pyytää anteeksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Emilyn ei oikeen mun jakeluun mee, mutta mä käyn täällä nykyisin niin vähän, että ei oikeen voi puhua enää ärsyttämisestä, kun mä oon jo sen jutuista niin pihalla, mutta jos joku pitää sanoa niin ekana tuli mieleen se....

Ja eräälle mustalle kannan snadisti kaunaa.
Apua, mulleko kannat kaunaa? Musta tuntuu, että moni tekee niin. Sen takia olis kivaa, jos sen vois vaik tullaa vaan sanomaan, että hei, silloin sä teit tälleen ja se loukkas. Jotta vois vaan pyytää anteeksi.
No en puhu susta! :D
Ja välejä koitin kyllä selvittää, mutta turhaan.
 
köhköh
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:
psjätäse sekä hänen alter egonsa virve/virva vai mikä olikaan, ei varmaan edes tarvitse kertoa miksi.

Ewi sekopäisine juttuineen.

Punkmamma joka nimimerkistään huolimatta on heti pillittämässä jos palstalla on jotain negatiivista.

Poppaliina on sille päälle sattuessaan ihan tööttööt.
WTF???? Mikä tööttööt :eek: :LOL:
Kuinkahan monta kertaa olet täällä skitsahdellut ja alkanut väittää yhtä sun toista palstalaista entiseksi mieheksesi ja ties mitä ihmettä...
Ei ihan terveen merkki.
 
mieli
kyllä mielestäni mur-mur on tosi symppis, ihana ja lämmin. Vastaa ystävällisesti tuolla vauvakuumepuolen kysymyksiin. Meikämannin tyhmiinkin kysymyksiin saan vastaukset mur-murilta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja köhköh:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:
psjätäse sekä hänen alter egonsa virve/virva vai mikä olikaan, ei varmaan edes tarvitse kertoa miksi.

Ewi sekopäisine juttuineen.

Punkmamma joka nimimerkistään huolimatta on heti pillittämässä jos palstalla on jotain negatiivista.

Poppaliina on sille päälle sattuessaan ihan tööttööt.
WTF???? Mikä tööttööt :eek: :LOL:
Kuinkahan monta kertaa olet täällä skitsahdellut ja alkanut väittää yhtä sun toista palstalaista entiseksi mieheksesi ja ties mitä ihmettä...
Ei ihan terveen merkki.
Aha, tää on taas näitä öitä. Selevä. Ja heipat vaan sullekin.
 
Ainoo joka oikeesti ärsyttää ihan vain järjettömällä kirjoitustyylillään mistä ei saa mitään tolkkua on Ewi |O

Mutta kierrän sitä sillä etten avaa hänen aloituksiaan, joten kaikki hyvin :saint:
 
paras
Scarlett (Puhetyyli), Bad Virgin, Huumekoira, Savanna.... Oikeestaa noi kaikki jotka on paljo äänessä. Palstaskitsahtelijat sun muut, jotka ottaa kaikki liian vakavasti...

Savanna nyt ei skitsahtele, mut se aina puhuu vaan rahasta ja lahjoista jne.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja tämä!:
Se terapian tarpeessa on ärsyttävä, jotenkin vaan niin kaikkitietävä (tosin mitä onkin) äo on korkea ja se suututtaa...
Eipä terapian tarpeessa ainakaan anna itsestään sellaista vaikutelmaa, että äo olis korkea tai keskivertoa kummempi.
 
punkmamma
Alkuperäinen kirjoittaja hmm...:
psjätäse sekä hänen alter egonsa virve/virva vai mikä olikaan, ei varmaan edes tarvitse kertoa miksi.

Ewi sekopäisine juttuineen.

Punkmamma joka nimimerkistään huolimatta on heti pillittämässä jos palstalla on jotain negatiivista.

Poppaliina on sille päälle sattuessaan ihan tööttööt.
Ja jos tykkää punkista on sitten minkälainen ihminen? Ei mitään väliä, ärsytänkö ja ketä.
 
punkmamma
Lainailen: Anarkistien tavoite on hierarkiaton, aidosti hyvinvoiva yhteiskunta joka toimii henkilökohtaisen yksilönvapauden, kaikille yhtäläisesti jaetun vastuun ja todellisen tasa-arvon pohjalta. Vain näin pystymme elämään hyvää, luovaa ja tasapainoista elämää sopusoinnussa kanssaeläjien ja ympäristön kanssa.

http://www.anarkismi.net/at/
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja tämä!:
Se terapian tarpeessa on ärsyttävä, jotenkin vaan niin kaikkitietävä (tosin mitä onkin) äo on korkea ja se suututtaa...
Eipä terapian tarpeessa ainakaan anna itsestään sellaista vaikutelmaa, että äo olis korkea tai keskivertoa kummempi.
Mut sillä on kuitenkin, mitä se sano, 156 tms ja kyllähän sen huomaa
 
hohhoijaa...
Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:
Lainailen: Anarkistien tavoite on hierarkiaton, aidosti hyvinvoiva yhteiskunta joka toimii henkilökohtaisen yksilönvapauden, kaikille yhtäläisesti jaetun vastuun ja todellisen tasa-arvon pohjalta. Vain näin pystymme elämään hyvää, luovaa ja tasapainoista elämää sopusoinnussa kanssaeläjien ja ympäristön kanssa.

http://www.anarkismi.net/at/
Onpa yllättävää, että tulevan toiminnan päivitykset sivustolla on vuodelta 2008... Tosi aktiivista ruohonjuuritason yhteiskunnallista vaikuutamista:D

Anarkismi "toimii" yhtä hyvin kuin kommunismi; kue vaikka Thomas Mooren Utopia tai George Orwellin Animal Farm, niin valottuu syy miksi.
 
miimu
lähinnä olen törmännyt savannaan ja scarlettiin...

mutta olishan palsta aika tylsä ilman kyseisiä henkilöitä

niin ja sitten toi KKK

toiset kuin niin kärkkäästi esittävät omat mielipiteensä ja eivät kunnioita sitten toisten eriäviä mielipiteitä asiasta.

=)
 

Yhteistyössä