Ärsyttävä tuo "Olet mitä syöt"-ohjelman nainen...

• Viestiketjun aloittaja leijona
  • Ensimmäinen viesti
leijona

Itse on tuollainen köyryselkäinen laiha käppyrä.

Kauhea syyllistäjä.

Näillä ihmisillä on ongelmia nälänhallinnassa ja oikeanlaisen ruokavalion koostamisessa. Tuskin kukaan haluaa oikeasti olla 140-kiloinen nainen...

Hiilarit ja roskaruoka aiheuttaa ylensyönnin järjettömän noidankehän, jonka seuraukset on nähtävissä länsimaisessa yhteiskunnassa.

Rasva ei itsessään lihota, mutta kun se sekoitetaan jauhoihin, niin se on oivaa lihotusruokaa. Siitä pitävät kohonnut verensokeri -> sen aiheuttama insuliinineritys huolen.

Hiilareilla ne gladiaattorit ja sumopainijatkin itsensä lihottavat.

Jos syö samaa kuin sika, alkaa näyttää sialta. Jos syö kuin leijona, pysyy sulavalinjaisena.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Jos syö samaa kuin sika, alkaa näyttää sialta. Jos syö kuin leijona, pysyy sulavalinjaisena.

:LOL: :LOL: mutta eikös se ihmisen elimistö ollu lähempänä sian elimistöä kuin leijonan.. :whistle:
:D
Näinhän se valitettavasti taitaa olla.

leijona
Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:
Asiat pitää sanoa niin että ne menee perille,minä tykkään kyseisestä tädistä.Ei mitään lässytystä ja päänsilitystä vaan kylmää faktaa.

Mutta kaikkien mielestä hän ei ole oikeassa ruokavaliosuosituksissaan ja paasatessaan tyydyttyneestä rasvasta.

Ei ole olemassa yhtään tutkimusta, jossa voitaisiin osoittaa tyydyttyneen rasvan tai eläinrasvan aiheuttaneen sydänkohtauksia.

Päinvastoin on todettu, että lapset jotka juovat täysmaitoa ovat hoikempia kuin rasvatonta maitoa juovat lapset. Ruotsissa tutkittiin maanviljelijämiehiä, ja heillä jotka käyttivät täysrasvaisia maitotuotteita oli vähemmän sydänkohtauksia.

Tää kasvirasvan ihannointi johtuu lääke- ja elintarviketeollisuuden omista intresseistä.

Mieti, miten kävisi, jos eläinrasvat päästettäisiin pannasta ja viljat todettaisiin ihmisille haitallisiksi (ainakin isompina määrinä). Miten paljon turhaa lisäineilla tupattua hiilarimoskaa jäisi pois kaupan hyllyiltä...
Mitäs se Kellogg's ja muut aamiaismurokonsernit meille sitten myisi?

Ylensyönnin ja liikkumisen suhteesta Gillian on jokatapauksessa harvinaisen oikeassa.
Ja ravinnon laadun suhteen muutenkin- pois pitkälle prosessoidut ja tilalle puhtaampi.

Syö sitten viljaa tahi lihaa.

En mä purematta niele mitään karppilinjaakaan.

vieras
Ruma on tuo juontaja, liian laiha, ryppyinen käppänä. Asiaa puhuu silti, mutta itse juontaja edustaa taas ääripäätä-> kuiva kesäorava. Paras NORMAALIpainoinen ja terve ja hehkuva!

vieras
Ruma on tuo juontaja, liian laiha, ryppyinen käppänä. Asiaa puhuu silti, mutta itse juontaja edustaa taas ääripäätä-> kuiva kesäorava. Paras NORMAALIpainoinen ja terve ja hehkuva!

