Äitiyspakkaus 2010!

Naneni, huhtikuulla yleensä tulee uusi pakkaus jakoon, joten todennäköisesti saat 2010 vuoden pakkauksen.

:attn: Te, joilla jo pakkaus on, niin onko laatu mitä? Pari pakkausta nyt itse olen nähnyt ja ne on suht kurjaa laatua. Toisen pakkausen bodystä lähti neppari irti, toinen hiha pidempi kuin toinen, lakanat olematonta lirua ja kutistu reilusti ekassa pesussa. Monta muutakin huomautettavaa laadussa. Haluaisinkin tietää, onko kaikki pakkaukset sekundaa, vai vain nämä pari näkemääni ja muutama josta kuullut negatiivista.

Kiitos, jos joku jaksaa vastailla.

Ite täs mietin ottaakko rahan vai pakkauksen.... rv 19+2
 
laadusta:
mun mielestä huonontunut esim. vuoden 2008 pakkauksesta. yhdestä bodystä irtos neppari ekan pesun jälkeen (ei siis vielä ole ollut käytössä kun odottaa käyttäjäänsä )
ja mielestäni jopa harsot on ohuempaa ja huonompaa laatua, samoin kuin monet vaatteet on tosi ohutta ja "huonolaatuisen" tuntuista puuvillaa.
ja viimeistely tuntuu unohtuneen monesta, langanpätkiä yms. löytyi paljon.
mutta, poikkeuksiakin on, iloinen yllätys oli raitainen potkuhaalari, yö/oloasu jossa oli tammenterhon kuvia ja sit tietty se uus toppahaalari ja sen mukana tuleva (reiman) villapipo :)
samoin puuvartinen harja oli plussaa, 2008 ainakin oli muovia

kirja oli kiva, koska oli tuttuja loruja ja lauluja (tosin en pahemmin niistä kuvituksista innostunut)

kestovaipat vähän aluksi arvelutti, kun en noihin merkkeihin ollut tutustunut, mutta pitää eka testata miten pelittää. eihän ne imse vimsen flanellivaipatkaan aikoinaan mitään kaksisia olleet,toivottavasti nämä parempia.

ja plussaa vielä, mukana oli villa/puuvillahaalari SEKÄ kevytvanuhaalari ja toppahaalari!

iso miinus isoista ja liian reilun kokoisista (lue:leveistä ) vaatteista. enemmän pitäis panostaa 50-62 kokoisiin ensivaatteisiin
 
Laadusta sen verran, et mun paketissa oli siinä collegepaidassa sormenmentävä reikä edessä :eek: Tokihan sen sai maksutta palauttaa + uuden tilalle, mut harmitti se silti vähän.

Samoin itte oon sitä mieltä, et just noita pienempiä vaatteita sais olla enemmän, meillä ois just niille enemmän käyttöä ollut. Pakkauksen vaatteissa on kokomerkinnät aika hämäriä, itte mittailin, et moni 60cm vaate on sentilleen saman kokoinen kun 70cm vaate ja jossain isommissa potkareissa oli pienemmät ne jalkapohjat kun pienempikokosissa vastaavissa.

Muuten ihan jees pakkaus.
 
Kiitti vastauksista. Nyt viimeistään olen osannut päättää mitä teen. Otan rahana. Viiden lapsen pakkaukset on olemassa ja niistä tallessa parhaimmat vaatteet. Tänään löysin kirppikseltä ison kasan viime vuosien pakkausvaatteita. Osa ihan uusia ja osa ehkä pari kertaa pestyjä. Muovikassilisen sai 8 eurolla, joten avustusrahan voi käyttää hyvin turvakaukaloon. Nyt on omintakien pakkaus koossa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja n35:
saankohan minä laskettu aika 5.1
Tarkoitatko vuoden 2010 pakkausta, että saatko sen?
Uusi pakkaus tulee ns. markkinoille huhti-toukokuussa.
Minulla on muutamia tuttuja, joilla laskettuaika oli/on 2010 heinäkuussa ja heille tuli vuoden 2009 pakkaus.
Eli jos kysyt saatko 2010 pakkauksen, niin vastaus on kyllä.

Bubbeli

 

Yhteistyössä