äpn kynsisakset viallisia?

Onko muilla ollu pakkauksen kynsisakset huonot? meillä on jotenki vääntyny ja naksuu oudosti just ennenku leikkaa..
et olisko useemmallekki tullu sellasii? 2005 pakkaus meillä.
Kun oli viimex tosi hyvät sakset ja harmittelin et meni hukkaan. ja mistään kaupasta en yhtä käteviä ole löytäny. kolunnu apteekit ja marketit läpi. kaikki joko teräväkärkisiä tai sit "paksumpia"...
 
:wave: MULLA KANS TOSI HUONOT JA JOUDUIN NE POISTAMAAN KÄYTÖSTÄ JA OTTAMAAN VANHAT TILALLE. NÄMÄ UUDET OLI TOSI JÄYKÄT JA EI LEIKANNUT HYVIN. ONKOHAN KIINALAISTA LAATUA. LUULIN ETTÄ MEITSI AINUT JOKA SAI HUONOT SAKSET, MUTTA MUITAKIN NÄKÖJÄÄN LÖYTYY :wave:
 
mulla on ollu 2003 ja 2004 vuosimallin äitiyspakkaukset ja niissä oli tosi hyvät kynsisakset. Sitten ne kummatkin meni hukkaan ja ostib reiman myymälästä nämä vm 2005/2006 sakset ja olin tosi pettynyt ne on niin paksutkin että niillä on vaikea leikata lapsen ohuita kynsiä ja sit ne on kauheen jäykät. Mihinkä lie halpamaihin niidenkin valmistus on mennyt.

Jos saksissasi on jotakin ns teknistä vikaa voit palauttaa ne reiman tehtaalle Kankaanpäähän osoitteen löydät muistaakseni kelan sivuilta, mutta en usko että saat siltikään kovin paljon parempia tilalle. Ainahan sitä voi kokeilla. =)
 
taustalta
Kannattaa laittaa palautetta Kelalle huonoista saksista, jos niitä on enemmänkin, niin varmaan vaihtavat seuraaviin pakkauksiin saksien toimittajan. Ei kannata laittaa vahinkoa kiertämään. Asiallinen palaute on aina paikallaan, niin ruusuista kuin risuistakin.
 

Yhteistyössä