• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Äkkiä apua H&M:n tilauksen kanssa!!! (tilille tilaaminen)

  • Viestiketjun aloittaja TYHMÄ
  • Ensimmäinen viesti
TYHMÄ
Viimeisimmän laskun aikaan minulla ei ollut sen verran rahaa, että olisin pystynyt maksamaan koko laskun kerralla, joten maksoin pakolliset 5? ja siirryin (laskun mukaan) automaattisesti tiliasiakkaaksi. Uutta laskua ei ole tullut (milloinkahan tulee???). Olen tilannut sieltä vielä uudemman kerran ja mielestäni kone antoi valita kuukausilaskun. Ne tuotteet tulivat vasta eilen, joten laskua ei luonnollisestikaan ehtinyt vielä tulla. Tänään tilasin taas lisää ja kone ei antanut valita kuukausilasku-vaihtoehtoa. Ilmoitti jotain, että luottotavan vaihto ei ole mahdollinen tms. Ja oli pakko valita tili. Olenko nyt siis siirtynyt automaattisesti tiliasiakkaaksi koko loppuiäksi? Mitä se tarkoittaa? Voinko silti maksaa aina koko summan kerralla, jos voin? Ja kuinka usein laskuja tulee, kerran kuussako??
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja lynxi:
ei mulle kyllä oo tullu joka kuukausi laskua vaan oon maksanu sillä samalla laskulla kuukausittain tietyn summan :eek: Mutta mulla onkin kokoajan siellä tilillä jotain maksettavaa...
mutta mistä tiedät paljonko siellä on jäljellä? Minä en ainakaan pysy perässä, kun olen tilannut monta kertaa...
 
tiliasiakas
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lynxi:
ei mulle kyllä oo tullu joka kuukausi laskua vaan oon maksanu sillä samalla laskulla kuukausittain tietyn summan :eek: Mutta mulla onkin kokoajan siellä tilillä jotain maksettavaa...
mutta mistä tiedät paljonko siellä on jäljellä? Minä en ainakaan pysy perässä, kun olen tilannut monta kertaa...
Menet luonnollisesti katsomaan H&M:n sivuilta omat sivusi ja katsot sieltä tilisi tilanteen! Mä en tiedä miten ne laskut tulee, kun olen aina maksanut kerrallaan.
 
a91
Tilasin tänään just muutaman tuotteen ja laitin kuukausilaskun. Voinko siis palauttaa tuotteet takaisin jos ne on liian pienet tai ei muuten vaan sopivat? Ja maksaako se jtn lisää?
 

Yhteistyössä