Älyttömin juoru jonka olet kuullut, joka koskee sinua tai perhettäsi?

  • Viestiketjun aloittaja suojelukoira
  • Ensimmäinen viesti
suojelukoira
Tuli mieleen kun pari vuotta sitten kuulin kyliltä sellasen juorun joka koski meidän koiria. Meidän koirat (saksanpaimenkoirat) olisi kuulemma syöneet jotain metsän eläintä naapuritalon pihalla!!! (Tää juorun alulle panija ei tosin ollut tää naapuri.)
Pikkasen jäi haavi auki kun kuulin tän jutun. Ensinnäkin meidän koirat ei koskaan ulkoile yksin ja toisekseen ei kai me annettais niitten pyydystää jotain eläimiä ja vielä syödä niitä ja vieläpä naapurin pihassa.... Että kaikenlaista sitä kuuleekin.
Taitaa tällä juorun alkulähteellä olla jotain kyseistä koirarotua vastaan.
 
MySelene
että minä ja mies ollaan molemmat nistejä ja biletämme joka päivä vaikka lapset kotona ja olin sillon raskaana vielä. :eek: :eek: :/

niin ja ikinä en oo huumeisiin koskenu enkä ikinä sitä tee..
 
No miulla olis varmaan 3-4 lasta jo jos juoruja olis uskominen (esikoinen kuitenkin vasta masussa).

Muutama kk takaperin oli enon vaimolta kysytty milloin miun äiti muuttaa tänne samalle paikkakunnalle miun kanssa, vaikka äiti ei tosiaankaan muuttoa edes suunnittele. Joku varmaan piti itsestäänselvyytenä iskän kuoleman jälkeen että totta kai äiti tänne sit muuttaa :whistle:
 
Hoitaja
Ollessani töissä kuulin jutun, että työkaverin kans oltais työnnetty ruumista pyörätuolissa päivystyksen käytävällä! Kaupassa oli joku tullut tältä työkaverilta kyselemään, että onko tällainen toiminta eettistä ja potilaan edun mukaista!!!
 
Tämä on semmonen tuppukylä jossa juorujaanoilla ei muuta tekemistä ookaan ku KEKSIÄ ihmisistä juttuja. Että kokemusta on monenmoisista juoruista, en ees kaikki ala listaileen ku niitähän piisaa.
 
Nirppurotta harmaana
Minun ja ex-miehen koirista aikanaan kiersi sellainen huhu, että toinen niistä maailman kilteimmistä haukuista on kuulemma niin nälissään joutunut olemaan, että on tappanut lampaita ......ja tämä huhu sai alkunsa....anopilta!
 
Lasten tuttavapiirissä erosi yhden kevään aikana vuosia sitten moni perhe. Meidänkin lapset päättivät, että mekin eroamme, ja jakoivat kovaäänisesti kiistellen tavarat, äidin ja isän iltana muutamana, ja mainitsivat asiasta isotädilleenkin. Siitä sitä sitten soppa syntyi, kun kaikki olivat aivan selvästi kuulleet silloin 5-vuotiaan kertovan ihan itse, että kun äiti ja isä eroaa, niin minä menen äidille ja televisio ei tule, ja että se on harmi...

Toisaalta kun sain lapsia nuorena hyvin monta -siis 3- tiedän puolituttujen uudella paikkakunnalla olleen vakuuttuneita siitä, että olemme hyvinkin lestadiolaista sukukuntaa.

Nuo ovat olleet hupsuimpia huhuja. Siitä miten esim. omista miesystävistäni ja miehen naisystävistä on puhuttu en jaksa stressata, vaikka kai sitä on muutama ihminen, joita sekin asia on kiinnostunut. Surku heille, sillä siitä nyt ei ole kovin raflaavaa kerrottavaa.

Piika-äiti
 
se että mä teen lapsia eri miehille RAHAN TAKIA :LOL:
et saan ne kaikki lapsilisät ja "mitäniistälapsistanysaa" :LOL:
ja mulla siis yksi lapsi yhdelle miehelle (luonnollisesti :D )
ja tää juoruaja siis on lapseton nainen joka ei tiedä kuinka huimia summia todellisuudessa lapsesta saa ja paljonko siihen menee :whistle:


toinen on mun exän levittämä juttu et mä oon ihan hullu,aggressiivinen,mielenvikanen ja sairas ja varsinkin sen naisia kohtaan. yksi sen naisista on mun paras ystävä :whistle:
 
Meille tuli kerran sosiaalityöntekijä tarkastamaan lasten tilanteen, kun joku naapuri oli ilmoittanut, että meillä on aikuisia miehiä ryyppäämässä eikä olla päästetty lapsia koko viikkoon ulos. :eek:

Itse oltiin koko perhe viikko kylpylässä ja miehen kaveri oli muutamana iltana ollu kissojen kaverina ja ostanut itselleen mäyriksen. :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nirppurotta harmaana:
Minun ja ex-miehen koirista aikanaan kiersi sellainen huhu, että toinen niistä maailman kilteimmistä haukuista on kuulemma niin nälissään joutunut olemaan, että on tappanut lampaita ......ja tämä huhu sai alkunsa....anopilta!
peesaan, anoppi sucks -meinasin jo toiseen ketjuun vastata et paskinta mun elämäs on anoppi!
 
vieras
mä kuulin kerran baarissa onnittelut naimisiin menon johdosta(en edes seurustellu sillon.
Joskus olin mukamas muuttamas jonkun kanssa yhteen,en tiedä kenen..
Yhes vaihees oli huhu et seurustelen n.60v miehen kaa(itse olin 20v)..
Olen synnyttänyt kaksoset ja antanut ne adoptioon.
Lapseni isä ei ole lapseni oikea isä vaan jonkun muun..
ja näitähän riittää,muutin kyseiseltä paikkakunnalta pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SeaDragon:
Meille tuli kerran sosiaalityöntekijä tarkastamaan lasten tilanteen, kun joku naapuri oli ilmoittanut, että meillä on aikuisia miehiä ryyppäämässä eikä olla päästetty lapsia koko viikkoon ulos. :eek:

Itse oltiin koko perhe viikko kylpylässä ja miehen kaveri oli muutamana iltana ollu kissojen kaverina ja ostanut itselleen mäyriksen. :LOL: :LOL:
mitäs sossun porukka sanoi?
 
vieras
kun olin eronnut ja juttelin yhden eronneen miestyöntekijän kanssa pahaa aavistamatta, sain kuulla myöhemmin, että minusta oli puhuttu "miestennielijänä" ;). (Ehkä valitettavasti?) kyseenalainen maineeni oli hurjasti liioiteltu :). Nyt tämä "miestennielijä" on ollut naimisissa jo useita vuosia miehen kanssa, joka myös oli täysin vapaa, kun tapasimme :). Hurjia juttuja ihmiset keksivät... Liekö blodius riittänyt arvion syyksi?
 
SeaDragon (kerkesin kirjautua ulos)
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukutuulikki:
Alkuperäinen kirjoittaja SeaDragon:
Meille tuli kerran sosiaalityöntekijä tarkastamaan lasten tilanteen, kun joku naapuri oli ilmoittanut, että meillä on aikuisia miehiä ryyppäämässä eikä olla päästetty lapsia koko viikkoon ulos. :eek:

Itse oltiin koko perhe viikko kylpylässä ja miehen kaveri oli muutamana iltana ollu kissojen kaverina ja ostanut itselleen mäyriksen. :LOL: :LOL:
mitäs sossun porukka sanoi?
Sanoivat vaan häpeillen, että niiden kuuluu tarkastaa kaikki ilmoitukset. No, ihan hyvä vaan. Ei se mua haitannut nauratti vaan lähinnä.
 
Nuorempana kun vielä poltin niin eräänä baari-iltana käärin sätkää kaverin kans ulkosalla. Ihan tavallista tupakkisätkää. Jälkeenpäin kuulin et yks tuttu oli ajanut ohi ja kattonut et siel se akka vääntää huumesätkää. Kyl täytyy vähäjärkinen olla et tommosta huhua rupee levittään. Varsinkin kun oli hyvä tuttu ja tiesi et poltan sätkiä joskus. Soitinkin sille et kiitti vaan. Et taida ihan täysjärkinen olla.
Kiva vaan ku jotku voi ottaa tosissaan tommoset puheet.
 
vieras
Että olen kylän pahin h.uora vaikka en ole ollut kenenkään muun kanssa sillai kuin rakkaan aviomieheni. Silloin siis olin ihan kyllä neitsyt!! En yhtään tiiä mistä tuo huhu oli tullut...ei mulla montaa poikakaveriakin ollut ...vaan ystävinä poikia kylläkin!
 
triplamama
mää tärmäsin nuorena yhteen ala-asteen rinnakkaisluokkalaiseen ja se kysy, että joko oon päässy irti huumeista? ikinä koskaan en oo ees kokeillu. melkoinen jutun aihe taisin siis olla, nuorena. nyttemmin aika boring.
 
Mun exä levitteli viime syksynä juttua että se on meidän tytön isä eikä mun mies. Uhkasin tehdä rikosilmotuksen kunnianloukkauksesta kun palo hihat ihan totaalisesti. Kun tää kyseinen exä on muutenkin hankaloittanut meidän elämää parhaansa mukaan.
 
Jokunen vuosi sitten isäni oli laulamassa jossain tilaisuudessa ja lehteen oli ilmoitus laitettu että "****** laulaa taivaan kodissa", noh siitähän ihmiset luulivat että isäni on kuollut ja alkoi tulemaan surun valitteluja, piti pikkasen asiaa korjata.....
 
Marubella
Tutut tulivat kyselemään että mitenkäs meillä menee; olivat kuulleet minun olleen raskaana ja saaneen keskenmenon.... =o/ Enkä siis ollut ollut siunatussa tilassa....
 

Yhteistyössä