Ärsyttävät naapurit!!

Alkuperäinen kirjoittaja jen87:
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Siis kumpi näistä on 1-vee, se kakara vai se lapsi? :D
Se kakara. Oikeesti, mä en käsitä näitä juttuja :headwall: Miksei sitä omaa "viitsitä" nukuttaa sisälle, jos se kakara niin häiritsee oman kullan nupun elämää?
Jotkut joutuu asumaan kerrostalossa.
Asutaan mekin. Siks mä nukutankin meiän pienimmän sisällä, ettei tarvii palstalle tulla rääkymään kamalista naapurin pennuista :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jen87:
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Siis kumpi näistä on 1-vee, se kakara vai se lapsi? :D
Se kakara. Oikeesti, mä en käsitä näitä juttuja :headwall: Miksei sitä omaa "viitsitä" nukuttaa sisälle, jos se kakara niin häiritsee oman kullan nupun elämää?
Jotkut joutuu asumaan kerrostalossa.
No nukuta sisälle sitten
 
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Alkuperäinen kirjoittaja jen87:
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Siis kumpi näistä on 1-vee, se kakara vai se lapsi? :D
Se kakara. Oikeesti, mä en käsitä näitä juttuja :headwall: Miksei sitä omaa "viitsitä" nukuttaa sisälle, jos se kakara niin häiritsee oman kullan nupun elämää?
Jotkut joutuu asumaan kerrostalossa.
Asutaan mekin. Siks mä nukutankin meiän pienimmän sisällä, ettei tarvii palstalle tulla rääkymään kamalista naapurin pennuista :xmas:
Kyllä huutokuuluu sisälläkin varsinki joka yö kun on hiljasta muualla
 
"Miksei luoja antanut meille naapurin lapsia - heidät me osaisimme kasvattaa."

Niinpä niin, on niin helppo arvostella toisten elämää ja lastenkasvatusta kun ei tiedä tilannetta. Onneksi meillä on suvaitsevammat naapurit ja puolitoistavuotiaankaan yöitkuista ei tullut valituksia (elleivät sitten valittaneet jollain nettipalstalla...).
 
No voi voi... sun sitten täytyy muuttaa pois. Olisit varmaan tullut meillekin valittamaan.
Meidän poika huusi ensin 4 kk kaikki yöt läpeensä. Oli koliikki lapsi. Muutenkin nukkui
yönsä hunosti aina kahteen ikävuoteen saakka. Monena yönä huusi vielä 2 vuotiaana.
Mistä tiedät onko naapurin kakaralla korvatulehdus kierre. Meidän pojalla oli sitä
vielä viime syksynä 5 kuukautta ja todella huusi.
Kyllä meidän pojan silloin alussa joku valopää valitti neuvolaan. Ei meille.
Kuulin vasta neuvolantädiltä kuukausien päästä.
No valopäitä on moneksi kuten sinäkin.
Lapsen itkulle ei voi mitää jos se on itkeäkseen. Eikä se helpota jos
menet räkättämään ja valittamaan jokaisesta asiasta. Se on elämää ja
äänet kuuluvat myös siihen. :p
 

Yhteistyössä