Ärsyttääkö jos naapurissa poraillaan tähän aikaan sunnuntaisin

• Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Meillä ku asuu tässä ei ihan seinänaapurissa nuori joka soittaa niin hän laitto kaikille lapun postiluukusta et jos nää hänen suunnittelemat soittoajat ei sovi niin hän toivois et otetaan häneen yhteyttä.
Mun mielestä oli hieno ele ja se kyllä soittaa niin upeesti et me kuunnellaan soittoa ja nautitaan siitä

=)
noh, harvemmin sitä tosissans tulee soitettua niin että naapuriin kuuluu.. Sähköpiano kun on ja saa kahdet kuulokkeet. Tällä saa soittaa niin kovaa kun korvat kestää eikä tarvi naapurin kuunnella kun se für elise stoppaa sen kolmannenkymmenennen kerran siihen samaan kohtaan :saint:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja begemot:
noh, harvemmin sitä tosissans tulee soitettua niin että naapuriin kuuluu.. Sähköpiano kun on ja saa kahdet kuulokkeet. Tällä saa soittaa niin kovaa kun korvat kestää eikä tarvi naapurin kuunnella kun se für elise stoppaa sen kolmannenkymmenennen kerran siihen samaan kohtaan :saint:
Ja naapurit on kiitollisia. :)

Nyt mulla on hieno portti olohuoneen oviaukossa. Maali vielä pintaan, mut sen voi vetästä vaikka keskellä yötä viikollakin.
Meillä tuli joskus seinänaapuri valittamaan että tulee maalin hajua hänen asuntoonsa, kun oli maalattu yksi pieni seinä... :xmas:

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
Nyt mulla on hieno portti olohuoneen oviaukossa. Maali vielä pintaan, mut sen voi vetästä vaikka keskellä yötä viikollakin.
Meillä tuli joskus seinänaapuri valittamaan että tulee maalin hajua hänen asuntoonsa, kun oli maalattu yksi pieni seinä... :xmas:

Mä varmaan sanoisin tohon et sille ei sit mitään voi ku seinää on niin hitsin hankala kuljettaa muualle maalausta varten
=)

Mä varmaan sanoisin tohon et sille ei sit mitään voi ku seinää on niin hitsin hankala kuljettaa muualle maalausta varten
=)
No mä vaan totesin ystävällisesti että olen pahoillani, mutta eipä maalaaminen nyt joka päiväistä ole eikä myöskään kiellettyä. :xmas:

=)
No mä vaan totesin ystävällisesti että olen pahoillani, mutta eipä maalaaminen nyt joka päiväistä ole eikä myöskään kiellettyä. :xmas:
pitäskö olla pokkana ja käydä seinänapurissa ja sanoa tolle akalle että voitko käydä useemmin suihkussa kun toi p*skanhaju tulee mun asuntoon :LOL:
hitto että se haisee pahalta mutta pistän välioven kiinni niin jää hajut toiselle puolelle

Kerrostalossa asuessani kävin kyllä suihkussa ihan milloin halusin, sitä kun ei voi millään säännöillä kieltää et vaikka 22 jälkeen ei sais suihkuun mennä. vuorotyöläisenä vähän pakko tai baarista tullessa.
ja kyllä sunnuntaisin siivosin, hakkasin matot ja porailin jos oli tarvis. en nyt ihan aamusta mutta kuitenkin. mulla kun ei oo tota aikaa välttämättä noihin hommiin muulloin.

Ei ärsytä, jos porailu on satunnaista. Mutta jos sitä jatkuu joka sunnuntaiaamu 2 vuoden ajan, niin sitten käy jo kieltämättä vähän ihmetyttämään, loppuuko se remontti ikinä.

Mutta siis tosiaan, kun itsekin olen kotosalla lähinnä öisin ja viikonloppuisin, ymmärrän hyvin, että jollakulla muullakin voi olla se ainoa remonttiin liikenevä aika sunnuntaiaamupäivä.

Yhteistyössä