Meneeköhän sellainen sitten -08 vai -09 kanssa samalle luokalleAlkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:Mun hyvän ystävän toinen lapsi syntyi viime vuonna 31.12
Jaa-a. Ite olen syntynyt 5.12. ja ainakin mun kohdalla oli päätös ollu vanhempien + niiden koulukypsyysarviointien. Eli kaipa ne ratkaisee sitten kun ajankohtaista on =)Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Meneeköhän sellainen sitten -08 vai -09 kanssa samalle luokalleAlkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:Mun hyvän ystävän toinen lapsi syntyi viime vuonna 31.12
Ei se kyllä aina noin ole. Mun poikani on syntynyt loppuvuodesta ja on takuulla välkyin ja sporttisin koko ystäväporukastaan ja luokaltaan.Alkuperäinen kirjoittaja Marttiina Maitolehmä:Niin ja kehityksen erot ovat aika suuria saman vuoden tammikuussa syntyneisiin :/
Appiukko on syntynyt 31.12 klo 23.45.Alkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:Mun hyvän ystävän toinen lapsi syntyi viime vuonna 31.12
Näinhän se on. Yksilöllisesti nämä jutut harkitaan, ei sen syntymävuoden mukaan =)Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti:kyllä ne kehityserot tasaantuu, tiedän monia välkkyjä joulukuun lapsia ja sitten taas sellaisia joille haettu lykkäystä vaikka ovat alkuvuoden lapsia...
Sujuko sulla kuitenkin koulu ihan hyvin? Itse asiassa olihan meidänkin luokalla pari joulupäivänä syntynyttä ala-asteella.Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Ei se niin kamalaa ole.
t. loppuvuodesta syntynyt ja aina luokan nuorin
Mä oisin varmaan koittanut lahjoa kätilöä että merkitsee syntymäajaksi 1.1. 0.01Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Appiukko on syntynyt 31.12 klo 23.45.Alkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:Mun hyvän ystävän toinen lapsi syntyi viime vuonna 31.12
uskonAlkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Hirveintä oli kyllä ajokortin kanssa kun kaikki muut sen sai paitsi minä aikasemmin |O