Äitiyspakkauksen makuupussi 1984

K-M
Meidän aitillä on jemmassa toi ruskee oranssilla kukilla ja valkoisilla aaltoraidoilla varustettu makuupussi ja se oranssikeltainen aurinkohuopa. Tulivat isonveljen pakkauksessa. Veli syntyny tammikuussa -77.
Sit on pikkusiskon makuupussi ja huopa kans tallessa. Pussi on turkoosi keltaisilla ja punaisilla ruuduilla ja huopa toiselta puolen sininen ja toiselta valkoinen. ja pussilakana saman lainen huovan kans, myös tallessa. Sisko syntyny tammikuussa -88.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Niin muuten taisi olla,mulla on yksi kuva kun äiti lähti mun kanssa laitokselta.
Vitsit kun jollain olis sellainen mulle myydä :whistle:
Paljonko maksaisit? :D
Hm,jos sulla on musta nikki niin laita yv =)
Yv:tä laitettu. ;)
Mä laitoin sulle takas :D

Alkuperäinen kirjoittaja sani-sani:
et 84 oli ainakin mun pikkusiskolla joku aika tummansininen ja yksvärinen ja kuulemma 80 taisolla ruskee :eek:
Minullakin oli se ruskee jossa oli jotain valkoisia pieniä kuvioita,aika litistyny oli jo.En muista mistä olin saanu.Olen laittanu aikaa sitten sen Venäjänkeräykseen,kuten muutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:
Alkuperäinen kirjoittaja SuviTuulia:
Olisiko kenelläkään kuvaa tai tietoa millainen makuupussi tuolloin oli?
Vaaleasininen makuupussi jossa valkoisia palloja oli vuosina 1984-1985 :)
Minäs vuonna sininen jossa pieniä valkoisia kukkia?Sain sellaisen keskimmäiselleni.
ainakin mun omani vuodelta -85 on vaaleansininen pienillä valkoisilla kukilla

Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:
Alkuperäinen kirjoittaja SuviTuulia:
Olisiko kenelläkään kuvaa tai tietoa millainen makuupussi tuolloin oli?
Vaaleasininen makuupussi jossa valkoisia palloja oli vuosina 1984-1985 :)
Minäs vuonna sininen jossa pieniä valkoisia kukkia?Sain sellaisen keskimmäiselleni.
ainakin mun omani vuodelta -85 on vaaleansininen pienillä valkoisilla kukilla
Just se oli keskimmäisellä,sekä valkosellapohjalla ollut nallekuosi vm-97.

Mun oli tuo ruskea jossa valkosia palloja ja oransseja kukkia. Ei oo tallessa.. oiskohan kellään?? Tämä siis -78. Sit löytyy kaks kelta-oranssia huopaa, toisessa palloja, toisessa aurinkoja, niistä en tiedä minkä vuoden ne on. Joko samaa tai vielä vanhempia.

Wenla
Alkuperäinen kirjoittaja taas:
tossa yks http://riemun.huuto.net/auctionimages/c/b7/e4723c8743b7a40f4ddedfbac43e1-orig.jpg
Tuollasen ostin viime keväänä lähetyskirppikseltä kahdella eurolla!Samaa vuosikymmentä on ainakin kuin minäkin.Samaan kauppaan tuli täkki, punavalkoisia nallekuvioita - onko kellään tietoa onko moinen ollut pakkauksessa koskaan ?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äp.n haalari:
http://riemun.huuto.net/auctionimages/6/9d/90aa35227894dc093eb6c836e9638-orig.jpg vanha pakkauksen haalari josta saa myös pussin
Minulla on tuollainen prikulleen samanlainen, kellarissa. Oli vuoden 83 pakkauksessa ruskean pallokuvioisen makuupussin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Wenla:
Alkuperäinen kirjoittaja taas:
tossa yks http://riemun.huuto.net/auctionimages/c/b7/e4723c8743b7a40f4ddedfbac43e1-orig.jpg
Tuollasen ostin viime keväänä lähetyskirppikseltä kahdella eurolla!Samaa vuosikymmentä on ainakin kuin minäkin.Samaan kauppaan tuli täkki, punavalkoisia nallekuvioita - onko kellään tietoa onko moinen ollut pakkauksessa koskaan ?
Just tuo ruskea oli keskimmäisellä,sain jostain tutulta,tosiaan aika lättänä!

vm 83
Alkuperäinen kirjoittaja äp.n haalari:
http://riemun.huuto.net/auctionimages/6/9d/90aa35227894dc093eb6c836e9638-orig.jpg vanha pakkauksen haalari josta saa myös pussin
Tollanen oli siskon pojalla, joka syntynyt vuonna´-85
Saman värinen mutta resorilahkeilla oli vuonna 85-syntyneillä. Tuo kuvassaoleva on vuoden -83 haalari.

Alkuperäinen kirjoittaja mummimamma:
mun esikoinen on syntyny v. 1979, ja keltainen oli makuupussi silloin ainakin siinä pakkauksessa, mikä saatiin. Saattoi olla, että meidän pakkaus oli edellisiltä vuosilta jäänyttä.

Pakkauksen muut tavarat: emalivati, potkareita, keltainen huopa. kirja, kortsuja, lakanoita, kietaisupaitoja, kynsisakset, vesilämpömittari, pumpulia, sideharsovaippoja, En muista nyt muuta, oli kai siinä jotain muutakin.

Seuraava lapsi syntyi joulukuussa-80 ei saatu makuupussia, vaan sen tilalle oli sellainen pussi, jonka sai sitten haalariksi.
Ja .84 syntyneelle makuupussi oli sininen ja myös sininen pussi, jonka sai sitten ommeltua haalariksi.
tälläinen? ainakin mulla tuollainen (edelleen oon s.9/79):

lauranmutsi
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Mun pikkusisko s.28.11.1981, ja sillä marjapuuronvärinen. äiti on säästänyt meille meidän pakkausten makuupussit.
Ilmeisesti äitiyspakkaukset on vaihtunu ennenkin vähän koska sattuu. Että kahta eri pakkausta on saatu samana vuonna. Onneksi mä sain vielä marjapuuronpunaisen :D Mä olen syntynyt 14.2.1982
vielä -89kun esikoiseni syntyi,oli vuodessakaksi erilaista pakettia. Tosin erot eivät olleet suuret.

Yhteistyössä