äp 2010 kuvia, linkki :)

  • Viestiketjun aloittaja jee
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Haalari oli kiva samoin noi vaatteet joissa väriä, mutta taidan silti ottaa rahana ja ostaa suloisuuksia itse =)
Tehdään näin :D
Mä meinasin sitten Lindexiltä tai Kappahallista ostaa ulkopukua sun muuta babylle, tyttö kun varmaan taas tulee meille :heart:
 
TilkkuTyttö
Wau, olipa siellä muutamia helmiäkin joukossa, yllättävää! Mä olen viimeksi nähnyt vuoden 2004 pakkauksen sisällön, silloin oli vielä aika sellasta vanhaa perustyyliä koko pakkaus. Tuossahan oli osassa vaatteita jo oikeasti ideaa (ulkonäöllisesti).
 
2010
Alkuperäinen kirjoittaja niiloliina:
Tyttö- ja poikavärit...

:headwall:
Se nyt vaan on realismia, että vaaleansininen mielletään poikien väriksi, vaaleanpunainen tyttöjen. Mieti, mikä poru olisi syntynyt, jos tuo makuupussi olisi ollut vaaleanpunainen. Moniko olisi siinä poikaansa nukuttanut.

Tuo ruokalappu on ihan mahtava, samoin lakki! Pitäisköhän hommata vauva.. ;)
 
ss
Alkuperäinen kirjoittaja Poika 6kk:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
mun mielestä kiva että suurin osa on kokoa 60cm, kun ennen oli isompia.
Musta taas on parempi et on niitä isompi kokosia...
Meillä ei noi 60cm kokoset kauaa päälle sopinu...
Syntyessä oli jo 55cm
Meillä taas käytettiin 62 cm 3kk ikään asti :). Syntyessä oli 49 cm. On muuten tosi harva vauva, joka on noin pitkä syntyessän kuin teillä.
 
vieras
Mun mielestä on kivan näköinen. Oisin ehkä voinut tuon ottaa jos ois tullut aiemmin. Rahana otin pakkauksen kun viime vuoden pakkaus ei miellyttänyt.

Kiva kun on pari 50cm vaatetta.
 
ss
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Haalari oli kiva samoin noi vaatteet joissa väriä, mutta taidan silti ottaa rahana ja ostaa suloisuuksia itse =)
Tehdään näin :D
Mä meinasin sitten Lindexiltä tai Kappahallista ostaa ulkopukua sun muuta babylle, tyttö kun varmaan taas tulee meille :heart:
Heh, paljastit just lapsen isän :D!
 
Poika 6kk
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja Poika 6kk:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
mun mielestä kiva että suurin osa on kokoa 60cm, kun ennen oli isompia.
Musta taas on parempi et on niitä isompi kokosia...
Meillä ei noi 60cm kokoset kauaa päälle sopinu...
Syntyessä oli jo 55cm
Meillä taas käytettiin 62 cm 3kk ikään asti :). Syntyessä oli 49 cm. On muuten tosi harva vauva, joka on noin pitkä syntyessän kuin teillä.
Niin tosi sekin...
Mutta ajattelin että olisi pitempään iloa pakkauksesta jokaiselle, ei vain mulle
 
ss
Alkuperäinen kirjoittaja Poika 6kk:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja Poika 6kk:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
mun mielestä kiva että suurin osa on kokoa 60cm, kun ennen oli isompia.
Musta taas on parempi et on niitä isompi kokosia...
Meillä ei noi 60cm kokoset kauaa päälle sopinu...
Syntyessä oli jo 55cm
Meillä taas käytettiin 62 cm 3kk ikään asti :). Syntyessä oli 49 cm. On muuten tosi harva vauva, joka on noin pitkä syntyessän kuin teillä.
Niin tosi sekin...
Mutta ajattelin että olisi pitempään iloa pakkauksesta jokaiselle, ei vain mulle
Mä taas ajattelen että toi äitiyspakkaus on sellainen "ensipakkaus", jossa vaatteita vastasyntyneelle ja sit myöhemmin ostetaan itse lisää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jane69:
Ja miksköhän 2009 pakkauksessa ei ollu vanupukua ollenkaan! :headwall:
Tuolla sen taas näyttää olevan ja nätti onkin!
:wave: Mä voin ostaa joltain sitten pois ton vanupuvun! :kieh:
noita pakkauksia aina vähän muutellaan ja palautetta otetaan vastaan. ehkä tuli paljon palautetta että halutaan se vanupuku takasin, niin nyt se sitten on taas =)
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Jane69:
Ja miksköhän 2009 pakkauksessa ei ollu vanupukua ollenkaan! :headwall:
Tuolla sen taas näyttää olevan ja nätti onkin!
:wave: Mä voin ostaa joltain sitten pois ton vanupuvun! :kieh:
Mun mielestä se just oli aika mauton.. ihan jotain ysäriteemaa niin kuin noi muutkin nallekuosit.

Ja ruokalappu oli karmea. :x
 
bb
Tosi hyvä että pakkauksessa on sekä vanuhaalari, että se uusi villahaalari ja paljon puolipotkkuhousuja. Tykkään kovasti! Ainoa mistä en hirveesti tykkää on makuupussi, mutta en olekaan yhtään sinisen ystävä.
 

Yhteistyössä