Älkää ikinä koskaan ,siis koskaan menkö ja tehkö

  • Viestiketjun aloittaja "donna"
  • Ensimmäinen viesti
"donna"
profiilia deittipalstalle! paitsi jos oot oikeesti kaunis ,jollon sun ei tietty tarvii missään deitttisivuilla pyöriä.

Taas tuli eka pari viestiä kirjotettua ja kun näki kuvan ni sen jälkeen ei oo miehestä kuulunut mitään,ei ees sitä et sori nyt ei nappaa. Tosi kiva nyt olla epätietoinen,että oliko se vaan se kuva joka nyt sit sai sen perääntymään. Ja en mä nyt sit tiedä kannattaako mun laittaa viestiä ja kysyy asiasta.
Ei paljon kasvata itsetuntoa tollanen.
 
"donna"
[QUOTE="vieras";27215132]Aika pohjalla pitää kyllä ollakin jos pistää deitti hakupalstoille hakuja etsiäkseen seuraa.[/QUOTE]

Kiitos:(

kyllä mä olen ihan oikeessa elämässä saanut miehiä ei siitä ole kyse mut nyt sinkkuna niin onpahan ainakin jotain jutteluseuraa iltasin ja ihan mukavia tyyppejä tavannut. En mä kyllä usko et sieltä mitään vuosisadan rakkustarinaa löytää.
meneehän se syksy ja talvi näinkin ja sit kesällä taas tuolla oikeessa elämässä rupee metsästää.
 
[QUOTE="vieras";27215132]Aika pohjalla pitää kyllä ollakin jos pistää deitti hakupalstoille hakuja etsiäkseen seuraa.[/QUOTE]

En oo ite koskaan hakenut seuraa deittipalstoilta, mutta ei se mun mielestä ole mitään pohjalla olemista jos sitä kautta etsii seuraa :D Miten sä perustelet mielipiteesi, että se olisi jotenkin noloa tai epätoivoista?
 
"mao"
Höpöhöpö:) Voi sieltä löytää ihan kunnonkin tyyppejä:) Mutta on myös totta että siellä on kaikkenlaisia pöhköjäkin:( Mä en olis ilman nettiä löytänyt tuota miun ihkua miestä:)

nim.merk. Kohta 5 vuotta yhdessä. toista lasta odotelllessa;)
 
"donna"
[QUOTE="mao";27215341]Höpöhöpö:) Voi sieltä löytää ihan kunnonkin tyyppejä:) Mutta on myös totta että siellä on kaikkenlaisia pöhköjäkin:( Mä en olis ilman nettiä löytänyt tuota miun ihkua miestä:)

nim.merk. Kohta 5 vuotta yhdessä. toista lasta odotelllessa;)[/QUOTE]

No ehkä mä vaan opettelen sitten tätä kautta uudelleen tätä miesten kanssa tekemisissä olemista.
Kyllä mä silti vähän ajattelen et tää on aika säälittävää mut sitä mutta toisaalta missä yli 3kymppinen sit tapaa ihmisiä(miehiä) silleen vakavissaan.Baarissa niitä joo on mut kaiki ne on varattuja tai pelimiehiä tai sit vaan pilluu vailla.
Onhan se varmaan aika epätodennäköistä et sieltä mitään todellista löytää.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Öhkis;27215294:
En oo ite koskaan hakenut seuraa deittipalstoilta, mutta ei se mun mielestä ole mitään pohjalla olemista jos sitä kautta etsii seuraa :D Miten sä perustelet mielipiteesi, että se olisi jotenkin noloa tai epätoivoista?
En vaan pidä normaalina hakea seuraa netin kautta deittipalstalla :D Normaalit ja tavalliset ihmiset kyllä osaa kommunikoida face to face kun kohtaa ja siitä joko syntyy suhde tai sitten ei. Kaikkia ihmisiä ei ole luotu yhteen, kemiat joko kohtaa tai sitten ei. :)
 
"donna"
[QUOTE="vieras";27215410]En vaan pidä normaalina hakea seuraa netin kautta deittipalstalla :D Normaalit ja tavalliset ihmiset kyllä osaa kommunikoida face to face kun kohtaa ja siitä joko syntyy suhde tai sitten ei. Kaikkia ihmisiä ei ole luotu yhteen, kemiat joko kohtaa tai sitten ei. :)[/QUOTE]

Kyllä mä olen ihan normi elämässä mieheni löytänyt mut sillon se on ollut jotenkin "helpompaa" kun ollut nuorempi.Jotenkin mun osalta mitä vanhemmaksi tulee ni sitä vaikeempaa se on ja toisaalta en halua miestä omalta paikkakunnalta joten netin kautta voi laajentaa sitä hakua muuaallekin kun ei tässä tuu niin lähettyä toisille paikkakunnille vain miestä etsimään.En ees tiedä mistä mä lähtisin vieraalle paikkakunnalle etsimään.
 
"vieras"
[QUOTE="donna";27215441]Kyllä mä olen ihan normi elämässä mieheni löytänyt mut sillon se on ollut jotenkin "helpompaa" kun ollut nuorempi.Jotenkin mun osalta mitä vanhemmaksi tulee ni sitä vaikeempaa se on ja toisaalta en halua miestä omalta paikkakunnalta joten netin kautta voi laajentaa sitä hakua muuaallekin kun ei tässä tuu niin lähettyä toisille paikkakunnille vain miestä etsimään.En ees tiedä mistä mä lähtisin vieraalle paikkakunnalle etsimään.[/QUOTE]

En vaan osaa arvostaa yhtään niitä jotka hakevat netin kautta seuraa, ei sille voi mitään. Hae tuolta seuraa Ashley Madison salasuhde aviotreffit | Salasuhteita takuulla
 
vieras myös
[QUOTE="vieras";27215469]En vaan osaa arvostaa yhtään niitä jotka hakevat netin kautta seuraa, ei sille voi mitään. Hae tuolta seuraa Ashley Madison salasuhde aviotreffit | Salasuhteita takuulla[/QUOTE]

:hug: Täällä yksi, joka on löytänyt puolisonsa netin kautta. Mitään profiilia siihen ei tarvittu, mutta deittichatti ;)

Miksi ihmeessä kauppaat jotain salasuhteita ap:lle?
Ap:lle sen verran, ettei kannata lannistua muutamasta törpöstä. Siinähän sitten raakkautuu pois ne, jotka ei arvosta muuta kuin pintaa.
 
"donna"
[QUOTE="vieras";27215469]En vaan osaa arvostaa yhtään niitä jotka hakevat netin kautta seuraa, ei sille voi mitään. Hae tuolta seuraa Ashley Madison salasuhde aviotreffit | Salasuhteita takuulla[/QUOTE]

No,voi vi**u jos mä haluan salasuhteen tai varattua,mitä en siis todellakaan halua niin senkun menee baariin siellähän ne ukkomiehet on vonkaamassa.Miks ihmeessä sä vertaat tätä johonkin salasuhteisiin tai avionrikkoja juttuihin. Mun suhteen on tullut toinen nainen hajottamaan ja se satuttu niin helvetisti niin ikinä en olis niin alhanen ja menis ja tekis toiselle niin.Arvostan parisuhteita!
Enkä mä sun arvostusta kaipaa tai tarvii.
 

Yhteistyössä