Älyttömintä mitä mies on sanonut/tehnyt synnytyksestä?

  • Viestiketjun aloittaja Aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Aloittaja
Vauvan nettikeskustelussa on tällä otsikolla tullut yli 30 sivua kuoliaaksinaurattavaa juttua. Kaipa plussalaisillakin olisi jotain kerrottavaa?

Meillä mies ei sen kummempaa tehnyt kuin maisteli ilokaasua, siinä molemmat sitten hihittelimme kaikelle älyttömälle, kuten kaikille teksteille mitä satuimme siitä ympäriltämme lukemaan...
 
vieras
mies pyöryi nelosen synnytyksessä. kaatu suoraan selälleen ku alettiin ponnistaan. piti mun keskeyttää homma ja hoidettiin mies petiin ja sitten vauva ulos. pelkäsin, että mies sai aivotärähdyksen tms, mutta ei se vissiin saanu. se kehuskelee jutulla vielä. sulonen.
 
Yhden tenavan synnytyksessä imppasin muutaman vedon ilokaasua. Nyt ymmärrän hyvin miksi se on ILOkaasua ja tuumasinkin että olisi kiva jos sellainen tönikkä olisi kotona vaikka jossain sohvan vieressä. Tylsä brittihuumorikin uppoaisi vähän paremmin.


 
cc
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mies pyöryi nelosen synnytyksessä. kaatu suoraan selälleen ku alettiin ponnistaan. piti mun keskeyttää homma ja hoidettiin mies petiin ja sitten vauva ulos. pelkäsin, että mies sai aivotärähdyksen tms, mutta ei se vissiin saanu. se kehuskelee jutulla vielä. sulonen.
Mitä kehumista on siinä että pyörtyi?
 
äitiä ei naurattanut
isä kertoili kavereille sektion jälkeen, että "se on tosi helppo tapa synnyttää, suosittelen." Itseäni suututti, sillä kivut olivat melkoiset sektion jälkeen ja toipuminen kesti useamman viikon.
 
.
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=2&_forum_WAR_perhe_action=viewThread&_forum_WAR_perhe_treeView=0&_forum_WAR_perhe_forumThreadId=1000429431&_forum_WAR_perhe_d-5873117-p=1&_forum_WAR_perhe_d-5873117-o=1
 
