Äljäke jäi kiinni!!

Mä löysin sen, vahingossa, mutta löysinpäs! Se on ostanut tuoretta leipää eikä sanonut mulle mitään.. oottaas vaan kun se tulee himaan, en ihan vähällä sitä päästäkään! *mussuttaa tuoretta leipää minkä ehtii* :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Höh, mä luulin, että miehes olis nuolaissut lyhtypylvästä tai autonlämmitystolppaa. :/
Sitäkö se olikin?? Mä oonkin miettinyt, miten se saa puoli tuntia kulumaan siihen kun käy laittaa auton tolppaan.. :kieh:
:LOL: :LOL: :LOL: Pyydä miestäsi seuraavalla kerralla näyttämään kieltä, kun tulee auton tolppaan laittamis -reissulta. Kyllä siitä nuolaisusta jälki jää (juu, kokemusta on :snotty: ) :D

:LOL: :LOL: :LOL: Pyydä miestäsi seuraavalla kerralla näyttämään kieltä, kun tulee auton tolppaan laittamis -reissulta. Kyllä siitä nuolaisusta jälki jää (juu, kokemusta on :snotty: ) :D
Kiitti vinkistä, todellakin testaan asian heti seuraavalla kerralla |O

Höh, mä luulin, että miehes olis nuolaissut lyhtypylvästä tai autonlämmitystolppaa. :/
Sitäkö se olikin?? Mä oonkin miettinyt, miten se saa puoli tuntia kulumaan siihen kun käy laittaa auton tolppaan.. :kieh:
voi ÄITI auta apua.. sehän onkin mörkyli :LOL: :LOL: :LOL:

Voi ei, se tuli himaan :|
Oikein myrtsinä tivasin siltä noista leivistä ja heitin, et sen ajatuksena tietenkin oli mussuttaa kaikki yksin heti kun cothiksen silmä välttää.. ja se myönsi sen :'(

Onneks mä ehdin vetää ainakin melkein puolet. Yksin :xmas:

Kiitti vinkistä, todellakin testaan asian heti seuraavalla kerralla |O
Juu, testaa! Jääpä miehes rysän päältä kiinni. :kieh:

Voi ei, se tuli himaan :|
Oikein myrtsinä tivasin siltä noista leivistä ja heitin, et sen ajatuksena tietenkin oli mussuttaa kaikki yksin heti kun cothiksen silmä välttää.. ja se myönsi sen :'(

Onneks mä ehdin vetää ainakin melkein puolet. Yksin :xmas:
JEEEEE... ja palstalaiset söi toisen puolen :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:
sitä saa mitä tilaa... mies nimittäin!! Maksat potut pottuina..
No voi helvetti. Pitää sit koittaa koko yö niellä ilmaa ja toivoa että saa pinnistettyä sen alakautta ulos.. moon meinaa tosi huono siinä hommassa :snotty:
äh.. ja pierupussiakaan ei kerkee enään hommaamaan (muista varautua seuraavaan yllätykseen vähän huolellisemmin)

Yhteistyössä