Ärsyttääkö
Ärsyttääkö koskaan usein lapsia omaavien ihmisten kommentit, että eri syistä lapsettomien olisi tyydyttävä osaansa?
Timo T A on ääliö. En koskaan oo tykänny sen miehen tyylistä.. Jos sen sperma ois ollu hidasta, niin ois varmaan eri asenne. Ja kyselijöitä riittää.. Meillä kaksi poikaa, niin MILLOIN TE TYTÖN... :headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2005 klo 10:26 AASI76 kirjoitti:Kaikenlaiset kyselyt ärsyttää. Meillä ensin kyseltiin, että "Koskas te teette lapsen?" kun se lapsi viimein saatiin, nyt kysellään "koskas sisaruksia, eikö jo pitäis?" Ei tää vissiin lopu...
Joskus luin jostain lehdestä, että Timo T A Mikkonen sanoi, että lapsettomuushoidot on rodunjalostusta! \|O :headwall: :headwall:
Minä olen viljellyt aika paljon tuota sanontaa: "Ei vauvoja tehdä, niitä saadaan." Mutta minä kyllä tarkoitan juuri sitä, että vaikka lapsen saamiseksi joutuisi tekemään tolkuttomasti työtä ja käymään läpi jos jonkinlaista hoitoa ja kriisiäkin, niin jokainen lapsi on lopulta lahja syntyessään - yhtä suurta lupausta.Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2005 klo 14:33 Odottamaton kirjoitti:No kyllä vaan ärsyttääkin. Ja se kun jotkut sanoo, ettei vauvoja tehdä, niitä saadaan. Olis kai helppoo kun niitä noin vaan sais jotenkin tai jostakin. Jos tästä joskus äidiksi vielä pääsen, ei se tunnu siltä että se vauva on "saatu". On tullut useampi kerta auottua haaroja lääkäreille ja useampi satanen on mennyt ja kohta 9 vuotta elämästä toivossa, että sais vauvan. Mutta mehän ei luovuteta, eihän! =)
Meillekin yksi sukulainen sanoi toisen lapsemme syntymän jälkeen , että on se sitten hyvä, kun te saitte TYTÖN (ensimmäinen lapsi poika). Sama sukulainen oli tyrkyttämässä meille tytöntekomallia jo heti pojan syntymän jälkeen (lapsilla ikäeroa 6 1/2 vuotta). Että otti pattiin :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2005 klo 13:01 mom of two kirjoitti:\Timo T A on ääliö. En koskaan oo tykänny sen miehen tyylistä.. Jos sen sperma ois ollu hidasta, niin ois varmaan eri asenne. Ja kyselijöitä riittää.. Meillä kaksi poikaa, niin MILLOIN TE TYTÖN... :headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2005 klo 10:26 AASI76 kirjoitti:Kaikenlaiset kyselyt ärsyttää. Meillä ensin kyseltiin, että "Koskas te teette lapsen?" kun se lapsi viimein saatiin, nyt kysellään "koskas sisaruksia, eikö jo pitäis?" Ei tää vissiin lopu...
Joskus luin jostain lehdestä, että Timo T A Mikkonen sanoi, että lapsettomuushoidot on rodunjalostusta! \|O :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2005 klo 17:11 harmaalehmu kirjoitti:\Minä olen viljellyt aika paljon tuota sanontaa: "Ei vauvoja tehdä, niitä saadaan." Mutta minä kyllä tarkoitan juuri sitä, että vaikka lapsen saamiseksi joutuisi tekemään tolkuttomasti työtä ja käymään läpi jos jonkinlaista hoitoa ja kriisiäkin, niin jokainen lapsi on lopulta lahja syntyessään - yhtä suurta lupausta.Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2005 klo 14:33 Odottamaton kirjoitti:No kyllä vaan ärsyttääkin. Ja se kun jotkut sanoo, ettei vauvoja tehdä, niitä saadaan. Olis kai helppoo kun niitä noin vaan sais jotenkin tai jostakin. Jos tästä joskus äidiksi vielä pääsen, ei se tunnu siltä että se vauva on "saatu". On tullut useampi kerta auottua haaroja lääkäreille ja useampi satanen on mennyt ja kohta 9 vuotta elämästä toivossa, että sais vauvan. Mutta mehän ei luovuteta, eihän! =)
Mä olen ihan väärällä palstalla vierailemassa, sillä minulla on kaksi ihanaa lahjaa. Toista jouduttiin jo ihan tekemällä tekemään, mutta lapsettomuustutkimuksiin saakka matka ei jatkunut vaan plussa tuli lopulta.
Itse olen silti säästynyt noilta ärsyttäviltä "koskas TEETTE seuraavan" -kyselyiltä on kaikille vähänkään uteliaille paukaistu suoraan että tilaus on päällä, mutta ei ole vaan saatu menemään läpi.