Älkää ikinä jääkö "kolaroiduksi"!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja ni-na
  • Ensimmäinen viesti
jepu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika pahalta kolarilta kuulostaa, jos auto lunastuskunnossa. Ilmeisesti ihmisille ei käynyt pahasti. Olisit hyvin kiitollinen siitä!
Ei tarvitse olla paha (en nyt tietenkään tiedä apn kolaria), sopivaan kohti sopivanlainen mälli, niin ei tarvitse kumma ruttu tulla, jos esim. runko vääntyy, niin lunastukseen menee.
 
ni-na
Alkuperäinen kirjoittaja jepu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika pahalta kolarilta kuulostaa, jos auto lunastuskunnossa. Ilmeisesti ihmisille ei käynyt pahasti. Olisit hyvin kiitollinen siitä!
Ei tarvitse olla paha (en nyt tietenkään tiedä apn kolaria), sopivaan kohti sopivanlainen mälli, niin ei tarvitse kumma ruttu tulla, jos esim. runko vääntyy, niin lunastukseen menee.
Näin kävi.Rysähti silti melkosesti,kipeetä tuli miehelle...ja vieläki vähä aristaa vaik ma tapahtu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ni-na:
Vittu että vituttaa oikeen satasella taas!!meidän auto kolaroitiin ja meni lunastukseen ja se vitun tarkastaja päätti että meidän auton arvo on se mitä halvimmillaan löytyy sen merkkisiä!!ei yhtään katota kuntoa/kilometrejä/varustelua!!! just,eli korvaussumma on sitte mitä on rahotusta jäljellä!! eli jäädään ilman autoo nyt sitte kun tosiaan ei oo rahaa ostaa toistakaa tilalle =( ja mikä vielä lisää vitutusta,meni kalliit turvaistuimet (kolaroituja ei voi käyttää!) siinä mukana ja niitä ei korvata kun ei ole nÄKYVÄÄ vikaa.Että mä en jaksa enää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelman ydin taitaa olla siinä, että teillä oli ihan väärän asian tarkastaja. Olisi pitänyt olla auton tarkastaja...

 
ni-na
Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
Alkuperäinen kirjoittaja ni-na:
Vittu että vituttaa oikeen satasella taas!!meidän auto kolaroitiin ja meni lunastukseen ja se vitun tarkastaja päätti että meidän auton arvo on se mitä halvimmillaan löytyy sen merkkisiä!!ei yhtään katota kuntoa/kilometrejä/varustelua!!! just,eli korvaussumma on sitte mitä on rahotusta jäljellä!! eli jäädään ilman autoo nyt sitte kun tosiaan ei oo rahaa ostaa toistakaa tilalle =( ja mikä vielä lisää vitutusta,meni kalliit turvaistuimet (kolaroituja ei voi käyttää!) siinä mukana ja niitä ei korvata kun ei ole nÄKYVÄÄ vikaa.Että mä en jaksa enää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vittuilekko mulle vai mitä meinaat????
 
ni-na
Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
Alkuperäinen kirjoittaja ni-na:
Vittu että vituttaa oikeen satasella taas!!meidän auto kolaroitiin ja meni lunastukseen ja se vitun tarkastaja päätti että meidän auton arvo on se mitä halvimmillaan löytyy sen merkkisiä!!ei yhtään katota kuntoa/kilometrejä/varustelua!!! just,eli korvaussumma on sitte mitä on rahotusta jäljellä!! eli jäädään ilman autoo nyt sitte kun tosiaan ei oo rahaa ostaa toistakaa tilalle =( ja mikä vielä lisää vitutusta,meni kalliit turvaistuimet (kolaroituja ei voi käyttää!) siinä mukana ja niitä ei korvata kun ei ole nÄKYVÄÄ vikaa.Että mä en jaksa enää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelman ydin taitaa olla siinä, että teillä oli ihan väärän asian tarkastaja. Olisi pitänyt olla auton tarkastaja...


Sori,äskön ei ollu mitää tekstiä,luulin että vittuilet.. =(

Mikä sitten on auton tarkasta? suunniteltiin jo että ajetaan se johki autoliike-autohuoltoliikkeeseen katottavaksi?kun tuo käski viedä jollekkin pikkupajalle ja siä katto miten on rikki.
 
Oikeuskäytännön mukaan vakuutusyhtiö voi lunastaa ajoneuvon, jos sen arvo vaurioituneena yhdessä arvioitujen korjaus-kustannusten kanssa ylittää ajoneuvolla olleen käyvän arvon.

Eli meidän isäntä,kun kolaroi auton katottiin netistä,et sen vuosimallin autojen hinta pyörii siinä 8000 eurossa ja mies ei antanu periksi vakuutusyhtiölle joko ne korvaa lunstuksessa tuon hinnan tai auto korjataan.Tiukkana vaan oli ja rahat saatiin.Tytön istuinkin korvattiin,kun ensin ostettiin uusi ja sitten vietiin kuitti uudesta ja vanha istuin vakuutusyhtiöön.Penkissä ei ollu näkyviä vaurioita!!!!!!!Kolari oli myös isännän oma vika!
 
ni-na
Just.Ja ku tää ei ollu miedän vikakaan.ja noista istuimista,se mies oli sanonu että ei ne taida uudet ees olla!!niin,ei ne nyt aivan tuikut ole,mutta meille UUTENA ostettu ja ovat parisen vuotta vanhat! mutta se ukko oli koko ajan sillä kannalla että me ajettiin tää kolari että saadaan uudet istuimet ja auto!!ja edelleen,että meidän päälle ajettiin,me ei ajettu kenenkää päälle.

Timotei: korvasko suosiolla sen istuimen vai pitikö vaatia? millanen kolari se oli?ei henkilövahinkoja?
 
jepulis
sillon kun mun päälle ajettiin ja mun auto meni lunastukseen, vakuutusyhtiön tarkastaja huomioi auton kilometrit, varusteet ja kunnon ilmoitti korvaussumman ja kertoi vielä paljon saisin jos en antaisi autoa lunastukseen vaan pitäisin ja korjauttaisin itse, sampo oli silloiin kyseessä... sain autosta sillä hetkellä myynnissä olevien samanlaisten hintoihin verrattuna enemmän!!! ja vakuutusyhtiö vetosi juuri kuntoon, varusteisiin ja kilometreihin!!!

ota oikeasti yhteyttä ensin omaan vakuutusyhtiöönne ja kysy heidän käytäntöjään ko. asioissa!! osaisiko kuluttaja-asiamies antaa apuja tälläisissä?? kannattaa etsiä apuja "joka paikasta"
 

Yhteistyössä