Mitä voisin ostaa kummitytölle, joka täytti 10 vuotta? Mitkä on in nykyään sen ikäisillä? :)
"veera" 25.01.2014 #1 Mitä voisin ostaa kummitytölle, joka täytti 10 vuotta? Mitkä on in nykyään sen ikäisillä?
.... 25.01.2014 #3 Mun kummityttö halusi korviin reiät juuri joulukuussa kun täytti. Toki vanhempien lupa oli siihen. Eli annoin lahjakortin reikiin
Mun kummityttö halusi korviin reiät juuri joulukuussa kun täytti. Toki vanhempien lupa oli siihen. Eli annoin lahjakortin reikiin
vvvv 25.01.2014 #4 Riippuu ihan lapsesta. Tosi mieluisia on ollut paketit mihin oon koonnu hiusjuttuja, deodoranttia, suihkusaippuaa, huulirasvaa ym.
Riippuu ihan lapsesta. Tosi mieluisia on ollut paketit mihin oon koonnu hiusjuttuja, deodoranttia, suihkusaippuaa, huulirasvaa ym.
rockyroad harmaana 25.01.2014 #8 Meidän 10 vee tykkää vielä Lego Friendseistä. Tykkää kuunnella musiikkia, joten levyt on kivoja lahjoja. 1 Direction on parasta, mitä likka tietää.
Meidän 10 vee tykkää vielä Lego Friendseistä. Tykkää kuunnella musiikkia, joten levyt on kivoja lahjoja. 1 Direction on parasta, mitä likka tietää.
"stk" 25.01.2014 #9 Meidän 10v tyttö juuri tänään sai ostaa omilla rahoillaan kaupasta mitä vaan haluaa. Ja osti Lego Friendsejä.
Meidän 10v tyttö juuri tänään sai ostaa omilla rahoillaan kaupasta mitä vaan haluaa. Ja osti Lego Friendsejä.
Vvvv 25.01.2014 #11 Kummityttö täytti vasta 10v. Nuo legot alkaa jo menettää kiinnostusta. Ostin hänen toivomansa kirjan. Jos olet epävarma, laita lahjakortti jonnekin. Lisäksi vaikka paketti pinnejä ja hiusjuttuja.
Kummityttö täytti vasta 10v. Nuo legot alkaa jo menettää kiinnostusta. Ostin hänen toivomansa kirjan. Jos olet epävarma, laita lahjakortti jonnekin. Lisäksi vaikka paketti pinnejä ja hiusjuttuja.