Ärsyttää, kun ihmiset ei päivystä koneen ääressä...

No ei ärsytä, mutta olempahan vain hätähousu ja hirvee kiire muka olis saada kaikki nyt heti :D
Voitin siis huutiksessa kaupan joka sulkeutui PUOLI TUNTIA sitten ja nyt kuumeisesti odotan, että myyjä ilmottais tilinumeronsa :D

Pointti oli, ei mikään.. Tai ehkä se, että mä olen kärsimätön :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Keittiönoita
:D :D Mä heräsin tänä aamuna siihen, että puhelin soi. Olen siis lomalla ja mulla on sähköpostissani Out of office -ilmoitus ja siinä meidän firman ylläpidon yhteystiedot, johon voi kiireellisissä asioissa ottaa yhteyttä. Mutta ei... ihmiset haluavat tavoittaa mut, olin lomalla tai en ja vieläpä klo 8 aamulla |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24075870:
:D :D Mä heräsin tänä aamuna siihen, että puhelin soi. Olen siis lomalla ja mulla on sähköpostissani Out of office -ilmoitus ja siinä meidän firman ylläpidon yhteystiedot, johon voi kiireellisissä asioissa ottaa yhteyttä. Mutta ei... ihmiset haluavat tavoittaa mut, olin lomalla tai en ja vieläpä klo 8 aamulla |O
Ihanaa :D
Mullekin soitti joskus joku asiakas sunnuntaiaamuna kello 9 ja oletti vielä, että olisin osannut vastata sen kysymyksiin siinä just heränneenä ja työjutut työpaikalle unohtuneena..
 

Yhteistyössä