Ärsyttää yks miehen pallopää-kaveri, joka kutsuu itse itsensä saunailtaan!!!!

• Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti
a.p.
Mulla on ollut kauhean rankka viikko. Mies oli viime viikonlopun poissa kotoa. Menetimme perheenjäsenen ja mies on tehnyt iltahommia, jättäen minut hoitamaan käytännön asiat.
:(
Ja nyt sitten tämä helkkarin pallopää väänsi meille. Tarkoituksena saunoa ja ryypätä.

En siis pääse tänä iltanakaan miehen kainaloon märisemään ja viettämään rauhallista koti-iltaa. Nuo äijät valvottaa sitten aamuun asti kännijorinoillaan ja pahimmassa tapauksessa lapsetkin joutuvat kuuntelemaan ties mitä kovaan ääneen selostettuja panojuttuja, niitä olen joutunut ennenkin kuuntelemaan ja käymään sanomassa, että hiljempaa kiitos. :(
Perkele! :kieh: :stick:

Ja olen vielä sanonut, että perhana menkää muualle örveltämään, mutta ei, joka helvetin kerta ne vääntävät tänne ryyppäämään, vaikka tietävät tasan tarkkaan, mitä mieltä asiasta olen.

Eipä tässä voi minnekään paeta, kun kukaan tuttu ei oo kotona.

"Sanna"
Tuliko se miehen kaveri yllättäen oven taakse saunakamppeet mukana ja tunki väkisin sisälle.
Voihan sitä ovella sanoa, että ei sovi

Jos soitti ennen tuloa, niin kai miehesi osaa sanoa ei valitettavasti tänään sovi, mutta katotaan sopiva päivä saunomiselle

Jos miehesi taas halusi kamun kanssa viettää saunaillan eikä välittänyt tilanteestanne ja halustasi olla miehen kanssa kahden, niin se ei ole tämän kaverin vika, vaan teillä olisi miehen kanssa keskustelun paikka kunhan tuosta selviää

"sipsi"
Sinuna keskustelisin miehen kanssa ihan todella vakavasti, kunhan on selkvinpäin seuraavan kerran. Jos perhepiirissä on kuolemantapaus sattunut, ei kyllä ryyppäämisen luulisi olevan ensimmäisenä mielessä :(

Ja minä en kotonani panojuttuja kuuntelisi pätkän vertaa, enkä muutenkaan tuossa tilanteessa juopottelua katsoisi. Jos ei ukot lähtisi, niin lähtisin lasten kanssa jonkun kaverin luo. Takaisin tullessa tekisin miehelle selväksi, että tasan viimeistä kertaa tuollaisen syyn vuoksi kotoani lähden, ens kerralla lähtee joku muu.

Jaksamista!

a.p.
[QUOTE="sipsi";28552715]Sinuna keskustelisin miehen kanssa ihan todella vakavasti, kunhan on selkvinpäin seuraavan kerran. Jos perhepiirissä on kuolemantapaus sattunut, ei kyllä ryyppäämisen luulisi olevan ensimmäisenä mielessä :(

Ja minä en kotonani panojuttuja kuuntelisi pätkän vertaa, enkä muutenkaan tuossa tilanteessa juopottelua katsoisi. Jos ei ukot lähtisi, niin lähtisin lasten kanssa jonkun kaverin luo. Takaisin tullessa tekisin miehelle selväksi, että tasan viimeistä kertaa tuollaisen syyn vuoksi kotoani lähden, ens kerralla lähtee joku muu.

Jaksamista![/QUOTE]

Kuten tuolla ylempänä sanoin, niin ne paikat, joihin yleensä voisin mennä, eivät ole kotona.

"Sanna"
No juu, ei haise täällä.
Oikeasti olen niin voimaton, että en jaksa pullikoida vastaankaan. Saavat tosin luvan viettää vaikka yön saunan lauteilla, mutta sisemmäs ei meille ole mitään asiaa. :kieh:
Siis oletko ihan tosissasi tämän kirjoituksen kanssa.

Koti on sinun ja miehesi.
Tietenkin molemmilla puolisoilla saa käydä omia kavereita kotona.
Kahvilla ja iltaa istumassa jne.
Mutta normaalisti tästä keskustellaan etukäteen.

Oma mieheni tykkää viettää saunailtaa silloin tällöin kavereiden kanssa.
Mutta tiedän sen päivän etukäteen ja silloin olen yleensä sopinut oman kaverini kanssa menoa ulos ja lapsi on isovanhempien hemmoteltavana yökylässä tai sitten olen mennyt lapsen kanssa vanhempieni luokse yöksi.

Jos taas itselläni on menoa, niin kerron sen miehelle ja hän jää lapsen kanssa kotiin tai viettää kavereiden kanssa iltaa.

Tämä toimii ja on tärkeää, että on omien kamujen kanssa parisuhteen lisäksi

Mutta ei tuolla tavalla ja teillä vielä tuollainen tilanne.
Eikö miehesi koskaan keskustele asioista kanssasi.
Ei oikein kuulosta unelma mieheltä tuo

Tekeekö hän useinkin tuollaisia itsekäitä ratkaisuja, etkö koskaan ole hänelle niistä tiukemmin sanonut, jotta lopettaisi tuollaiset puuhat

[QUOTE="sipsi";28552715]Sinuna keskustelisin miehen kanssa ihan todella vakavasti, kunhan on selkvinpäin seuraavan kerran. Jos perhepiirissä on kuolemantapaus sattunut, ei kyllä ryyppäämisen luulisi olevan ensimmäisenä mielessä :(

Jaksamista![/QUOTE]

:LOL: Kuhan vain uhoot

"vieras"
No miehen tekemisiin ei voi puuttua, hänhän on aikuinen ihminen ja tekee itse omat (ja vaimonsa) päätökset. Ei kannata alkaa ollenkaan sille linjalle että rupeaa rajoittamaan miehen menemisiä ja tekemisiä, tai kohta saat huomata olevasi ilman miestä ja onko se sitten kivaa :( Olet hyvin itsekäs jos et soisi miehellesi edes pientä rentoutumishetkeä näin viikonloppuna.

"vieras"
Onpa sulla urpo mies. Mutta en vieläkään oikein ymmärtänyt miten tuo pallopää teille päätyi? Sopi miehesi kanssa asiasta etukäteen vai tuppasi vaan ovesta sisään? Kummassakin tapauksessa ois miehesi voinut sanoa, että hyvä ajatus kyllä mutta tänään ei käy.

Tai jos miehesi haluaa tänään rellestää niin menis sitten sen miehen luokse. Tai baariin.

"Vieras"
Ei sulla vissiin hirveästi sananvaltaa ole kotonasi? Etkö voi sanoa miehellesi, että saunailta ei nyt onnistu, miehesi voi sitten ilmoittaa kaverilleen, että ei käy. Eikö se kuitenkin teidän yhteinen koti ole?
Mikäli kaveri olisi jo paikalla, voisin kyllä itsekin sanoa, että haluan tänään nukkua kunnolla, joten täällä ette ainakaan sauno. Ihan ystävällisesti, mutta jämäkästi.

Onkohan teillä useinkin tuollaista, etkö ole itse päättämässä vieraistanne ja saunailloista, yms.?

En ikimaailmassa suostuisi tuollaiseen.

Yhteistyössä