Olen tekemässä Kaksplussaan juttua imetyksestä julkisella paikalla. Mitä mieltä sinä olet? Ärsyttääkö sinua julkinen imetys? Vai oletko julkisen imetyksen puolella? Missä ja miten julkisella paikalla pitäisi mielestäsi imettää?
Kerro oma mielipiteesi tähän viestiketjuun.
Kiitos jo etukäteen,
Oili Urmas
toimittaja
Kaksplus
Et taida tietää pienistä vauvoista vähääkään.
Ja kysymykseen: koska ei ole mitään tarvetta. En ihmettele sitäkään, miksi sinä et jää kotiisi syömään ja tule vasta sitten kaupungille.
Wau meidän sankari, vähänkö hienosti olet onnistunu. Tärkee taito <3Mä olen kahden, peräkkäisinä vuosina syntyneen lapsen äiti. Mulla ei koskaan ollut tarvetta imettää missään ihmisten silmien edessä. Kuitenkin molempia monta kuukautta imetin ja kuljin heidän kanssa millon missäkin. Mä oon sitä mieltä että ihmisellä täytyy olla joku paljastelu-vietti, jos imettää esim. Koulussa etupenkissä opettajan nenän edessä. Tai ihan missä vaan. Tuntuu että he oikein hakeutuu paikoille missä voi tissiään muka vahingossa vilauttaa. Oksettavinta on, että tissiä vedetään esiin ravintolassa ruokapöydässä... En hyväksy.
Kertoi vain olevani kahden äiti sen takia, että täällä jollekin sanottiin, ettei tiedä pikkuvauvaelämästä mitään. Sankareitahan täällä ei olla kukaan. Luusereita pikemminki.. Ku lapsia tähän maailmaan tehdään.Wau meidän sankari, vähänkö hienosti olet onnistunu. Tärkee taito <3
En ole vielä elinaikanani nähnyt kertaakaan naista jonka rinnat oikein roikkuisi ulkona kaikkien nähtävillä koko toimituksen ajan, joten en osaa nähdä näitä kamalia paljastelijoista ongelmana. Vähän sama kun keskusteltaisiin julkikävelemisestä ja muistutettaisiin aina alasti kävelijöistä, niitä kuitenkin on joskus jossain ehkä nähty. Ei tiedä onko julkisesti käveleminen sopivaa.. Kuitenkin on ne alastomat...Neuvoloissa pitäisi opettaa kuinka imetetään ettei tissi näy, sitä kun ei kaikki tunnu osaavan. Paljasteijoiden johdosta helposti saatetaan kaikki imettäjät huonoon valoon, mikä on täysin väärin.
Kivan vittuileva sävy viestissäsi. Miksi pitää noin hermostua erilaisesta mielipiteestä?Wau meidän sankari, vähänkö hienosti olet onnistunu. Tärkee taito <3
En hermostunut, olen lähinnä huvittunut näistä kiukkuisista viesteistä.Kivan vittuileva sävy viestissäsi. Miksi pitää noin hermostua erilaisesta mielipiteestä?