Ei kokonaan, mutta vähän helpottanut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:onks kaula jo siistiytynyt?
Sitäkö se olikin?? Mä oonkin miettinyt, miten se saa puoli tuntia kulumaan siihen kun käy laittaa auton tolppaan.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Höh, mä luulin, että miehes olis nuolaissut lyhtypylvästä tai autonlämmitystolppaa. :/
Ei kokonaan, mutta vähän helpottanut :saint:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:onks kaula jo siistiytynyt?
Joo joo, heti kun mä oon mussuttanut tätä leipää tarpeeksi :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jätä se sika heti paikalla!
Kiitti, mä olin tukehtua tähän palaanAlkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:Anna sen haistaa piiiitkä piip.. ku tulee kotiin ja sano, sen vihreän kaasun keskeltä, et "terveisiä leipäpussista"
Pyydä miestäsi seuraavalla kerralla näyttämään kieltä, kun tulee auton tolppaan laittamis -reissulta. Kyllä siitä nuolaisusta jälki jää (juu, kokemusta on :snotty: )Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Sitäkö se olikin?? Mä oonkin miettinyt, miten se saa puoli tuntia kulumaan siihen kun käy laittaa auton tolppaan.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Höh, mä luulin, että miehes olis nuolaissut lyhtypylvästä tai autonlämmitystolppaa. :/
Kiitti vinkistä, todellakin testaan asian heti seuraavalla kerralla |OAlkuperäinen kirjoittaja Muffa:Pyydä miestäsi seuraavalla kerralla näyttämään kieltä, kun tulee auton tolppaan laittamis -reissulta. Kyllä siitä nuolaisusta jälki jää (juu, kokemusta on :snotty: )
voi ÄITI auta apua.. sehän onkin mörkyliAlkuperäinen kirjoittaja Muffa:Pyydä miestäsi seuraavalla kerralla näyttämään kieltä, kun tulee auton tolppaan laittamis -reissulta. Kyllä siitä nuolaisusta jälki jää (juu, kokemusta on :snotty: )Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Sitäkö se olikin?? Mä oonkin miettinyt, miten se saa puoli tuntia kulumaan siihen kun käy laittaa auton tolppaan.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Höh, mä luulin, että miehes olis nuolaissut lyhtypylvästä tai autonlämmitystolppaa. :/
Just näinAlkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:Anna sen haistaa piiiitkä piip.. ku tulee kotiin ja sano, sen vihreän kaasun keskeltä, et "terveisiä leipäpussista"
eläkä sit päästä sitä yölläkään helpolla.. sano et nyt tämä emäntä heiluttelee peittoa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja luffe:Just näinAlkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:Anna sen haistaa piiiitkä piip.. ku tulee kotiin ja sano, sen vihreän kaasun keskeltä, et "terveisiä leipäpussista"
Juu, testaa! Jääpä miehes rysän päältä kiinni. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Kiitti vinkistä, todellakin testaan asian heti seuraavalla kerralla |OAlkuperäinen kirjoittaja Muffa:Pyydä miestäsi seuraavalla kerralla näyttämään kieltä, kun tulee auton tolppaan laittamis -reissulta. Kyllä siitä nuolaisusta jälki jää (juu, kokemusta on :snotty: )
JEEEEE... ja palstalaiset söi toisen puolen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Voi ei, se tuli himaan :|
Oikein myrtsinä tivasin siltä noista leivistä ja heitin, et sen ajatuksena tietenkin oli mussuttaa kaikki yksin heti kun cothiksen silmä välttää.. ja se myönsi sen :'(
Onneks mä ehdin vetää ainakin melkein puolet. Yksin :xmas:
Ai niinku et mun pitää paukkua koko yökin ja tuuletella välilläAlkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:eläkä sit päästä sitä yölläkään helpolla.. sano et nyt tämä emäntä heiluttelee peittoa :xmas:
sitä saa mitä tilaa... mies nimittäin!! Maksat potut pottuina..Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ai niinku et mun pitää paukkua koko yökin ja tuuletella välilläAlkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:eläkä sit päästä sitä yölläkään helpolla.. sano et nyt tämä emäntä heiluttelee peittoa :xmas:
No voi helvetti. Pitää sit koittaa koko yö niellä ilmaa ja toivoa että saa pinnistettyä sen alakautta ulos.. moon meinaa tosi huono siinä hommassa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:sitä saa mitä tilaa... mies nimittäin!! Maksat potut pottuina..
äh.. ja pierupussiakaan ei kerkee enään hommaamaan (muista varautua seuraavaan yllätykseen vähän huolellisemmin)Alkuperäinen kirjoittaja cothis:No voi helvetti. Pitää sit koittaa koko yö niellä ilmaa ja toivoa että saa pinnistettyä sen alakautta ulos.. moon meinaa tosi huono siinä hommassa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:sitä saa mitä tilaa... mies nimittäin!! Maksat potut pottuina..
Joo, ehdottomasti laitan ostoslistalle. Tää nyt tuli vähän puun takaa, niin en osannut reagoida :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:äh.. ja pierupussiakaan ei kerkee enään hommaamaan (muista varautua seuraavaan yllätykseen vähän huolellisemmin)