Ärrän lelukoirien takaisin veto!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Kalevassa oli
  • Ensimmäinen viesti
Kalevassa oli
R-kioskeissa myynnissä olleiden basset, bulldog ja mopsi pehmolelukoirien on havaittu sisältävän liian suuren pitoisuuden ftalaattia.
Koirat voivat aiheuttaa terveydelle haitallisia vaikutuksia.
Koirat voi palauttaa mille tahansa ärrälle ja saa postissa uuden tilalle.
 
edellinen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja iii:
No onko kenelläkään muulla kalevaa, että voi todistaa tämän.
Ai meinaat että tällaisen provon olisin näin aamutuimaan heittäny..? =)))
:D Noh, eipäs olisi ensimmäinen kerta. Ei me nyt tietysti haluta samanlaista massahysteriaa kuin Maailmojen sota aikoinaan aiheutti. Ihmisiä juoksemassa kadulla ärräkoirat kainalossa munasolujensa tuhoa ennustaen :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
No vois kyllä sanoa miten asia on kun meilläkin niitä koiria 2kpl
Ja meillä 8.Aika myöhään tulis toi takaisinveto,tuskin ees totta,koska koirien keräys loppui jo toukokuussa ja kesti kuitenkin koko kevään
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja edellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja iii:
No onko kenelläkään muulla kalevaa, että voi todistaa tämän.
Ai meinaat että tällaisen provon olisin näin aamutuimaan heittäny..? =)))
:D Noh, eipäs olisi ensimmäinen kerta. Ei me nyt tietysti haluta samanlaista massahysteriaa kuin Maailmojen sota aikoinaan aiheutti. Ihmisiä juoksemassa kadulla ärräkoirat kainalossa munasolujensa tuhoa ennustaen :D
=d heh, no eiköhän tänne joku muukin Kalevan tilaaja pian ilmaannu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
No vois kyllä sanoa miten asia on kun meilläkin niitä koiria 2kpl
Ja meillä 8.Aika myöhään tulis toi takaisinveto,tuskin ees totta,koska koirien keräys loppui jo toukokuussa ja kesti kuitenkin koko kevään
No mulle on kyllä ihan sama mitä uskotte. Vai pitääks mun nyt ottaa kuva ilmoituksesta ja laittaa se tänne....?
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Ei verkkolehdessä ainakaan oo mitään. Eiköhän ne julkasis jossain laajalevikkisemmässäkin lehdessä jos jotain ois :whistle:
takaisinvedot on aina ensin sen puljun omana ilmoituksena, ja sen jälkeen vasta jos iso juttu, niin uutisissa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
No vois kyllä sanoa miten asia on kun meilläkin niitä koiria 2kpl
Ja meillä 8.Aika myöhään tulis toi takaisinveto,tuskin ees totta,koska koirien keräys loppui jo toukokuussa ja kesti kuitenkin koko kevään
No mulle on kyllä ihan sama mitä uskotte. Vai pitääks mun nyt ottaa kuva ilmoituksesta ja laittaa se tänne....?
Mielellään :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
No vois kyllä sanoa miten asia on kun meilläkin niitä koiria 2kpl
Ja meillä 8.Aika myöhään tulis toi takaisinveto,tuskin ees totta,koska koirien keräys loppui jo toukokuussa ja kesti kuitenkin koko kevään
No mulle on kyllä ihan sama mitä uskotte. Vai pitääks mun nyt ottaa kuva ilmoituksesta ja laittaa se tänne....?
No ota!
 
jjjll
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
se varmistuu sillä kun katsotte lappua, jos siinä lukee made in china, niin ihan varmaan on terveydelle haitallista ainetta!
Mä en tiedä miksi tämä oli niin surkuhupaisan hauskaa :D
Mitä vain, kustannustehokkaasti... suoraan kiinasta terveyttäsi tappamaan.
 
Vierailija ETC
Koskee Bassettia, Bulldogia ja Mopsia ja nimenomaan aikavälillä 9.2-4.7 ostettuja.
Hesarista luin, mutten nettilehdestä löytänyt.
Eli palautetaan mihin tahansa Ärrälle, uuden saa postitse kun jättää osoitteensa palautuksen mukana.
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja jjjll:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
se varmistuu sillä kun katsotte lappua, jos siinä lukee made in china, niin ihan varmaan on terveydelle haitallista ainetta!
Mä en tiedä miksi tämä oli niin surkuhupaisan hauskaa :D
Mitä vain, kustannustehokkaasti... suoraan kiinasta terveyttäsi tappamaan.
kapitalismia, voittoa äkkiä isolla rahalla, sitten ihmetelään et tätäkö se meinaakin että tuhannet sairastuu sitten maitojauheesta? voitostahan siinäkin on vain kyse..
 

Yhteistyössä