Älmölöä!!

Hitto kun on taas sellainen aamu, että tulin tällekin palstalle aikaa kuluttamaan, mutta eihän täällä ole yhtään järkevää keskustelua mihin kommentoida, saati keskustella.
Joululomat pitäisi kieltää ja siirtää eri vuoden aikaan jos tällä tavalla menee päivätkin hukkaan kun ei keksi mitään järkevää käyttöä niille.

Joo, ja tiedän, että sen pitäisi olla älämölöä, mutta olkoon :vampire:

Onko muilla näin raato tylsää?
 
Mullakin on hetken aikaa tylsää :D Sit mennään pihamaalle pulkkamäkeen :D Se on hienoo ku tuolla takapihalla on omamäki nyt niin ei meille tule tylsää ku mies on töissä ja täällä kun ei yleisiä mäkiä oo missään :O Ja me ei päästä mihinkään ilman autoa :(
 
fffccc
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22767605:
Hitto kun on taas sellainen aamu, että tulin tällekin palstalle aikaa kuluttamaan, mutta eihän täällä ole yhtään järkevää keskustelua mihin kommentoida, saati keskustella.
Joululomat pitäisi kieltää ja siirtää eri vuoden aikaan jos tällä tavalla menee päivätkin hukkaan kun ei keksi mitään järkevää käyttöä niille.

Joo, ja tiedän, että sen pitäisi olla älämölöä, mutta olkoon :vampire:

Onko muilla näin raato tylsää?
No kyllä sä sujuvasti ja kärkkäästi oot silti kommentoinut - vaikkei mitään kommentoitavaa olekaan. mee tosiaa vaikka kiusaa sitä miestäs mölisijä.
 
welle
Mä nautin tällä hetkellä täysin rinnoin laiskottelusta. Ei tarvitse lähteä mihinkään eikä tehdä mitään, saa laiskotella ihan hyvällä omalla tunnolla. Lapset on naapureilla leikkimässä, vieläpä naapurien pyynnöistä.
Makaan tässä sohvalla ja katselen ostos-tv:tä ja vain olen. Ihanaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22767802:
Mä en nyt osaa edes laiskotella... Tuntuu kokoajan et jotain pitäis tehdä. Lueskelen vain netistä kirja-arvosteluja ja katon onko täällä mitään mielenkiintoista. Keitäs palstahömelöjä Booty on menossa katsomaan?
katotaan ny :)
 
Wau, oma lampi! Minulla alkaa ensi kesänä koko pihan mylläys, pitäisikö rakentaa oma mini lampi...

Täällä on nyt niin kylmä, ettei viitsi ulkonakaan olla :( Haluttas tosin lähteä ajelemaan vaikka kelkalla, mutta illalla ois sitten naama punaisena ja haarukat ja veitset ei pysyis kädessä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22767893:
Wau, oma lampi! Minulla alkaa ensi kesänä koko pihan mylläys, pitäisikö rakentaa oma mini lampi...

Täällä on nyt niin kylmä, ettei viitsi ulkonakaan olla :( Haluttas tosin lähteä ajelemaan vaikka kelkalla, mutta illalla ois sitten naama punaisena ja haarukat ja veitset ei pysyis kädessä :D
Juu onhan se ihan kiva lisä ja kun on pohjavesilampi niin kesällä näki vähän et pitääkö huolestua kaivon vesimääristä vai ei (ei tarvinu).
 
[QUOTE="apua";22768025]Sehän on sit jääkylmä ettei ainakaan uimista varten kannata tehdä.[/QUOTE]

Avantouintihan on huisia!!!! Joka vuotinen must mökillä ennenkuin jäätä kertyy niin paljon ettei jaksa käsipelillä tehdä järveen reikää.
 

Yhteistyössä