Ärsyttää tää ainainen rahapula!!!

  • Viestiketjun aloittaja köyhä...
  • Ensimmäinen viesti
köyhä...
Aina tulee jotain extramenoa, johon sitten kuluu rahat. Säästämään en pahemmin pysty opiskelevana yh:na. Pieniä työtuloja on ns. extrana, mutta ne exrat tuppaa menemään heti johonkin.

Ruoka maksaa ihan tajuttomasti nykyään, vaatteet maksaa, jopa huutonetin käytetyt vaatteet maksaa järkyttäviä summia. Pitäs jostain repiä kesävaatteet muksuille, kun ovat kasvaneet edellisistä ulos. Minä olen laihtunut viime kesästä, niin tarvii itsellekkin ostaa.

Onneksi on vaan väliaikaista tämä köyhyys...

Anteeksi avautuminen, mutta tuli sellainen tunne et piti päästää purkamaan tuntoja. Vähän varakkaampi kaverini oli juuri ostanu järkyttävät määrät vaatteita ja tunsin pienen kateuden piston rinnassani. Itse kävin kiertämässä kirppistä tänään ja eipä sielläkään mitään ollut.
 
Laulava Lomittaja
Tuttua tekstiä-minä vaikka käynkin töissä,tunnen olevani köyhä.Ja olenkin köyhä.Vuokran,laskujen jälkeen ei kovasti rahaa jää,ja tuo että pitää ostaa vaatteet lapsille,saa jo ajatuksena harmaat hiukset kasvattamaan lukumääriään.
Ruoka on nykyään järkyttävän hintaista,mulla meni ennen ruokakauppaan (isot ostot kerran kk: ssa)70-90e,nyt menee 100-120e.Ja tuotteet on samat,käytän paljon extran ja euroshopperin tuotteita..

Mun kk palkkani on alle 1000e..
 
Kuulostaa todella tutulta! Ruoka tosiaan maksaa nykyään ihan kauheita, ja toki se ainainen bensa! Kun ei ilman autoakaan pärjää, kouluun/töihin sen verran matkaa. Mua kyllä helpottaa tässä se, että nyt opiskelen, ja tämä tilanne sen myötä paranemassa sitten joskus jahka valmistun.
 
ap...
mietin et alkasko trokaamaan kirppiksiltä kamaa ja myis kalliimmalla huutiksessa. Pientä pääomaa sekin kyllä vaatii. Jotain lisätienestiä kyllä saatava jostain. Ja mielellään sellaista, että sitä voi tehdä lasten kanssa. Ehkäpä lähden huomenna kirppiskierrokselle uudestaan.
 
"Mei"
Mulla on kirppiskamaa pilvin pimein jos joku ´köyhä´haluaa kokeilla näitä myydä.Olen joensuusta.
Tai miksen voisi jollekulle ´köyhälle´lahjoittaa jotain kivaa kesävaatetta mielen piristykseksi?
En siis todellakaan ole mikään rikas, vaan olen säästänyt kaikki vaatteeni vaikka olisivatkin menneet jo pieneksi tms. Samoin lasten vaatteet. Voisin siltikin lukea itseni köyhäksi,tulot kuussa päälle 500 e.
 
"KääKKä"
Olin vaivalla saanut säästöön 400 euroa, mutta nyt joudin ottamaan puolet käyttöön, kun mies meni ja kävi hamppilääkärissä (yksityinen ) ja kotivakuutuslasku tuli postiluukusta. Onhan siellä ne 200 egee vielä, mutta harmittaa silti...
 
keljukookojootti
mitä ennemmän rahaa tulee, sitä enemmän sitä tuhlaa,, itsekkin köyhä. onneksi aloitan työt kohta niin on muutamaks kuukaudeks enemmän ku satanen kädessä :)
 
Minkäikäisiä lapsia sinulla on? Tyttöjä vai poikia? Laita vaikka yksäriä, niin katsotaan täsmääkö koot omani pieneksi jääneisiin. Oon ihan liian laiska lähteen kirpparille myymään ja lahjottaisin mielelläni jos kunnon tarpeeseen tulee.
 

Yhteistyössä