äkkinäinen painonputoaminen

heips! nyt raskausviikot 40+2 ja toissa päivänä kävin neuvolassa,jossa täti totesi mun painon pudonneen n.kilon viikon aikana. Kuulemma merkki siitä,että synnytys on jo ihan lähellä(toivottavasti). Nyt oliskin kiva kuulla,onko muilla samanlaisia kokemuksia,eli onko paino pudonnut noinkin "paljon" yhtäkkiä ja kuinka kauan meni sen jälkeen kun synnytys käynnistyi?
 
Mulla tipahti kilon viikossa pikkukakkosen odotuksen toisiksi viimesellä neuvolakäynillä, sitte vimppakerralla ei ollu paino enää noussu.
Nyt tässä raskaudessa, paino tipppu kahessa viikossa 1,5 kiloa, eikä oo sen jälkeen noussu. Nyt v 38+2

Toivotaan että enteilis synnytystä.... :D
 
Eeva1980
No just. Onpas lohdullista. Mulla vain nousee joka kerta eli ei taida synnytys lähestyä vaikka viikkojen mukaan pitäisikin...hermot menee ja itku tulee :'(

Eeva ja viimeksi +700g/vko. Rv 39+5
 
koiraharrastaja
Esikoista odottaessa viimeiset 6 viikkoa paino nousi kilon viikossa, turvotusta oli tosi paljon...Kolmelta seuraavalta paino putosi viimeisen kuukauden aikana. Eikä tuo painon putoaminen mulla enteillyt synnytyksen alkamista, kaikki syntyneet vasta viikolla 39-40. :)
 
Kahdessa ekassa raskaudessa paino nousi tosi huimasti yhtäkkiä ennen synnytystä. Nyt huomasin, että painoni on tippunut tän viikon aikana yli kilon ja mul on koht saman verran tarkalleen viikkoja, kun edelliset on syntyneet. Voikohan sitä eri raskauksissa keho käyttäytyä eri tavalla? Vaikka paino tippui, mulla nousi kamala turvotus jalkoihin ihan yhtäkkiä.
 
HEI!
Mulla koko raskauden ajan paino noussut hyvin.Tullut yhteensä yli 16kg, tosin lähtöpaino oli alhainen.Tänään neuvolassa rv 40+2 ja paino ekan kerran tippunut.Mulla ei tosin noin paljon kuin teillä muilla, mutta kuitenkin.Ihana tietää, että se kenties voisi olla merkki lähestyvästä synnytyksestä.Alkaa olo jo olla niin kypsä.
 

Yhteistyössä