Lorelai
Kyllä siitä oli fakta aika kaukana, kun eilisessä ohjelmassa väitti pöydällisessä olutta olevan saman verran RASVAA kuin isossa läjässä sianläskiä... hohhoijjaa, on tädillä puurot ja vellit iloisesti sekaisin. Kalorit eivät ole sama asia kuin rasva. Että katsokaa suurella kriittisyydellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lorelai:
Kyllä siitä oli fakta aika kaukana, kun eilisessä ohjelmassa väitti pöydällisessä olutta olevan saman verran RASVAA kuin isossa läjässä sianläskiä... hohhoijjaa, on tädillä puurot ja vellit iloisesti sekaisin. Kalorit eivät ole sama asia kuin rasva. Että katsokaa suurella kriittisyydellä.
Mutta varsin toimiva konsti näyttää sitä esimerkkinä....
Voishan saman kalorimäärän kerätä vaikka omenoista, mutta eihän se sitten näyttäis niin ällöltä ja 'herättävältä'.

Koska omput on terveellisiä, sianfläski ei niinkään.

KOHTUULLISESSA määrin :attn:

kohtuus
Karppaajat näyttää kokonaan unohtaneen semmosen pienen ongelman, että lihansyönti vanhentaa. Vapaat radikaalit pääsevät valloilleen tekemään tuhojaan. Johtanee aika nopsakkaa syöpään...

Mä kannatan hieman erilaista linjaa. En pidä siitä, että vaakakupissa ovat viljat ja liha. Mielestäni molempia voi syödä vähän, kohtuudella. Ruokavalion pitäis kuitenkin perustua kasviksiin ja vihanneksiin, ei viljaan tai lihaan. Eli en kannata mitään "leipää joka aterialla, pastaa, perunaa tai riisiä lisukkeena"-linjaa, oli täysjyvää tai ei, mutta en todellakaan kannata mitään "kilo lihaa päivässä" linjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kohtuus:
Karppaajat näyttää kokonaan unohtaneen semmosen pienen ongelman, että lihansyönti vanhentaa. Vapaat radikaalit pääsevät valloilleen tekemään tuhojaan. Johtanee aika nopsakkaa syöpään...

Mä kannatan hieman erilaista linjaa. En pidä siitä, että vaakakupissa ovat viljat ja liha. Mielestäni molempia voi syödä vähän, kohtuudella. Ruokavalion pitäis kuitenkin perustua kasviksiin ja vihanneksiin, ei viljaan tai lihaan. Eli en kannata mitään "leipää joka aterialla, pastaa, perunaa tai riisiä lisukkeena"-linjaa, oli täysjyvää tai ei, mutta en todellakaan kannata mitään "kilo lihaa päivässä" linjaa.
Ihanaa, meitä on siis muitakin :)

Samalla linjalla siis.

kohtuus
Alkuperäinen kirjoittaja Lorelai:
No jos hänen tarkotuksensa oli sanoa, että siitä TULEE kehoon saman verran rasvaa...?

leijona
Alkuperäinen kirjoittaja kohtuus:

Suurin osa karppaajista ei syö lihaa/proteiineja juuri enempää kuin virallisterveellisellä ruokavaliollakaan.

Proteiinia 1-2 g/painokilo, riippuen siitä minkä verran urheilee. Liika proteiini lihottaa ja aiheuttaa ongelmia.

Pääosa energiasta on tarkoitus ottaa rasvasta.
Kasviksissa energiaa on vähän, ja proteiiniakaan ei syödä määräänsä enempää, joten rasva on polttoainetta :)

Minä syön paljon, paljon enemmän kasviksia nykyisin, noin 500- 1000 g/pvä. Koska turhat tärkkelykset ja hiilarit ei vie tilaa mun lautaselta :D

huh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
No onpa kyllä ruma, kuiva kesäorava. Just joo.
No on. Kaamea. Vaikka kuva hieman imarteleekin :D

Paras olla normaalipainoinen, eikä kiduttaa itseään kuivaksi kurpaksi. Menee suupieletkin alaspäin :D

Hänhän ei tosiaankaan ole normaalipainoinen vaan sairaalloisen alipainoinen. Huhheijaa.

-
Toi Gillian ei kyllä oikein näytä siltä, että eläisi kovin terveellisesti. Iho on elottoman näköinen, kumimainen ja koko ihminen jotenkin aneeminen. Ihan kuin vetäisi röökiä kolme askia päivässä ja eläisi pelkillä iduilla ja mustalla kahvilla.

Yhteistyössä