Älyttömin lahja, jonka olet saanut?

  • Viestiketjun aloittaja kokkeli.
  • Ensimmäinen viesti
kokkeli.
Mun ex-poikaystävän äiti osteli mulle aina kaksi lasia / mukia / kuppia ja AINA eri sarjaa. Muutaman vuoden päästä oli kaapit täynnä eripari kuppeja ja laseja. Vitun hienoa. Miksei jotain yhtä ja samaa kerää sitten?!
 
vierailija
Aina jaksan ihmetellä, sitä kun joku ostaa joululahjaksi joulukoristeita. Avataan jouluaaton iltana, jolloin varsinainen juhlakin on jo melkein ohi. Sitten vaan varastoon muun krääsän sekaan vuodeksi.
 
vierailija
Aina jaksan ihmetellä, sitä kun joku ostaa joululahjaksi joulukoristeita. Avataan jouluaaton iltana, jolloin varsinainen juhlakin on jo melkein ohi. Sitten vaan varastoon muun krääsän sekaan vuodeksi.
Minä taas aina jaksan ihmetellä tuota lahjoista kitisemistä. Lahja on lahja ja olisitte perkele iloisia että joku jaksaa teille edes lahjoja antaa. Minä en ainakaan tuollaisille rutisijoille antaisi mitään.
 
HippuTAR
Minä taas aina jaksan ihmetellä tuota lahjoista kitisemistä. Lahja on lahja ja olisitte perkele iloisia että joku jaksaa teille edes lahjoja antaa. Minä en ainakaan tuollaisille rutisijoille antaisi mitään.
Eli sä ostelet joulukoristeita lahjoiksi?

Mä en kans mitenkään ymmärrä mikä idea on ostaa joulukoristeita lahjaksi? Pikkujoululahjoina ok, mut joululahjoina ei todellakaan.
 
ap.
Sä oot vaan joku ex miniäehdokas vuodelta 0. Miks sen olis pitänyt sulle kerätä joku sarja???
No ööö, ootko sä kännissä vai vähälahjainen? Jos se mulle muutenkin aina osti lahjan niin miksi ei sitten jotain yhtä ja samaa? Enkä mä SILLOIN ollut vuodelta 0, vaan just sillä hetkellä se pojan tyttöystävä jolle hän halusi lahjan ostaa joka jumalan merkkipäivä/joulu/jne. Niin ihmettelen miksei sitten vaikka niitä yhtiä ja samoja laseja, miksi joka kerta erilaisia.
 
vierailija
Tuhkakuppi.

Kukaan perheestä ei polta. Mutta säästössä on sekin omituisuus, tuli vanhalta mummulta. Sama mummu antoi myös ilmeisesti kirpparilta ostetun pokaalin... Se löysi vuosien päästä paikkansa lasten leikeistä.
 

Yhteistyössä