älä lue eteenpäin jos mun valittaminen aiheuttaa näppylöitä!!!!!

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Ei Kuhan mun mielestä olisikaan pitänyt herätyskelloa soimaan laittaa.
Mutta onko tuo(kaan) nyt niin suuri asia, että siitä pitää saada riita aikaiseksi miehen kanssa, ja kirjoittaa piiiitkä valitus tsiljoonan |O |O |O -hymiön kera?
Mun mielestä ei.
Nimenomaan. Eikä tää koko juttu olis edes aiheuttanut mussa mitään reaktiota, ellei tää olis JOKAPÄIVÄSTÄ Kuhalta.
 
Ok, mies ei herättänyt sua vaikka olit pyytänyt, mutta mä en näe kyllä tossa sitten mitään sen suurempaa. Sait levätä, kun mies paino hommia. Musta tuo olis kivaa toisinaan :D
Ymmärrän toki, jos taustalla on suurempia ongelmia, niin tällainenkin asia tuntuu tosi kurjalta, mutta yritä hei nähdä asioiden positiivisia puolia! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tunteeko täällä kukaan aloittajaa?

Onko mies ylipainoinen ja ruma, ja on iloinen kun on saanut paremman näköisen puolison, ja suostuu siksi kynnysmatoksi? Raataa ja antaa kaiken suhteeseen, taloudellisen puolen, tekee kaiken jne ja toisen tehtävä on haukkua ja valittaa.

en ymmärrä miestä kertakaikkiaan, paitsi jos kuha on tarkoituksella ottanut itseään huonomman näköisen miehen kynnysmatoksi.

No huhhuh taas.. Siis on kai ihmisellä oikeus suuttua, jos on miehen kanssa sovittu, herätä miut ja pidetään kivaa yhdessä koko päivä..

Ja sitten mies "pettää" lupauksen.. Jos alottaja olis ollu joku muu ku Kuha, niin täällä olis porukka laittanu halaushymiöitä ja ollu pahoillaan.

Eikö se niin mene, et sovituista asioista pidetään kiinni???

Juu ja mies ei ole ylipainoinen, eikä ruma, aika komea kaveri
Eikä todellakaan suostu kynnysmatoksi, ehkä joskus voisikin pikkuisen kynnysmattona ollakkin..

Minen välillä ymmärrä teitä
:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bambukarhu:
Alkuperäinen kirjoittaja mamipöö:
mie näkisin tän nyt äkkisiltään niin että sulla on ihana mies joka antoi sun nukkua rauhassa pitkään :)
En pidemmälle vielä kerinnyt lukea, mutta peesi tälle.. :eek: Ei meillä tuollainen touhu ole laisinkaan..
Kuha kirjotti, et on jo monta aamua saanu nukkua pitkään ja olis halunnu, et mies herättää ja sit pidetään kiva päivä

Musta ainakin on mukavempi herätä siihe, et mies tulee herättää, ku typerän herätyskellon pirinään

Ja tuskin se mies ihan hyvää hyvyyttään anto Kuhan nukkua, oli taas vaan ajattelematon ja läks kotoota
Ja siis petti lupauksen

kyllä minä loukkaantuisin, jos mun ukko tekis tuon saman
 
Miks ihmeessä näitä kähinöitä miehen kanssa ylipäänsä pitää täällä ruotia? Kun kumminkin palstan henki on tällainen niinku tästäkin ketjusta ilmi käy. Kyllä mäkin kähisen ukon kanssa (kaikkihan sitä joskus) mutta en mä tule niitä tänne itkemään. Mutta kukin kai tyylillään...
 
touhupeppu
Kyllä mä ymmärrän, jos ärsyttää, kun ei pidä sopimuksesta kiinni. Miksi sitten sovitaan, jos huomenna ei edes muisteta, mistä on sovittu? Aivan sama kuin ei olis sovittu. Ja miksi laittaa kello soimaan, jos mies on luvannu, että herättää. Mä en nyt ymmärrä teitä mutta aptä kyllä ymmärrän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:
Kyllä mä ymmärrän, jos ärsyttää, kun ei pidä sopimuksesta kiinni. Miksi sitten sovitaan, jos huomenna ei edes muisteta, mistä on sovittu? Aivan sama kuin ei olis sovittu. Ja miksi laittaa kello soimaan, jos mies on luvannu, että herättää. Mä en nyt ymmärrä teitä mutta aptä kyllä ymmärrän.
Juuri näin!! :flower:
 
