Ärrärrrr. Mikä "pieni" juttu sua ärsyttää? Mulla alko kiehua kun yritin pukea Moxielle paitaa...

:kieh::kieh:

Tyttö sai sellaisen (mun mielestä) typerän mukabarbien. Joku Moxie girl tai vastaavaa. Sillä on jostain syystä peukalo tosi harallaan kämmenestä, että yritä sitä sitten pukea sen päälle jotain ihoa nuolevia kuteita. :kieh:

Alko oikeesti veetuttamaan kun sen kanssa ähelsi. Sitten aloinkin miettiä, että pienestäpä alkaakin. Mulla on ainakin tosi paljon asioita, jotka etenkin tietyssä mielentilassa saa ihan kohtuuttomasti ärsyyntymään. Kuten se ääni, kun joku viilaa kynsiään vaikka junassa...
 
"vieras"
Tulin kotiin. Väsytti. Eteisen lattialla oli läjä postia, joita kumarruin nostamaan. Laukku valahti olalta käsivarren päälle vaikeasti, ja postit levis pitkin eteistä. Uusi yritys, laukku toisessa kädessä, postit olikin mainoksi jotka pakattu sillain lomittain, käteen jäi yksi mainos ja muut levis taas lattialle. Silloi kiehahti ja keräsin kaikki samaan käteen lievää väkivaltaa käyttäen ja heitin suoraan roskiin. Toivottavasti ei mennyt laskuja....
 
vsvsd
Tuollaisia päiviä on varmaan kaikilla. Mä kokkasin, avasin maustekaapin (lieden yläpuolella) ja sieltä putosi paketti lihaliemikuutioita. Nostin sen ylös ja se putosi taas. Siinä oli vähällä, etten rusikoinut koko pakkausta roskiin suutuspäissäni :D
 

Yhteistyössä