Ärsyttää huutiksessa yks lastentarvikkeiden trokari joka ostaa halvalla ja myy kalliilla eteenpäin eri nimmarilla

  • Viestiketjun aloittaja huutislainen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
usko nyt jo et alkuperäisessä kinassa olevat rattaat ovat kaksi eri väriä olevat B)
Mutta miksi ne näyttää ihan samanvärisiltä? Ei pääkuvissa mutta toisen kohteen pikkukuvissa värit on täysin samat kuin toisen pääkuvassa.
kun katsoo oikein tarkkaan niin ne ei ole lähellekkään samaa väriä

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
usko nyt jo et alkuperäisessä kinassa olevat rattaat ovat kaksi eri väriä olevat B)
Mutta miksi ne näyttää ihan samanvärisiltä? Ei pääkuvissa mutta toisen kohteen pikkukuvissa värit on täysin samat kuin toisen pääkuvassa.
kun katsoo oikein tarkkaan niin ne ei ole lähellekkään samaa väriä
Miikulilla taitaa tuo ikänäkö jo vaivata...
 
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
usko nyt jo et alkuperäisessä kinassa olevat rattaat ovat kaksi eri väriä olevat B)
Mutta miksi ne näyttää ihan samanvärisiltä? Ei pääkuvissa mutta toisen kohteen pikkukuvissa värit on täysin samat kuin toisen pääkuvassa.
kun katsoo oikein tarkkaan niin ne ei ole lähellekkään samaa väriä
Mun mielestä nää näyttää aika samalta väreiltään:





Ja niinhän se on, että esim. kamerakännykät vääristää värejä.
 
rikollinen vai?

Heh heh hee...mitäs rikollista siinä on jos sijoittaa kohteeseen ja kunnostaa kohteen itse virheettömäksi ja myy kolminkertaisella tai nelinkertaisella hinnalla eteenpäin,eipä tarvi ainakaan jonotella sossun luukulla. kaikki palautteetkin ovat positiivisia,eikä kukaan tuotteen ostettua ja tarkistettua narise.
ostakaa itse kohde,vai eikö ole varaa? se joka viimeisenä huutaa ,saa luonollisesti tuotteen lunastaa ja saa tehdä sille mitä vaan ja myydä vaikka tonnilla,eikä siinä ole mitään rikollista,huuto.net ei asialle tee mitään varsinkaan kun kaikki käyttäjän palautteet on positiivisia ja niitä on yli 100 pitkälle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
ne on joka tapauksessa eriväriset

toiset punaiset,toiset beigenruskeat

Otappa nyt silmä käteen ja kato noita kuvia...

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=120117750

Osassa kuvia näyttää punaiselta toisessa ruskealta, tuskin on tuo alkuperäinen myyjä kaksi vaunuja tuohon myynti-ilmoitukseen kuvannut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rikollinen vai?:
Heh heh hee...mitäs rikollista siinä on jos sijoittaa kohteeseen ja kunnostaa kohteen itse virheettömäksi ja myy kolminkertaisella tai nelinkertaisella hinnalla eteenpäin,eipä tarvi ainakaan jonotella sossun luukulla. kaikki palautteetkin ovat positiivisia,eikä kukaan tuotteen ostettua ja tarkistettua narise.
ostakaa itse kohde,vai eikö ole varaa? se joka viimeisenä huutaa ,saa luonollisesti tuotteen lunastaa ja saa tehdä sille mitä vaan ja myydä vaikka tonnilla,eikä siinä ole mitään rikollista,huuto.net ei asialle tee mitään varsinkaan kun kaikki käyttäjän palautteet on positiivisia ja niitä on yli 100 pitkälle.
Et viitsinyt lukea tätä ketjua yhtään pidemmälle? Kyse nimenomaan on verottajan kusettamisesta. Siitä, että tehdään bisnestä ilman mitään veroja ja vastuita. Sitä kutsutaan harmaaksi taloudeksi ja se ei ole ok, vaikka se jonkun pelastaisikin sossun luukulta. Lisäksi uuto.net kieltää säännöissään useamman käyttäjätunnuksen pitämisen...

Tuossa toiminnassa ei ole mitään pahaa jos ko. ihminen tekisi kaiken tämän yksillä käyttäjätunnuksilla ja y-tunnuksella, verojen kera.