Minun mies "vetää pohjat" :LOL: Se oli mahtava tuki ja trva synnytyksessä, ilman sitä en ois selvinny. Oltiin synnytysjakkaralla, eli olin miehen jalkojen välissä ja sain ponnistella omaan tahtiin hänen tukiessa minua takaapäin. Kuukausi synnytyksen jälkeen pikkuhumalassa kertoi että sillä oli "alkanut ottaa eteen" siinä minun takana. Pieni hetki meni tietoa sulatellessa ja sitten räjähdin nauramaan. Se on ollut kyllä koomisinta mitä koskaan oon edes kuullut! Kyllä oon tienny että viriili on, mutta että NOIN viriili :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Minun mies "vetää pohjat" :LOL: Se oli mahtava tuki ja trva synnytyksessä, ilman sitä en ois selvinny. Oltiin synnytysjakkaralla, eli olin miehen jalkojen välissä ja sain ponnistella omaan tahtiin hänen tukiessa minua takaapäin. Kuukausi synnytyksen jälkeen pikkuhumalassa kertoi että sillä oli "alkanut ottaa eteen" siinä minun takana. Pieni hetki meni tietoa sulatellessa ja sitten räjähdin nauramaan. Se on ollut kyllä koomisinta mitä koskaan oon edes kuullut! Kyllä oon tienny että viriili on, mutta että NOIN viriili :D
Se tilannehan on aika erikoinen ja outo, joten kyllä aki siinä voi vaikka eteenkin ottaa. Joku ihme reaktio.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Minun mies "vetää pohjat" :LOL: Se oli mahtava tuki ja trva synnytyksessä, ilman sitä en ois selvinny. Oltiin synnytysjakkaralla, eli olin miehen jalkojen välissä ja sain ponnistella omaan tahtiin hänen tukiessa minua takaapäin. Kuukausi synnytyksen jälkeen pikkuhumalassa kertoi että sillä oli "alkanut ottaa eteen" siinä minun takana. Pieni hetki meni tietoa sulatellessa ja sitten räjähdin nauramaan. Se on ollut kyllä koomisinta mitä koskaan oon edes kuullut! Kyllä oon tienny että viriili on, mutta että NOIN viriili :D
Se tilannehan on aika erikoinen ja outo, joten kyllä aki siinä voi vaikka eteenkin ottaa. Joku ihme reaktio.
Joo, se itsekin sanoi että on pohtinut mikä sen asian aiheutti, mutta ei oo vielä syytä keksinyt. Minä en ainakaan kovin naisellisia ääniä päästellyt enkä ainakaan näyttänyt hyvältä :LOL:
Mutta ei kait tuossa, heti kun tikit antoivat myöten, päästiin tositoimiin :D
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Minun mies "vetää pohjat" :LOL: Se oli mahtava tuki ja trva synnytyksessä, ilman sitä en ois selvinny. Oltiin synnytysjakkaralla, eli olin miehen jalkojen välissä ja sain ponnistella omaan tahtiin hänen tukiessa minua takaapäin. Kuukausi synnytyksen jälkeen pikkuhumalassa kertoi että sillä oli "alkanut ottaa eteen" siinä minun takana. Pieni hetki meni tietoa sulatellessa ja sitten räjähdin nauramaan. Se on ollut kyllä koomisinta mitä koskaan oon edes kuullut! Kyllä oon tienny että viriili on, mutta että NOIN viriili :D
Voin kuvitella silmiini näyn missä vaimo ponnistaa ja mies hönkii niskaan tappi tanassa, huh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Minun mies "vetää pohjat" :LOL: Se oli mahtava tuki ja trva synnytyksessä, ilman sitä en ois selvinny. Oltiin synnytysjakkaralla, eli olin miehen jalkojen välissä ja sain ponnistella omaan tahtiin hänen tukiessa minua takaapäin. Kuukausi synnytyksen jälkeen pikkuhumalassa kertoi että sillä oli "alkanut ottaa eteen" siinä minun takana. Pieni hetki meni tietoa sulatellessa ja sitten räjähdin nauramaan. Se on ollut kyllä koomisinta mitä koskaan oon edes kuullut! Kyllä oon tienny että viriili on, mutta että NOIN viriili :D
Voin kuvitella silmiini näyn missä vaimo ponnistaa ja mies hönkii niskaan tappi tanassa, huh.
:LOL: Ihan hyvä vain etten sitä siinä hässäkässä havainnu, ois saattanut sillä hetkellä suivauttaa!
Mut ei tuo minusta paha asia ole, mieluummin noin kuin se, että mies esim. kammoaisi koko synnytystä =)
 
UHU
Oltiin matkalla sairaalaan synnyttämään. Mies pisti risteyksessä vilkun päälle ja aikoi kääntyä. Minä sitten ihmettelemään että mihin ajattelit mennä kun se sairaala on ihan toisella suunnalla. Mies siihen että oho meinasin työpaikalle mennä. Silloin ei kauheesti huumorin kukkaset kukkineet kun kivuissani jouduin vielä tarkkailla että hajamielinen mies ajaa oikeaan paikkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Oltiin matkalla sairaalaan synnyttämään. Mies pisti risteyksessä vilkun päälle ja aikoi kääntyä. Minä sitten ihmettelemään että mihin ajattelit mennä kun se sairaala on ihan toisella suunnalla. Mies siihen että oho meinasin työpaikalle mennä. Silloin ei kauheesti huumorin kukkaset kukkineet kun kivuissani jouduin vielä tarkkailla että hajamielinen mies ajaa oikeaan paikkaan.
:LOL: Aika hienosti toimittu hätäpäissään :D
 
kun toisen lapseni synnytys alkoi, kello oli n.12 päivällä.
Mulla tuli supistuksia n. 2 min. välein mitkä ei olleet kyllä kipeitä, ja sanoin miehelle et nyt kyl alkaa tulemaan niin pitkiä et pitäskö lähteä sairaalaan, mies oli sängyssä pojan kans lepäämäs ja totes me no otetaan pienet päikkärit ensin :xmas: olin et jaa pitäskö mun odotella tunti tässä :eek: mies oli vaan et no mikäs kiire täs on,viimeksiksi synnytettiin (käynnistettynä..) 10 tuntia :snotty: no mentiin sairaalaan 13.00 ja neiti oli synty 13.20 :whistle:
 
heko
Avautumisvaiheessa kuorsasi sängyllä kun minä kiersin rinkiä ja istuin suihkun alla...synnytyksen aikana oli hiljaa kuin hauta. Paras oli sitten kun mies voivotteli vauvaa katsomaan tulleille vieraille synnytyksen jälkeen kuinka HÄN on NIIN väsynyt...ilmeistä päätellen ei taidettu ottaa ihan todesta =)
 

Yhteistyössä