en jaksanut lukea kaikkea mutta minusta kyllä pitää pitää kiinni siitä mitä yhdessä sovitaan! muuten toinen ei vaikuta siltä että sillä olisi merkitystä. mutta tässä kyseisessä tapauksessa mies ei ehkä ole raaskinut herättää,jos niin on ni sit ei mitään.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Hanki sille ukolles sähköpanta. Ihan totta, se ei ole KOSKAAN siellä missä sinä haluat.. :headwall: :headwall:
Ja tämä ihan hyvällä.. ;)
Hyvin sanottu.

Joillakin on oikeita ongelmia avioliitossa ja sitten on näitä... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Hanki sille ukolles sähköpanta. Ihan totta, se ei ole KOSKAAN siellä missä sinä haluat.. :headwall: :headwall:
Ja tämä ihan hyvällä.. ;)
Hyvin sanottu.

Joillakin on oikeita ongelmia avioliitossa ja sitten on näitä... :headwall:
Kylläpä niillä taitaa ihan oikeita ongelmia olla..
Ja varmasti on kaikilla pariskunnilla, joissa ei voi toiseen luottaa
Ja kun se mies koko ajan pettää lupauksia, niin tuo sähköpanta vois olla sille ihan oikein

 
vieras
eiköhän jokaisessa parisuhteessa ole ongelmansa?
rakennusaika on äärimmäisen raskasta aikaa eikä sitä voi ymmärtää sellaiset jotka ei sitä ole kokenut. ei se tarkoita että luottamus on mennyt jos tulee ristiriitoja ja kiukutteluja kun pipoa kiristää.
moni parisuhde paranee rakentamisen ollessa loppu. se on hyvä koetinkivi suhteelle.. ei toki välttämättä kaikilla,mut uskon että suurimmalla osalla.
 
Moni nainen olisi tosi tosi onnellinen miehestä, joka oman päivätyönsä lisäksi painaa hommia raksalla, rakentaa uutta kotia vaimolle ja tämän entisestä liitosta olevalle lapselle, hyväksyy tämän lapsen osaksi perhettään, ja mun käsityksen mukaan myös elättää koko porukan (en tiedä miksi mutta mun saaman mielikuvan mukaan Kuha ei olisi työelämässä, vaan hoitovapaalla tms?). Jos ja kun on jo selvää, että hän ei muista mitä tulikaan sovituksi vaimon kanssa, niin luulisi vaimonkin sen jo tietävän. Ja laittavan itse herätyksen, jos aamulla herätä haluaa. Jokainenhan tuntee miehensä ja tietää tämän puutteet, ja se ettei oikein muista pitikö vaimo herättää aamulla tai ei, on aika pieni puute loppujen lopuksi. Puute, jonka kanssa voi elää. Ja helpoimmalla pääsee kun ei jäkätä asiasta miehelle, vaan tosiaan laittaa itse sen herätyksen päälle, tai lämmittää saunan vasta kello 20 vaikka oli puhetta että se lämmitetään kello 19, kun tietää että mies kuitenkin tulee myöhässä. Kun harvoin nainen itsekään on täysin virheetön.
Ei se ole niin vaikeaa.
Ja mä en näe tuota edes lupausten pettämisenä. Lupauksen pettämistä on se, kun luvataan olla juomatta ja vedetään silti änkyräkännit. Kun luvataan olla uskollinen, ja naidaan silti sihteerikkö Seijaa. Kun luvataan viedä lapsi huvipuistoon muttei viedäkään, ja lapsi itkee. Jne. Noista asioista suuttumisen ymmärrän, mutten sitä että itketään kun mies lupasi herättää muttei sitten herättänytkään, kun näki vaimonsa olevan sikeässä unessa ja ajatteli että antaa tuon nyt nukkua, ja jättää viestin että soita kun heräät. Jos olisi herättänyt, olisi ehkä saanut haukut siitä kun herätti, vaikka toista vielä väsytti. Mene ja tiedä. Ei oo helppoo olla mies.
Ja mitä Kuhan positiiviseen aloitukseen ja sen herättämään vähäiseen kiinnostukseen tulee: mä en henk. koht. yleensä edes jaksa lukea Kuhan aloituksia enää, kun ne on 99,9% valitusta joko eksästä, nyksästä tai molemmista. Jostain suht koht pienistä syistä, tyyliin pyysin sitä tuomaan jauhelihaa kaupasta ja se toi sikanautaa eikä nautaa. Siksi positiivinenkin aloitus meni ainakin multa ohitse, ehkä myös joltakulta muulta.
Siinä se, mitä mä asiasta ajattelen.
Mutta joo, ei ole pakko lukea jos ei kiinnosta, tiedän.
T: eräs, joka ei vaan jaksa turhasta rutisijoita :ashamed:
 
