Ärsyttävimmät blogit?

• Viestiketjun aloittaja HIhhhihihih!
  • Ensimmäinen viesti
yksvaaa
Yksi salasanallinen blogi jonka nimeä en viitsi mainita.
tietää kuka tietää.Äidin pitämä jolla noin 1,5v tyttö ja joku viikko sitten syntyi kakkonen.
En tiiä miks luen tuota blogia ees sillä hyvin usein luettuani mua ärsyttää aivan julmetust
Tai vähintään nolottaa tuo äidin puolesta."Tapaan" tuota naista ajoittain leikkipuistossa tai hän tulee usein vastaan (tosin muttivat hetki sitten eli aiemmin) kun samoilla nurkilla asuttiin. Hän on "livenä" musta tosi omahyvänen ja ylpee ja minusta ärsyttävä ihminen vaikka en ookaan montaa sanaa vaihtanut hänen kanssaan joten mielikuvani perustuu vaan siihen minkä käsityksen olen saanut niistä muutamasta lauseesta jonka olen vaihtanut ja naisen perusolemukseen.
kai siks mua ärsyttää itse blogikin.Naisen lapsi/lapset ovat kaikessa hyvin ylikehittyineitä ja nainen muistaa aika ajoin mainita kuinka hänen lapsi (ja nuorimmainen hymyili jo vaille parin viikon iässä tarkoituksellisesti ekaa kertaa!) on ikäisiään kaikessa edellä. puoltoista veenä jopa osasi piirtää kukan ja ympyrän ! Musta sellainen on raivostuttavaa ! Kaikkein ärsyttävintä on kun lapsi ei todellakaan vaikuta livenä kovin ylikehittyneeltä, kun nainen hehkutti täysillä blogissaan että lapsi kävelee jo täysin niin ainakaan ulkoillessa sama lapsi konttasi eikä ottanut elettäkään ottaakseen askelia.. heh, no ehkä nainen kompensoi omaa huonoa itsetuntoaan valehtelemalla blogissaan lapsensa ylikehittyneistä taidoistaan ;) kai mä oon vaan kade kun mun pojuni oppi vasta reilu vuoden iässä kävelemään ja vieläkään melkein 3v osaa kukkaa piirtää ;)

jill
Uskallanko laittaa? noloa suomia julkisesti jotain tiettyä.. Mutta siis tiedän yhden itsensäylistämisblogin, jonka kirjoittaja ei todellakaan anna rehellistä kuvaa itsestään. Yleensäkin aika harva blogi on oikeasti elämänmakuinen.

,,,
Uskallanko laittaa? noloa suomia julkisesti jotain tiettyä.. Mutta siis tiedän yhden itsensäylistämisblogin, jonka kirjoittaja ei todellakaan anna rehellistä kuvaa itsestään. Yleensäkin aika harva blogi on oikeasti elämänmakuinen.
Mikähän blogi on kyseessä.. Minulla on nimittäin myös yksi mielessä. Jos on julkinen blogi, niin toki voi sen täällä kertoa,eikö?

Niinpä niin
Visuaalisesti vaativa. Itserakas pullukka poseeraa sadoista eri kulmista ja muistaa kehua parisuhdettakaan ja valtavan etevää ipanaansa. Taitaa olla raukka vähän turhankin itserakas.

plm
Muakin on alkaneet ärsyttää Magicpoks ja Kalastajan vaimo.
Tai ei niinkään ne blogit vaan se lukijoiden loputon palvonta. Kaikki on niiiiin ihkua ja kaikki on heti ostamassa samat vaatteet ja tavarat jotka niilläkin on. Argh!

kateus pitää ansaita
Kaikki ne blogit joiden pitäjä on taitava käsistään ja ideoi kokoajan jotakin uutta. Lukijoita on miltei tuhat ja kaikki kommentit aina pelkkää hehkutusta. Ja kyllä, olen kateellinen ja siksi se ärsyttääkin!

määrä
Minua ärsyttää valtava blogien määrä! Ja juuri ne blogit joissa omaa elämää kerrotaan täysin ventovieraille tosi yksityiskohtaisesti tai aihepiiri on pinnallinen/materialistinen. Omaa blogia en ole missään mainostanut ja vain harvoille ja valituille olen siitä kertonut. Lukijoita on vähän, mutta se ei haittaa! :D Mielummin niin kuin kamala lukijoiden paljouden kalastelu ties millä arvonnoilla yms!

"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin;23845728:
Visuaalisesti vaativa. Itserakas pullukka poseeraa sadoista eri kulmista ja muistaa kehua parisuhdettakaan ja valtavan etevää ipanaansa. Taitaa olla raukka vähän turhankin itserakas.
just joo... taidat olla vähän kateellinen? on kyllä harvinaisen söpö neiti hällä ja erittäin taitava käsistään on.

kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja määrä;23846568:
Minua ärsyttää valtava blogien määrä! Ja juuri ne blogit joissa omaa elämää kerrotaan täysin ventovieraille tosi yksityiskohtaisesti tai aihepiiri on pinnallinen/materialistinen. Omaa blogia en ole missään mainostanut ja vain harvoille ja valituille olen siitä kertonut. Lukijoita on vähän, mutta se ei haittaa! :D Mielummin niin kuin kamala lukijoiden paljouden kalastelu ties millä arvonnoilla yms!
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä siinä määrässä oikein ärsyttää? Eikö ole mukavampaa kun on valinnan varaa ja voit kuitenkin itse päättää montaako blogia luet, vai luetko mitään?

hau hau
Mua rasittaa blogit joissa Äidit itkee kun raskausaika ei ole ruusuilla tanssimista tai vauva ei olekkaan pikkuinen nukke, vaan elävä ja vaativa olento. Hyvänä esimerkkinä tästä odotuksellinen elämä.
Näkyy se keskenkasvuisuus ja itsekkyys niin hyvin. Sitten ei sais mitään kommentoida, paitsi tietysti voivottella tai on ilkeä ihminen. Kannattaisko laittaa sitten blogi salaiseksi?
Mua kiinnostaa elämänmakuiset blogit, sellaiset missä kerrotaan ja eletään tavallista arkea. Joskus tuntuu että ihmiset tekee asioita saadakseen kuvan ja tekstin siitä blogiinsa, eikös se ole hieman sairasta?

Pääsääntöisesti en blogeista ärry vaan jätän vain lukematta ja katsomatta ne, joiden sisältö ei itseäni puhuttele.

Muutaman kerran vuosien varrella osunut blogiin, jossa asialliseksi luulemani ihminen onkin yhtäkkiä suoltanut paskaa; yksi rasistisia juttuja, toinen Cp"vitsejä" jne.
Niiden kohdalla tunsin lyhyttä kuvotusta ja pettymystä, mutta eivät nekään varsinaisesti ärsyttäneet. En vain enää koskaan palannut niihin.
:)

Yhteistyössä