Ärsyttävimmät palstalaiset top 5

  • Viestiketjun aloittaja tahon kytätä
  • Ensimmäinen viesti
fakta
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:
1. Peppari
2. Sörhis
3. NinaTT
4. Rukoilijasirkka
5. Åbo
Mikä toi öhkömönkiäinen sun profiilis on? :D
Rotta, juuri sellainen minkä mun russeli repisi kappaleiksi jos pääsis käsiksi :saint:
en tiedä oliko toi sun käsitys huumorintajusta, mutta mun mielestä on pelkästään ilkeää, inhottavaa ja julmaa sanoa kenenkään toisen lemmikistä "rotta, jonka mun russelini repisi kappaleiksi jos pääsisi käsiksi."

Entäs jos joku sanoisi sun lemmikistä "ai russeli, sehän on just sellainen elukka jonkun ampuisin het'oitis kun vaan pihalleni ilmaantuisi"...herttaista ja hyväntahtoista eikö totta?
No niin löytyihän sitä sellainenkin joka edes mainitsi sanan huumorintaju. Täällä kun ämmät suu vaahdossa lässyttää eikä kukaan koskaan edes mieti ettei kaikkea ole kirjoitettu niin tosissaan.
Onko niin että tänne saa kirjoittaa vain herttaiset ja hyväntahtoiset, meinaan aika vähissä olisi porukka tällä foorumilla.
jos tänne saisi kirjoittaa vaan herttaset ja hyväntahtoset ei sulla olis mitään mahdolllisuutta tänne kirjotella

 
mur
-Lentokala, niin monta kertaa loukannu ja saanu kyynelehtimään inhottavilla kärkkäillä viesteillään, käyttäytyy ku teini-ikänen ja silti halveksuu nuorempiaan... :(
-Ceres usein
-Majuri joskus
-sleepis joskus
 
Alkuperäinen kirjoittaja tykkään!:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Vieras
Harmaa
Vakkari harmaana
Nyt harmaa
hmm
Mä peesaan tätä :D

Ja ihmettelen sitä etten mä oo vieläkään päätynyt tänne :snotty:
No sinä nyt et ole ärsyttävä, siksi. ;)
En vai? :snotty:
Mä oon ihan luullu niin kun tulee sen verran p*skaa niskaan melkeen aina kun teen aloituksen :D
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja tykkään!:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Vieras
Harmaa
Vakkari harmaana
Nyt harmaa
hmm
Mä peesaan tätä :D

Ja ihmettelen sitä etten mä oo vieläkään päätynyt tänne :snotty:
No sinä nyt et ole ärsyttävä, siksi. ;)
En vai? :snotty:
Mä oon ihan luullu niin kun tulee sen verran p*skaa niskaan melkeen aina kun teen aloituksen :D
Pyh et oo... oon sun kirjotuksia seuraillu etkä ole koskaan ärsyttäny. Ne on sulle kateellisia jos turhasta kitisee, olet nuori ja kaunis nainen! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja tykkään!:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Vieras
Harmaa
Vakkari harmaana
Nyt harmaa
hmm
Mä peesaan tätä :D

Ja ihmettelen sitä etten mä oo vieläkään päätynyt tänne :snotty:
No sinä nyt et ole ärsyttävä, siksi. ;)
En vai? :snotty:
Mä oon ihan luullu niin kun tulee sen verran p*skaa niskaan melkeen aina kun teen aloituksen :D
Pyh et oo... oon sun kirjotuksia seuraillu etkä ole koskaan ärsyttäny. Ne on sulle kateellisia jos turhasta kitisee, olet nuori ja kaunis nainen! ;)
:snotty:

:D Kiitos sulle :flower: Mun ilta parani roimasti! :D

 

Yhteistyössä