 
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:


tässä mun vaunut ja ovat siis samaa väriä noitten toisten kanssa.

ekat ovat BEIGET,ei punaiset


Onko sun mielestä näissä kahdessa kuvassa myös siniset ja beiget samanväriset? Sun kuvassasi on kirkkaammat väri, tuossa toisessa kuvassa ne on haaleammat eikä niin värikylläiset. Ilmeisesti kännykameralla huonossa valossa otettuja kuvia. Toisin kuin tuo sinun kuvasi, joka on suoraan räiskäisty salamavalolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:


tässä mun vaunut ja ovat siis samaa väriä noitten toisten kanssa.

ekat ovat BEIGET,ei punaiset


Onko sun mielestä näissä kahdessa kuvassa myös siniset ja beiget samanväriset? Sun kuvassasi on kirkkaammat väri, tuossa toisessa kuvassa ne on haaleammat eikä niin värikylläiset. Ilmeisesti kännykameralla huonossa valossa otettuja kuvia. Toisin kuin tuo sinun kuvasi, joka on suoraan räiskäisty salamavalolla.
kännykameralla otettu,jossa myöskin on salama(siis mun vaunut)

 
vieras


tässä mun vaunut ja ovat siis samaa väriä noitten toisten kanssa.

ekat ovat BEIGET,ei punaiset[/quote]


Kummat sun mielestä on saman väriset kuin nuo sun vaunut?!

Nuo sun vaunut on nyt kyllä ihan eri väriset kun nuo ostetut sekä myynnissä olevat. Jos ovat alunperin olleet värit noin kirkkaat niin kyllä on sitten värit vuosien varrella haalistunut. Että voihan ne myydän eteenpäin uudenveroisina :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
kun katsot itse oikein tarkkaan ,niin huomaat viimeisessä kuvassa...makuupussi on punainen,kuomussa beigenruskeaa.ne ovat ihan eri väriset

mä en anna periksi,koska olen oikeassa =)
Se makuupussihan oli gessleinin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
kun katsot itse oikein tarkkaan ,niin huomaat viimeisessä kuvassa...makuupussi on punainen,kuomussa beigenruskeaa.ne ovat ihan eri väriset

mä en anna periksi,koska olen oikeassa =)
Ei, kyllä se on punaista, joka vain on haalistunut ja näyttää tuossa valossa vähemmän värikylläiseltä. Samalla lailla on punainen väri haalistunut näissä myytävänä olevissakin:



Eihän väri tuossakaan ole niin kirkuvan punainen kuin sun omissasi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:


tässä mun vaunut ja ovat siis samaa väriä noitten toisten kanssa.

ekat ovat BEIGET,ei punaiset


Onko sun mielestä näissä kahdessa kuvassa myös siniset ja beiget samanväriset? Sun kuvassasi on kirkkaammat väri, tuossa toisessa kuvassa ne on haaleammat eikä niin värikylläiset. Ilmeisesti kännykameralla huonossa valossa otettuja kuvia. Toisin kuin tuo sinun kuvasi, joka on suoraan räiskäisty salamavalolla.
eikä mun mielestä siniset ja beiget ole samanväriset,koska OIKEESTI NE OVAT ERI VÄRISET

 
vieras
Siis miten niin eriväriset rattaat? Tässä kuva molemmista rinnakkain:

img]http://www.aijaa.com/img/b/00383/5269536.jpg[/img]

Kyllä väritys näyttää ihan samalta, eikö vaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:


tässä mun vaunut ja ovat siis samaa väriä noitten toisten kanssa.

ekat ovat BEIGET,ei punaiset


Onko sun mielestä näissä kahdessa kuvassa myös siniset ja beiget samanväriset? Sun kuvassasi on kirkkaammat väri, tuossa toisessa kuvassa ne on haaleammat eikä niin värikylläiset. Ilmeisesti kännykameralla huonossa valossa otettuja kuvia. Toisin kuin tuo sinun kuvasi, joka on suoraan räiskäisty salamavalolla.
kännykameralla otettu,jossa myöskin on salama(siis mun vaunut)
Aivan. Se salamalla suoraan päin räiskäisy tekee jo paljon väreille. Kokeilpa ottaa niistä sun vaunuistasi kuva kännykälläsi kauempaa ja ilman salamaa. :)
 
rikollinen vai
missäpäin lakikirjaa lukee että tavaran ostaminen ja eteenpäinmyymisestä pitäs veroja maksaa? :D heh heh. hohhoijaa. EI MISSÄÄN! eikä samalla henkilöllä todellakaan ole montaa tunnusta! ei tullut mieleen että perheessä saattaa olla mies ja vaimo,kaksi eri henkilöä? toinen ostaa ja toinen myy? jos joku ostaa vaikka ietokoneen ja myy parin kuukauden päästä asennenttuaan sinne vaikka ohjelmia ja windowsin,eikö hän saa sitä myydä eteenpäin,kalliimmalla? huollettuaan sen? Vitsit että jaksaa ihmiset olla kateellisia toisten tuloille.
 

Yhteistyössä