Mä en tajua nyt tätä... siis toki uskon mutta miten mulle kelassa sanottiin ihan muuta... Esim kun ite olin opiskelija ja nyt jään äitiyslomalle Elokuun alussa, olen ollu Touko-, Kesä- ja Heinäkuun nyt töissä ja saanu palkkaa 2094euroa bruttona (vaikka se nyt tuskin vaikuttaa tähän se määrä) per kuukausi eli yhteensä reilu 6tonnia ehdin tienaamaan niin hain työnantajalta lapun "selvitys maksetusta palkasta" ja vein kelaan ja sen perusteella laskettiin äp raha ja saan näin ollen monen monituista euroa enemmän per päivä kuin minimi on...Alkuperäinen kirjoittaja .:no mä olin viime kesänä kolme kuukautta töissä ei tasan vaikuttanu mun äitiysrahaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kylläpäs:Mä en tajua nyt tätä... siis toki uskon mutta miten mulle kelassa sanottiin ihan muuta... Esim kun ite olin opiskelija ja nyt jään äitiyslomalle Elokuun alussa, olen ollu Touko-, Kesä- ja Heinäkuun nyt töissä ja saanu palkkaa 2094euroa bruttona (vaikka se nyt tuskin vaikuttaa tähän se määrä) per kuukausi eli yhteensä reilu 6tonnia ehdin tienaamaan niin hain työnantajalta lapun "selvitys maksetusta palkasta" ja vein kelaan ja sen perusteella laskettiin äp raha ja saan näin ollen monen monituista euroa enemmän per päivä kuin minimi on...Alkuperäinen kirjoittaja .:no mä olin viime kesänä kolme kuukautta töissä ei tasan vaikuttanu mun äitiysrahaan!!
laitoin sulle yv:tä.Alkuperäinen kirjoittaja Jasuliini harmaana:täytyy soittaa kelalle ja tarkistaa miten on