Ei aiheuta näppylöitä, mutta ihmetystä kyllä, kun tuntuu ettei kuhan mies pidä yleensäkään mistään sovitusta kiinni vaan tekee juuri niin kuin itse haluaa ja sattuu huvittamaan.
Ei kai ihme että se ärsyttää, kun sitä tapahtuu vielä niin kovin usein..
Mutta siihen on totuttava jos haluaa kuitenkin sellaisen miehen kanssa jatkaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Ei Kuhan mun mielestä olisikaan pitänyt herätyskelloa soimaan laittaa.
Mutta onko tuo(kaan) nyt niin suuri asia, että siitä pitää saada riita aikaiseksi miehen kanssa, ja kirjoittaa piiiitkä valitus tsiljoonan |O |O |O -hymiön kera?
Mun mielestä ei.
Nimenomaan. Eikä tää koko juttu olis edes aiheuttanut mussa mitään reaktiota, ellei tää olis JOKAPÄIVÄSTÄ Kuhalta.
AIVAN!!!
 
vieras
ettekö voi vaan antaa olla? eihän kaikista pidä tykätä? en minäkään tykkää turhastakitisijöistä, mutta me kun koetaan asiat niin erilailla kaikki. toiset on vahvempia kun toiset ja toiset ottaa asiat herkemmin kun toiset. jokaisella on silti oikeus loukkaantua jos siltä tuntuu ja sillon on mun mielestä vähän turhaa mennä siihen esittämään että on itse niin hieno ihminen ettei kestä toisten valitusta. antakaa toisten valittaa ja olkaa onnellisia siitä että itsenne ei tarvitse valittaa! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Pakko kysästä, oletko horoskooppimerkiltäsi kenties neitsyt? :whistle:
Mun ystäväni on horoskoopissa neitsyt, ja omaa aika paljon samanlaisia piirteitä :whistle:
Minä oon ite neitsyt (enpä tiedä johtuuko tämä horoskooppimerkistä) ja mulla on semmonen huono taipumus suunnitella asioita ja sitten kun ne ei mene pilkulleen niin kuin minä oon meinannu niin voi kerpele |O |O Ja siks oonkin lopettanut suunnittelemasta asioita etukäteen, tai ainakin lähes :saint:
 
räkättirastas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ettekö voi vaan antaa olla? eihän kaikista pidä tykätä? en minäkään tykkää turhastakitisijöistä, mutta me kun koetaan asiat niin erilailla kaikki. toiset on vahvempia kun toiset ja toiset ottaa asiat herkemmin kun toiset. jokaisella on silti oikeus loukkaantua jos siltä tuntuu ja sillon on mun mielestä vähän turhaa mennä siihen esittämään että on itse niin hieno ihminen ettei kestä toisten valitusta. antakaa toisten valittaa ja olkaa onnellisia siitä että itsenne ei tarvitse valittaa! :)

Tälle peesi!!!

Mutta yhtäkaikki!!! Olette (siis osa teistä) saaneet toisen itkemään! Tuntuuko hyvältä?? Jos ei osaa sanoa yhtään mitään positiivista, niin olisko parempi pitää suu kiinni!!!

Ap:lle hali!!!
 
Mitä mä olen kuhan juttuja seurannut niin täytyy sanoa että jos olisi mun mies, olisi jo pellolla. Mulla olisi mennyt herne nenään ja syvälle, jos taas olisi sovitut jutut kaatunut, vaikkakin sitten ns hyväntahtoisesti. Joten tajuan täysin.
 

Yhteistyössä